Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
En jaksa uskoa että nettikoodiin tulisi mitään parannusta julkaisuversioon, kun se on jo ihan oven takana. Toivottavasti olen väärässä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
En jaksa uskoa että nettikoodiin tulisi mitään parannusta julkaisuversioon, kun se on jo ihan oven takana. Toivottavasti olen väärässä.
Miksei tulisi, ohan tässä vielä pari viikkoa aikaa. Tainnut melkein joka päivä tulla joku clientti puolen pikkupätsi, ja todennäköisesti rukkailevat servujakin samaan malliin.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Päivällä kun tota nauhottelin niin noissa luotien iskemissä ei ollut kyllä oikein mitään logiikkaa, tuntui lagaavan aika huolella. Illalla vetäsin parit pelit vielä kun servut tuntui toimivan paremmin kuin noi tavikset koskaan. Ihan mahdotonta oli kyllä yrittää hahmottaa miten luodit lentää kun välillä lentää veri viiveellä, välillä pöllähtää 10m takana. :D
Näyttää vähän siltä että et ota huomioon korkeuserojen vaikutusta bullet droppiin. Jos tähtäimen zeroing on 100m, vihollinen on 100m päässä ja samalla kokeudella niin silloin tähdätään suoraan päähän. Mutta jos vihollinen on alempana niin päähän tähtäämällä luoti menee yli, tai jos vihollinen on ylempänä niin päähän tähtäämällä luoti osuu rintaan.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Mä veikkaan et toi M16 nerffi liittyy suoraan siihen, et todellisuudessa M16 kisko on lyhyempi kun AKM, M416 ja SCAR-L. Sinällään aika tyhmä nerffi mutta kuitenkin ihan perusteltu. Mun mielestä vaulttaaminen vie peliä oikeeseen suuntaan, vähän irti siitä kikkailusta kohti taktisempaa pelaamista.
Voi olla, mutta rehellisempi syy on M16:n tarkkuus. 8x scopella kyseinen härveli oli(on) käytännön tarkkuuskivääri pelissä. Monesti sitä tulee sivuutettua oikea tarkkuuskivääri koska M16 ja 8x on jo mukana.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Näyttää vähän siltä että et ota huomioon korkeuserojen vaikutusta bullet droppiin. Jos tähtäimen zeroing on 100m, vihollinen on 100m päässä ja samalla kokeudella niin silloin tähdätään suoraan päähän. Mutta jos vihollinen on alempana niin päähän tähtäämällä luoti menee yli, tai jos vihollinen on ylempänä niin päähän tähtäämällä luoti osuu rintaan.
Kiitos tästä, mutta painovoima oli kyllä ihan tuttu käsite. Tota juoksevaa äijää aloin ampumaan 400m viivalla ihan iskemien perusteella.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Kiitos tästä, mutta painovoima oli kyllä ihan tuttu käsite. Tota juoksevaa äijää aloin ampumaan 400m viivalla ihan iskemien perusteella.
Syytä sitten lagia. Eihän se voi mitenkään olla pelajaan vika jos yksi kymmenestä laukauksesta osuu vaikka samaan aikaan hyvät pelaajat saavat tapon tuolla laukausmäärällä. :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Syytä sitten lagia. Eihän se voi mitenkään olla pelajaan vika jos yksi kymmenestä laukauksesta osuu vaikka samaan aikaan hyvät pelaajat saavat tapon tuolla laukausmäärällä. :D
No laitahan mallia tähän niin voidaan ihmetellä. Itsellä ei valitettavasti ole semmosta tuntumaa näihin pyssyihin, että voisin korjata omaa ampumista muuten kuin iskemien perusteella. Jos ammun, ja jää vajaaksi etäisyydessä niin korjaan korolla. Jos iskemät tulee randomilla niin ampuminenkin on randomia.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
249
No laitahan mallia tähän niin voidaan ihmetellä. Itsellä ei valitettavasti ole semmosta tuntumaa näihin pyssyihin, että voisin korjata omaa ampumista muuten kuin iskemien perusteella. Jos ammun, ja jää vajaaksi etäisyydessä niin korjaan korolla. Jos iskemät tulee randomilla niin ampuminenkin on randomia.
Jep mäki voisin haluta nähdä malli suorituksen.
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
No laitahan mallia tähän niin voidaan ihmetellä.
Katso vaikka Shroudilta mallia miten ammutaan. Toki se on varmaan maailman huipputasoa, mutta silti sen suoritus todistaa että vika ei ole pelissä vaan ampujassa. Lagi ei vaikuta tässäkään pelissä luotin osumiseen vaikka kuinka moni niin haluaa uskoa kun ei kykene objektiiviseti ja rehellisesti arvioimaan omaa suoritustaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Katso vaikka Shroudilta mallia miten ammutaan. Toki se on varmaan maailman huipputasoa, mutta silti sen suoritus todistaa että vika ei ole pelissä vaan ampujassa. Lagi ei vaikuta tässäkään pelissä luotin osumiseen vaikka kuinka moni niin haluaa uskoa kun ei kykene objektiiviseti ja rehellisesti arvioimaan omaa suoritustaan.
Joo, näinhän se menee. Tätähän voisi soveltaa vaikka golfiin, ensin katsoo pari kierrosta tiikerin peliä, ja menee tekemään paikalliselle golfkentälle ennätyksen lyömällä kuten Woods. Anteeksi maalaisuuteni kun en tätä aiemmin tajunnut.

Laitahan se oma taidonnäyte niin voidaan hurrata. :)
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Joo, näinhän se menee. Tätähän voisi soveltaa vaikka golfiin, ensin katsoo pari kierrosta tiikerin peliä, ja menee tekemään paikalliselle golfkentälle ennätyksen lyömällä kuten Woods. Anteeksi maalaisuuteni kun en tätä aiemmin tajunnut.

Laitahan se oma taidonnäyte niin voidaan hurrata. :)
Juuri näin. Huippupelaajan suoritus todistaa minkälainen suoritus on mahdollinen jos olet tarpeeksi hyvä. Jos et kykene samaan niin vika on sinun taidossa eikä välineissä.

Laitan videon heti kun näytät viestin jossa olen väittänyt olevani hyvä pelaaja.
 
Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
29
Eilen vielä illalla pelailin lisää testiservua, mun mielestä ihan hyvin reggas osumat. Jopa paremmin kuin livessä. 4x ampuminenkin alko jo luonnistua mut kasi tuntuu edelleen tosi sketchylle. En tiiä onko vika miehessä vai scopessa mutta ei sillä tunnu mihinkään osuvan. Win94 ihan sika hyvä alkupelissä, pitää vaan osata pelata sen lever-actionin ohi eikä jäädä seisomaan näkyville, sillon tulee palloo naamaan.

Vinkkinä ampumiseen: kannattaa katsoa niitä omia videoklippejä ja tarkastella mihin kohtaan osuu, ja miettiä miten saisi parannettua tarkkuutta. Etäisyyden arviointi tilanteessa on hankalaa, myönnän, mutta siihen tottuu ja ennen pitkää alkaa ottaa perstuntumalla oikean ennakon. Ajoneuvoihin osuminen on todella haastavaa jos etäisyyttä on vähän enemmän ja ajoneuvo liikkuu sinusta katsottuna sivuttain. Yleensä näissä tilanteissa ammun rauhassa yksittäisiä laukauksia ja koitan nopeasti arvioida ammunko taakse vai eteen. Monesti kuitenkin maali selviää hengissä suojaan ja joudun itse kosketukseen koska avasin tulen.

Itse katson monesti Shadowplayllä kuolemani, mitä tein väärin ja mistä se johtui. Yleensä virhe on aika helposti huomattavissa. Omaa pelaamista arvioidessa pitää osata miettiä taaksepäin n 3 minuuttia sillä tippuminen on aina monen tekijän summa. Vrt. Hae suojaa puusta, joku ampuu selkään, hae suojaa toisesta paikasta, vihu joutuu kosketukseen koska tulitti sinua, selästä tulee toinen porukka joka kuuli myös laukaukset jne. Yritä katsoa pelaamistasi niin kuin katsoisit YouTubesta tutoriaalia ja koita etsiä virheet.
 
Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
29
Voi olla, mutta rehellisempi syy on M16:n tarkkuus. 8x scopella kyseinen härveli oli(on) käytännön tarkkuuskivääri pelissä. Monesti sitä tulee sivuutettua oikea tarkkuuskivääri koska M16 ja 8x on jo mukana.
Uskallan kyllä olla eri mieltä tästä. Vaikka M16 onkin hiton tarkka ja pienirekyylinen niin ei sillä tarkkuuskivääriä kukaan täysijärkinen lähde haastamaan. Vastassa on, varsinkin squad peleissä aina vastaavan tehoisia AR:iä sekä sit se yks kartsa joka läpsäyttää heti yhden rintaan kun kurkkaa kummun takaa. Siinä jos vielä sattuu vastapuolella olemaan muita snipereitä niin peli on kyllä aika pelattu, tai ainakin vähintään DBNO. Toki toi kombo oli hiton kova ja sillä monet 1v1:set voitti koska sai tarkempia osumia, mutta kyllä 10 taistelussa 8 kertaa tarkkuuskivääri voittaa M16. Pelissä joissa voitot on enemmän tai vähemmän RNG ansiota sun pitää pelata oddsien mukaisesti, ei niitä vastaan. Mikäli siis haluat voittaa.
 
Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
29
Ja tässä toinen pätkä perinteisempään tyyliin. Ampumisen määrä per äijä on kyllä melko kypsää paikkapaikoin. Obsista unohtui mikki mutelle niin manaaminen jäi nyt valitettavasti puuttumaan. Tossa huomaa myös hyvin sen jos ampuu heti kun tähtäin putoaa takaisin, kun kuulat lentääkin tähtäimen yläpuolelle. Toisaalta ekaa kaveria ensin kerran kylkeen, pari kertaa päähän ja kaks lisää kylkeen, ja silti meni veteleen laastaria. Vähempikin sais riittää mielestäni.

Miks pysyit samassa paikassa tossa koko ajan? Olisit voinut siirtyä oikealle useampien pensaiden suojaan ja odottaa että laatikolla ollut äijä kääntyy ympäri kun hänen takana olleet tyypit olis alkanu sinne ampumaan. Toinen vaihtoehto olis ollu vaan ryömiä kokonaan pensaan taakse näkösuojaan ja odottaa hetki. Tossa vedit tulta ittees ihan turhaan, vaikka yhen DBNOn saitkin. Anna 4x:n jyvän tippua rauhassa ennen seuraavaa kutia, 0,1sec enemmän ei vielä paljoa vaikuta mutta pääosumat vaikuttaa, nyt meni monta laukausta yli kun koitit äkkiä saada pudotettua laatikkomiehen pois.

En yritä nyt mitenkään sormella osoitella, näin teen omasta pelistänikin havaintoja kun mietin mitä olisin voinut tehdä toisin.
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Voi olla, mutta rehellisempi syy on M16:n tarkkuus. 8x scopella kyseinen härveli oli(on) käytännön tarkkuuskivääri pelissä. Monesti sitä tulee sivuutettua oikea tarkkuuskivääri koska M16 ja 8x on jo mukana.
Itsellä tulee kanssa käytettyä lähes aina m16.sta mikäli 8 scopen löydän
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Uskallan kyllä olla eri mieltä tästä. Vaikka M16 onkin hiton tarkka ja pienirekyylinen niin ei sillä tarkkuuskivääriä kukaan täysijärkinen lähde haastamaan. Vastassa on, varsinkin squad peleissä aina vastaavan tehoisia AR:iä sekä sit se yks kartsa joka läpsäyttää heti yhden rintaan kun kurkkaa kummun takaa. Siinä jos vielä sattuu vastapuolella olemaan muita snipereitä niin peli on kyllä aika pelattu, tai ainakin vähintään DBNO. Toki toi kombo oli hiton kova ja sillä monet 1v1:set voitti koska sai tarkempia osumia, mutta kyllä 10 taistelussa 8 kertaa tarkkuuskivääri voittaa M16. Pelissä joissa voitot on enemmän tai vähemmän RNG ansiota sun pitää pelata oddsien mukaisesti, ei niitä vastaan. Mikäli siis haluat voittaa.
Olisi varmaan pitäny sanoa SKS ja Mini, koska niitä tarkoitin. Olen kyllä muuten samaa mieltä.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Aika buginen toi testiservu. Mulla kaatui peli eilen kaksi kertaa, molemmilla kerroilla pääsin takaisin peliin.
Toinen kerta oli aika hauska. Mulla kaatui peli ennen lentokonetta. Pääsin takaisin peliin ennen kokeen nousua.
Squadille näytti, että olisin jäänyt aloituspaikkaan. Minulle Squadille taas näkyi normaalisti.
Hypättiin koneesta aloituspaikkaan jossa kaverit näkivät minun afkaavan, vaikka olinkin pelissä. Näin myös itseni. Reiluna squadikavereina ne ampuivat afkaavan meikän, ja minulle tuli ff ilmoitus. Lähdin sitten paistinpannulla ajamaan squadikavereita takaa, mutta yksi oli saanut jo haulikon niin enpä saanut hengiltä. Minulle he näkyivät squadissa, mutta heille olin vihollinen.
Ihan hauskat setit oli, ja ihan hyvän videonpätkän siitä repeilystä olisi saanut aikaiseksi :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Aika buginen toi testiservu. Mulla kaatui peli eilen kaksi kertaa, molemmilla kerroilla pääsin takaisin peliin.
Toinen kerta oli aika hauska. Mulla kaatui peli ennen lentokonetta. Pääsin takaisin peliin ennen kokeen nousua.
Squadille näytti, että olisin jäänyt aloituspaikkaan. Minulle Squadille taas näkyi normaalisti.
Hypättiin koneesta aloituspaikkaan jossa kaverit näkivät minun afkaavan, vaikka olinkin pelissä. Näin myös itseni. Reiluna squadikavereina ne ampuivat afkaavan meikän, ja minulle tuli ff ilmoitus. Lähdin sitten paistinpannulla ajamaan squadikavereita takaa, mutta yksi oli saanut jo haulikon niin enpä saanut hengiltä. Minulle he näkyivät squadissa, mutta heille olin vihollinen.
Ihan hauskat setit oli, ja ihan hyvän videonpätkän siitä repeilystä olisi saanut aikaiseksi :D
Tämä kävi itsellekkin eilen, ja kaverille kuulemma kans aikasemmin. Tätä ilmeni myös ekassa mapissa, muuten ei niin väliä mut vittumaista kun sua ei voida revata, ainakaan siis jos joku on ampunut sen sun kopios. Mut kyl siinä vähän nauraa sai kun oma mut ampu vieresestä huoneesta vaikka juuri olin sanonu että oon sit täällä, mut nimeä ei näkyny :D

On käyny kans kerran ekassa mapissa niin, et crashanny peli ja päässy just samal sekunil takas ku kone nousi, ni en päässy koneen kyytiin vaan jäin sinne alotussaarelle heti alusta. Tässä ei muuta ongelmaa ole, kun ettei kerkee oikeen uimaan alueelle... :rofl:
 
Liittynyt
12.09.2017
Viestejä
29
Olisi varmaan pitäny sanoa SKS ja Mini, koska niitä tarkoitin. Olen kyllä muuten samaa mieltä.
Joo, Mini on yllättävän tehoton ollakseen DMR, johtuu 556 kaliiperista.
SKS taas on jo selvästi M16:ta tehokkaampi ja mun mielestä rekyylin hallittavuus jo pelkällä pystykahvalla ja Compensator/Silencer yhdistelmällä on samaa luokkaa kuin M16 ilman Compensatoria. Nää on vähän makuasioita, jotkut ei tykkää yhtään SKS:stä, mun mielestä se taas on yksi parhaita, varsinkin silu,pystäri,4x yhdistelmällä.

Jos oletetaan tilanne jossa vastustajalla ei ole LVL3 kypärää, M16 tarvitsee 2 pääosumaa, SKS tarvitsee yhden pääosuman ja toisen osuman vartaloon.
SKS tarvitsee osua 4 kertaa vartaloon jos on LVL2 liivit, M16 tarvitsee 5 osumaa.
Toisaalta monesti kyllä muissa kuin Solo-peleissä joku muukin saattaa tulittaa samaa kohdetta, jolloin SKS aiheuttama vahinko korostuu, kun osumia tarvitaan yhteensä vähemmän mikäli itse saa yhen hitin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Juuri näin. Huippupelaajan suoritus todistaa minkälainen suoritus on mahdollinen jos olet tarpeeksi hyvä. Jos et kykene samaan niin vika on sinun taidossa eikä välineissä.

Laitan videon heti kun näytät viestin jossa olen väittänyt olevani hyvä pelaaja.
Miksi pitäisi olla hyvä pelaaja ennenkun voi esiintyä anonyymin nimimerkin takaa muutenkin kuin pätemällä. Totesin jo tuossa oman pätkäni prologissa näin:
Heitin kasaan tämmösen maisemapätkän tosta samasta rundista mistä oli aiempikin klippi. Lähinnä jos maisemat jäi joltakin näkemättä. Sisältää runsaasti ampumista ja hyvin vähän osumista.
Itseäni ei juurikaan kiinnosta miten joku ameriikanjonne ampuu karrilla yli kilsaan pääosumia, enempi se oma puuhastelu kiehtoo. Ja puuhastelulla tarkoitan lähinnä sitä, ettei myöskään jännitä enää ammunko ohi vaikka joku näkee. En myöskään jaksa ymmärtään miten voisi oppia osumaan ilman, että ampuu riittävästi ohi. Jos oon saanut kelloteltua tässä vajaan vuoden aikana noin 200h tätäkin ulkoilusimulaattoria, niin en sikäli edes ihmettele jos joku jamppa pelaa sen 10h päivässä eikä ole paska. Enempi ihmettelen sitä miten joku tähänkin kykenee oman kasettinsa puolesta.

En nyt siis ihan pelkkänä vittuiluna kuitenkaan tarkoita, mutta pidän jossainmäärin surullisena sitä, että jopa tälläisen semianonyymin toiminnan suorituspaine on niin kova, että kaikki sisältö pitäisi olla pelkkää ilotulitusta ja voittamista.

Miks pysyit samassa paikassa tossa koko ajan? Olisit voinut siirtyä oikealle useampien pensaiden suojaan ja odottaa että laatikolla ollut äijä kääntyy ympäri kun hänen takana olleet tyypit olis alkanu sinne ampumaan. Toinen vaihtoehto olis ollu vaan ryömiä kokonaan pensaan taakse näkösuojaan ja odottaa hetki. Tossa vedit tulta ittees ihan turhaan, vaikka yhen DBNOn saitkin. Anna 4x:n jyvän tippua rauhassa ennen seuraavaa kutia, 0,1sec enemmän ei vielä paljoa vaikuta mutta pääosumat vaikuttaa, nyt meni monta laukausta yli kun koitit äkkiä saada pudotettua laatikkomiehen pois.

En yritä nyt mitenkään sormella osoitella, näin teen omasta pelistänikin havaintoja kun mietin mitä olisin voinut tehdä toisin.
Ei vaan kykene olemaan ampumatta sen tähtäimen mukaan. Olen tässäkin ketjussa todennut saman moneen kertaan. Tulee vaan niin selkäytimestä, että luoti lentää sinne minne tähtäin osoittaa. Tuosta jäi myös se oma mikitys pois, jossa totesin kaverille, että hoitaa laatikkojampan jos tulee vasemmalta. Kaveri tähtäili johkin ihan toisaalle vaikka oli 4x scope myös. Tuli vaan tehtyä optimistinen tilannearvio joka meni vituks kun sitä laatikkojamppaa ei vaan saatukaan hengiltä. Sijaintihan oli sikäli ihan hyvä ringin puolesta ja oikealla oli lisää porukkaa, ja niiltä oltiin näkösuojassa. (EDIT) Oikeastaan siis se jamppa olis pitänyt kylmettää jo heti alkuun, enkä jaksa ymmärtää miksei siihen jo pudonnut, kun kaverinkin sitä piti ampua.

Muutosta tuskin tulossa tällä menolla. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Miksi pitäisi olla hyvä pelaaja ennenkun voi esiintyä anonyymin nimimerkin takaa muutenkin kuin pätemällä.
Ei tässä ole muuta ongelmaa kuin se että sinä väität virheelisesti pelin hitregin olevan huono. Hyvän pelaajan suoritus todistaa että olet väärässä joten lopeta tuollasen pa*kan puhuminen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Ei tässä ole muuta ongelmaa kuin se että sinä väität virheelisesti pelin hitregin olevan huono. Hyvän pelaajan suoritus todistaa että olet väärässä joten lopeta tuollasen pa*kan puhuminen.
Laita ihmeessä tähän lainaus.

EDIT: voit toki myös kirjoittaa vastauksesi esim. englanniksi, jos se sujuu paremmin kuin suomi. Voidaan porukalla sitten kääntää sulle.
 
Viimeksi muokattu:

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Eilen illalla / yöllä tuli se 6-7 tuntia testiserveriä tahkottua. Ihan mukavalta vaikutti. FPS parannus oli tervetullut ja mappi oli miellyttävä. 4x oli hieman ongelmia saada osumia itsellä, 8x en kertaakaan onnistunut löytämään. Katkaistu haulikko oli aika jees, Win94 myös kiinnostava joskis vielä harjoitusta vaativa. Holon kirkkauden säätö tuntui aika turhalta, ehkä jos olisi eri säitä niin siitä voisi olla jotain iloa.

Ekat hiekkamakuiset kanatkin tuli maistettua ja hyvältä se tuntui. Loppuringeissä mielestäni oli alueet paremmat, ehkä johtuen monipuolisemmasta maastosta eikä niinkään rakennuksien takia.

Tästä on hyvä jatkaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Eilen illalla / yöllä tuli se 6-7 tuntia testiserveriä tahkottua. Ihan mukavalta vaikutti. FPS parannus oli tervetullut ja mappi oli miellyttävä. 4x oli hieman ongelmia saada osumia itsellä, 8x en kertaakaan onnistunut löytämään. Katkaistu haulikko oli aika jees, Win94 myös kiinnostava joskis vielä harjoitusta vaativa. Holon kirkkauden säätö tuntui aika turhalta, ehkä jos olisi eri säitä niin siitä voisi olla jotain iloa.

Ekat hiekkamakuiset kanatkin tuli maistettua ja hyvältä se tuntui. Loppuringeissä mielestäni oli alueet paremmat, ehkä johtuen monipuolisemmasta maastosta eikä niinkään rakennuksien takia.

Tästä on hyvä jatkaa.
Nimenomaan tuo pienessä mittakaavassa kumpuileva ja epäsuomalainen topografia kyllä iskee itsellekin. On pientä monttua ja kukkulaa ja yhtäkkiä muutaman metrin jyrkännettä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Lagittaa, ei ehkä ihan paria minuuttia mutta ensimmäiset ovet on kyllä lähes mahdottomia avata, puhumattakaan niiden läpi kulkemisesta..
 
Liittynyt
03.06.2017
Viestejä
187
Tulipas taas vaihteeksi vedettyä lippaallinen ak:lla 15-20m päästä jonkun sankarin selkään kun pujahti torniin sisälle. Aikani ikkunoista sisään ammuskeltuani sain karrista kerran päähän ja henki pois. Hit points: 2.

Olis kyllä hauska tietää mihin vittuun noi kuulat menee servujen mielestä.
Jep jep. Hitregistä valittaja sinä olit sittenkin niin kuin muistelinkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Taisi osua aika arkaan paikkaa se ettet osaa ampua. Otan osaa, kyllä se vielä siitä paremmaksi muuttuu.
Johan tuossa aikaisemmassa totesin, että ei se mua haittaa, itsehän sen pätkänkin tänne laitoin, jos meni ohi. Nöyryytys olisi kyllä toinen juttu. Mutta ilmeisesti tuohonkin karaistuu vuosien saatossa?

Jep jep. Hitregistä valittaja sinä olit sittenkin niin kuin muistelinkin.
Kerrotko vielä omin sanoin, miten se liittyy tähän edelliseen vänkäämiseesi?
Ihan muillekin tiedoksi, että lainauksen päivämäärä on 29.5.2017.
 
Viimeksi muokattu:

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Joo ihan turhaa valitusta nyt kyllä täällä. Mielestäni @koodi sanoi asiansa varsin asiallisesti ja sitten @Kirvasto alkoi pätemään ihan turhasta. Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Ei mulla muuta.
 

outonaapuri

Pallienkaivelun Yli Apustaja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 749
No, niin no, itse taas näin asian melkein toisinpäin, koodin avautumassa pelimekaniikan virheistä kun vika on vain ihan itsessä. Tosin voin olla puolueellinen sanomaan kun saman väännön näppisasiasta kävin kaverin kanssa aiemmin.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Ottamatta kantaa siihen kumpi on oikeassa, niin mielestäni ihan turha mennä henkilökohtaisuuksiin tällaisessa asiassa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
No, niin no, itse taas näin asian melkein toisinpäin, koodin avautumassa pelimekaniikan virheistä kun vika on vain ihan itsessä. Tosin voin olla puolueellinen sanomaan kun saman väännön näppisasiasta kävin kaverin kanssa aiemmin.
No ohan se nyt vähän kummallista jos vaan tietyillä näppiksillä pääsee hyppimään ikkuinoiden läpi. :D

Mutta muuten kyllä meni vähän rimanalitukseksi itseltäkin tämä gate, myönnetään. On vaan niin vaikea olla tarttumatta siimaan. Vähän pitää olla riitaakin, onhan tää kuitenkin internet.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Katso vaikka Shroudilta mallia miten ammutaan. Toki se on varmaan maailman huipputasoa, mutta silti sen suoritus todistaa että vika ei ole pelissä vaan ampujassa. Lagi ei vaikuta tässäkään pelissä luotin osumiseen vaikka kuinka moni niin haluaa uskoa kun ei kykene objektiiviseti ja rehellisesti arvioimaan omaa suoritustaan.
En väitä ettei skillit pelaajat vie 95% ajasta tappelut mutta en sanois että lagilla/bugeilla ei olis joskus osuutta asioihin.

Pari esimerkkiä:



 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Joo high aa näytti tässä ihan hirveeltä. Ultra näytti jo paremmalta ja reshadella saa terävyyttä mukavasti
Oliko tähän tosiaan mitään keinoa saaha tuota "suttuisuutta" pois? Minusta ultrallakin on suttuinen kuva ja vaikea erottaa kauemmaks enää esim pelaajia. Very lowilla häviää pois se suttuneisuus,mutta tulee sahalaitoja. Reshaden asensin kyllä mutta ei sekään kokonaan sitä poistanut. Muuten textuurit on ultralla. varjot on very lowilla ja foliaget ja post prosession myös. Jos niillä jotain merkitystä on tuohon?
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 563
Oliko tähän tosiaan mitään keinoa saaha tuota "suttuisuutta" pois? Minusta ultrallakin on suttuinen kuva ja vaikea erottaa kauemmaks enää esim pelaajia. Very lowilla häviää pois se suttuneisuus,mutta tulee sahalaitoja. Reshaden asensin kyllä mutta ei sekään kokonaan sitä poistanut. Muuten textuurit on ultralla. varjot on very lowilla ja foliaget ja post prosession myös. Jos niillä jotain merkitystä on tuohon?
Vois melkeen koittaa nvidia control panelista laittaa FXAA jos se näyttäis paremmalta very low kanssa. Oikeein muuta ei keksi. Sitä lumasharpenia pitää vähän säätää että sillä saa hyvän lopputuloksen.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Vois melkeen koittaa nvidia control panelista laittaa FXAA jos se näyttäis paremmalta very low kanssa. Oikeein muuta ei keksi. Sitä lumasharpenia pitää vähän säätää että sillä saa hyvän lopputuloksen.
Kehtaisitko neuvoa miten sitä säädeetään :) ?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Kehtaisitko neuvoa miten sitä säädeetään :) ?
Toi reshade on kyllä sen verran hämmentävä ohjelma, että suosittelen youtube-tutoriaalia ihan asennuksesta lähtien. Viimeksi kun sen itselle asentelin, niin ensin olin melko vakuuttunut, ettei edes asennus onnistunut, ja sen jälkeen en meinannut saada mitään filttereitä päälle pelissä.

Jos reshade ei ole tuttu, niin ReShade tuolta softa ja ohjeita tubesta.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 563
Kehtaisitko neuvoa miten sitä säädeetään :) ?
Tossa omat asetukset

reshade.PNG


Tosta homesta pitää painaa plussaa ja valita mitä efektejä käytetään niin päästään tuohon. Pelissa aukeaa SHIFT+F2 kombolla nuo asetukset
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
Eipä oo tämäkään mennyt näköjään yhtään eteenpäin, edelleen talot pari minuuttia pikselimössä, kun laskeutuu.
Varmaankin SSD tuo korjaantuisi, mutta on kyllä todella heikosti optimoitu peli, jos vaatii SSD toimiakseen kunnolla.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 563
Eipä oo tämäkään mennyt näköjään yhtään eteenpäin, edelleen talot pari minuuttia pikselimössä, kun laskeutuu.
Varmaankin SSD tuo korjaantuisi, mutta on kyllä todella heikosti optimoitu peli, jos vaatii SSD toimiakseen kunnolla.
Kyllä mul toimi ihan hyvin HDD:ltäkin
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Testiversion kanssa en kyllä enää itse ole kaivannut ReShadea. Ehkä tuota antialisointia sillä voisi saada vähän paremmaksi, mutta värien suhteen ei ole enää vastaavaa tarvetta kuin normissa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 182
Viestejä
4 214 860
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom