Tuo nykyinen "rank-system" on kyllä aivan hanurista. Mm. yhdellä tyypillä, jonka kanssa olen paljon pelaillut, on sama "rank" kuin minulla vain ainoastaan sen takia, kun hän on pelannut 200 matsia enemmän tämän seasonin aikana kuin minä. Statsit hänellä muuten ovat melko hirveät ja duoja ei oikein kehtaa enää pelatakaan hänen kanssaan, kun melkein sama kuin vetäisi soolona duoja menemään. Aiemmalla rank systeemillä taisin parhaimmillaan olla alle 0.1% joukossa ja kyllä silloin pari huonoa rundia masensi enemmän, kun heti näkyi rankissa ja se oli vain hyvä asia. Nyt ei periaatteessa enää kiinnosta vaikka kuolisi hakkerille, mutta omat tyhmät ratkaisut potuttaa vieläkin
Itsellä taas juuri pubg videot ja striimit olleet ne jotka kiinnostaa, mutta cs, apex, fortnite jne. taas ei pysty katsomaan ollenkaan. Videoita olen linkannut vaan tänne, kun ajattelin, että täällä voisi porukkaa kiinnostaa ja en tosiaan itsekään halua alkaa videoita spämmäämään joka puolelle. Enimmäkseen tarkoituksena oli saada palautetta, että miten videoita voisi tehdä mielenkiintoisemmaksi tai paremmaksi. Toki, jos ketään ei kiinnosta pätkääkään, niin turhapa tänne niitä sitten on linkkailla

Omien videoiden katsomisestakin kuitenkin oppii aika paljon, kun näkee, että mitä esimerkiksi olisi voinut tehdä toisin.
Tuota juuri olen striimaamisesta ajatellutkin, kun melkoista syöpäähän se twitch-chatti on aina. Ja kuitenkin oma pelityylini on enimmäkseen taktisuuteen painottuva eikä adhd-räiskintä, niin en tiedä miten sekään striimeissä toimisi.