Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Musta toi isompien tähtäinten alaspäin zoomaus on kyllä huono uutinen. Nyt isommasta tähtäimestä ei ole enää mitään haittaa, kun aiemmin pitää vaihtaa pienempää tilalle, tai heittää mäkeen kun menee ahtaaksi. Jotenkin tuntuu olevan muun asebalanssin ulkopuolella.3 tuntia tullu tänään testiservua pelattua, tuntuu että 4x ja 8x toimi niinkuin pitää. 8x on nykysin zoom ominaisuus eli pystyy zoomaamaan 8x alaspäin jotta näkee kerralla enemmän. Harmi että noi tähtäimet vaan ei osu siihen mihin tähtää. Uus mappi on kyllä tosi hyvä, toki kun se aavikkoa on niin rakennettujen alueiden ulkopuolella on joka paikassa melko samannäköistä. Maasto on paljon kumpuilevampaa kuin Erangelissa ja tarjoaa hyvin suojaa jopa melko avoimillakin paikoilla. Korkeuserot on myös selkeämpiä, esim. isoimman kaupungin yli kun lentää munakone niin se on melko matalalla. FPS ongelmat on käytännössä kokonaan hävinny, isoimmissakin kaupungeissa pysyy vakaana ja reilusti päälle 60 omalla kokoonpanolla.
Harmi että noi tähtäimet vaan ei osu siihen mihin tähtää.
Ainakin peräkkäisissä laukauksissa iskemät on reilusti 4x ristikon yläpuolella. Jos äijä mahtuu seisomaan tähtäimen sisäpuolelle, muniin/polviin takomalla tulee hedareita.Öö, kui ei osu?
Ahaa, ymmärsin aiemman ilmaisun väärin, jos tuota haki takaa.Ainakin peräkkäisissä laukauksissa iskemät on reilusti 4x ristikon yläpuolella. Jos äijä mahtuu seisomaan tähtäimen sisäpuolelle, muniin/polviin takomalla tulee hedareita.
Joo, näin se on.Tosta autojen fysiikasta oli mielestäni aikaisemmin jo turinaa. Muistaakseni pointti oli se, että maastossa kulku hankaloituu, jotta teillä olisi jotain virkaa. Kuulostaa tietenkin vähän pöyristyttävältä, mutta tuo taas uuden kulman reittisuunnitteluun.
Joo, tämäkin oli mielestäni hyvä uutinen. Myös sillä pickupilla suditteleminen oli ihan hupaisaa.Joo, näin se on.
Choosing the vehicle type is more important than before, as off-road driving is now different from on-road driving experienceVähän lisää pelimekaniikkaa.
Added Pickup. Pickup is a four-seat off-road vehicle and designed to be well adjusted for Miramar’s bumpy terrain. Pickup is the most all-around vehicle in the game and suitable for various playstyles
8x kar98k n. 100 metriin paikallaan olevaan maaliin ristikko about rinnassa -> ei osumaa. Alaviistoon 8x AWM:llä paukut osu 1,5m päähän maahan itsestäni. En sit tiiä onko tuohon lisätty joku ominaisuus että jos yhtään liikahtaa kun ampuu isommilla scopeilla, niin kuula lentää minne sattuu.Öö, kui ei osu?
Ite en tota uutta kasia kohdannutkaan. Melko jännä, jos on vedetty donitsiksi. Itse pidän tosta vanhasta 8x ristikosta enemmän kuin acogin nuolesta. Vähän porkkanaa pitäis kyllä olla käyttää noita 1x optiikoita, ja mielellään jopa konepisloja sisätiloissa. On niillä aseilla ihan oikeasti muutakin eroa kuin damage.Mun mielestä alaspäin zoomaus on ihan hyvä juttu. Ei siinä mun mielestä ollu paljoa järkeä että joutuu puljaamaan inventoryn kautta 8x->holo->8x->holo. Jos realismiin pyritään niin tähtäimen kiinnittämiseen menee pikalukituksellakin se vajaa 10 sekuntia. Oon kyllä samaa mieltä tosta että tähtäimillä joissa on suurentava optiikka pitäis myös olla pidempi ADS, näinhän se menee tosielämässäkin. Tosin sit taas ACOG on välimuoto jolla tähtääminen on suunniteltu yhtä nopeeks kun punapisteillä ja kuitenkin saada suurennoksen edut. Ehkä järkevä olis sit että suurentavilla hidastuis liike vielä enemmän kuin mitä se nyt hidastuu, tai sitten RDS ja Holo olis nopeempia käyttää. En myöskään tykänny retiikkelimuutoksista 4x ja 8x tähtäimissä. Uudet on sekavammat eikä ne tuo mitään uutta tähtäämiseen, päin vastoin varsinkin 8x rinkulakeskiö vaikeuttaa keskipitkälle matkalle ampumista.
Sit semmonen pikku jutska et jos aseessa on esmes picatinny kisko, ni siihen saa molemmat. Kiikarin ja punapisteen/yolosaitin.Mun mielestä alaspäin zoomaus on ihan hyvä juttu. Ei siinä mun mielestä ollu paljoa järkeä että joutuu puljaamaan inventoryn kautta 8x->holo->8x->holo. Jos realismiin pyritään niin tähtäimen kiinnittämiseen menee pikalukituksellakin se vajaa 10 sekuntia. Oon kyllä samaa mieltä tosta että tähtäimillä joissa on suurentava optiikka pitäis myös olla pidempi ADS, näinhän se menee tosielämässäkin. Tosin sit taas ACOG on välimuoto jolla tähtääminen on suunniteltu yhtä nopeeks kun punapisteillä ja kuitenkin saada suurennoksen edut. Ehkä järkevä olis sit että suurentavilla hidastuis liike vielä enemmän kuin mitä se nyt hidastuu, tai sitten RDS ja Holo olis nopeempia käyttää. En myöskään tykänny retiikkelimuutoksista 4x ja 8x tähtäimissä. Uudet on sekavammat eikä ne tuo mitään uutta tähtäämiseen, päin vastoin varsinkin 8x rinkulakeskiö vaikeuttaa keskipitkälle matkalle ampumista.
Ei ole bugi, vaan m16 nerffi.Onko muilla ollut ongelmaa/bugia x8n kanssa että ei kiinnity m16A4seen?
Aika HC nerffi.. Onks muut rynkyt ottanu samaa penaltyä?Ei ole bugi, vaan m16 nerffi.
Tässä on kyllä kyseessä täysin käyttäjän virhe tai sitten näppiksesi on jotenkin rikki. Itsellä sama näppis (tosin punaisilla kytkimillä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä tässä asiassa) ja kyykkyhyppy onnistuu aina kun niitä näppäimiä vaan painaa oikein.Omalla steelserieksen 6gv2 ei ainakaan kyykkyhyppy onnistu ku sen 1/10 ja kaverin uudemmalla näppiksellä menee 8/10. Liekkö paskat nuo mustat kytkimet.
Mut taloista on päässy pois ikkunan kautta, juoksemalla ja pelkällä hypyllä karmille ja sit kyykkyyn.
Okei. Tuota mietin mut ku luin 8x infoa niin siinä luki et saa vielä kiinni siihen. Hyvä tietää.Ei ole bugi, vaan m16 nerffi.
Voipi olla muutamat iskut ottanu tää näppäimistö mut ei onnistu täl samalla tavalla niinku kaverin näppiksel.Tässä on kyllä kyseessä täysin käyttäjän virhe tai sitten näppiksesi on jotenkin rikki. Itsellä sama näppis (tosin punaisilla kytkimillä, mutta sillä ei ole mitään merkitystä tässä asiassa) ja kyykkyhyppy onnistuu aina kun niitä näppäimiä vaan painaa oikein.
M16:lla nappi pohjassa ampuminen on aika turhaa. SCAR:lla kannattaa ampua nappi pohjassa.Olipa siinä vihulla rekyylitön M16, nappi pohjassa pisti menemään ja kaikki osu itseäni rintaan. Samaan aikaan yritin naputtaa scarrilla niin kaikki ohi, "pientä" lagia.
Tuntuu tuo uus kartta jotenkin isommalta?
Semmoinen tuli mieleen, että onko näppis kiinni usb vai ps/2 portissa? Meinaan näppiksen antighostin (=jokainen nappi voidaan painaa pohjaan yhtäaikaa ja kaikki painallukset otetaan) toimii vain ps/2 portin kautta. Jos näppis on kiinni usb portissa, ottaa se vain muutaman yhtäaikaisen painalluksen ja ei ihme jos kyykkyhyppy vaikeaa.Voipi olla muutamat iskut ottanu tää näppäimistö mut ei onnistu täl samalla tavalla niinku kaverin näppiksel.
Usbissa, mut ei väliä, 20.12. ei ennää kyykkyhypyllä tee mittää [emoji14]Semmoinen tuli mieleen, että onko näppis kiinni usb vai ps/2 portissa? Meinaan näppiksen antighostin (=jokainen nappi voidaan painaa pohjaan yhtäaikaa ja kaikki painallukset otetaan) toimii vain ps/2 portin kautta. Jos näppis on kiinni usb portissa, ottaa se vain muutaman yhtäaikaisen painalluksen ja ei ihme jos kyykkyhyppy vaikeaa.
Steam Community :: Group Announcements :: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDSMiten kauan toi testiservu on viä pystyssä?
toivottavasti saadaan tick ratea ylös, 17 rate kun nyt on ihan joka mittarilla naurettava.
Itsellä parin pelin kokemuksella tuntuu fiilikset olevan juuri päinvastaiset? Etenkin Karia löytyy nyt todella paljonAseita uudesta kartasta tuntuu löytyvän erittäin vähän
Mitä merkitystä sillä on vaikka tulisi kaikkiin muihin? Ei sillä nyt niin paljoa enempää paljasta.Mihin kaikkiin pelimuotoihin killcam tulee?
Eihän tossa ole mitään järkeä jos tulee muihin kuin soloon.
Mihin kaikkiin pelimuotoihin killcam tulee?
Eihän tossa ole mitään järkeä jos tulee muihin kuin soloon.
Heitin kasaan tämmösen maisemapätkän tosta samasta rundista mistä oli aiempikin klippi. Lähinnä jos maisemat jäi joltakin näkemättä. Sisältää runsaasti ampumista ja hyvin vähän osumista.
Taisi olla kaikki ultralla.
Päivällä kun tota nauhottelin niin noissa luotien iskemissä ei ollut kyllä oikein mitään logiikkaa, tuntui lagaavan aika huolella. Illalla vetäsin parit pelit vielä kun servut tuntui toimivan paremmin kuin noi tavikset koskaan. Ihan mahdotonta oli kyllä yrittää hahmottaa miten luodit lentää kun välillä lentää veri viiveellä, välillä pöllähtää 10m takana.Et sä kyllä ampua osaa. Kannattaa varmaan säästää kudit ja olla ampumatta kaukana liikkuviin kohteisiin.