- Liittynyt
- 11.04.2017
- Viestejä
- 190
Jos kone antaa myöten niin screen scalen vääntäminen maksimiin toimii jonkin sortin AA:n vaihtoehtona. Kovinhan tuo on blurri ultralla edelleen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä oo tämäkään mennyt näköjään yhtään eteenpäin, edelleen talot pari minuuttia pikselimössä, kun laskeutuu.
Varmaankin SSD tuo korjaantuisi, mutta on kyllä todella heikosti optimoitu peli, jos vaatii SSD toimiakseen kunnolla.
Eipä oo tämäkään mennyt näköjään yhtään eteenpäin, edelleen talot pari minuuttia pikselimössä, kun laskeutuu.
Varmaankin SSD tuo korjaantuisi, mutta on kyllä todella heikosti optimoitu peli, jos vaatii SSD toimiakseen kunnolla.
Morjesta.
Iso kiitos jo etukäteen sille, kuka pystyy tämän ratkaisemaan. Ongelmani on sellainen, että pubgissa hahmo on aivan vitun hidas. Juokseminen on 50% hitaampaa kun muilla. Tämä on todella epäreilua varsinkin kun bluezone lähestyy. Pitää squadissa pelatessakin ennakoida etenemistä todella paljon, eikä voi mennä muiden mukana, koska kuolee alueeseen tai jää muuten jälkeen.
Faktat. Kone on varmasti tarpeeksi suorituskykyinen. On ssd, 1070 yms.
Aluksi oli wlan yhteytenä, nyt 24mb johdon päässä. Pidän myös sprinttiä painettuna.
Morjesta.
Iso kiitos jo etukäteen sille, kuka pystyy tämän ratkaisemaan. Ongelmani on sellainen, että pubgissa hahmo on aivan vitun hidas. Juokseminen on 50% hitaampaa kun muilla. Tämä on todella epäreilua varsinkin kun bluezone lähestyy. Pitää squadissa pelatessakin ennakoida etenemistä todella paljon, eikä voi mennä muiden mukana, koska kuolee alueeseen tai jää muuten jälkeen.
Faktat. Kone on varmasti tarpeeksi suorituskykyinen. On ssd, 1070 yms.
Aluksi oli wlan yhteytenä, nyt 24mb johdon päässä. Pidän myös sprinttiä painettuna.
Toi Win94 on kyllä tosi kova pyssy. Kahdella osumalla torsoon tipahtaa vaikka on lvl 2 liivit.
Jotenkin tuolla testiservulla tuntuu, että aseissa olisi enemmän bullet droppia.
Vaatii vähän totuttelua toi vaulttaaminen, kun tulee niin selkärangasta se kyykkyhyppy.
Totta kai lagi ja bugit vaikuttaa, mutta se on täysin tapauskohtaista miten ne vaikuttavat. Suurin osa pelaajista ei ymmärrä pelien tekemisesta ja pelimoottorien toiminasta mitään joten heidän päätelmät pelissä havaituista asoista ovat aika usein virheellisiä.En väitä ettei skillit pelaajat vie 95% ajasta tappelut mutta en sanois että lagilla/bugeilla ei olis joskus osuutta asioihin.
Luulisi että on testiservulla julkaisuun asti, aina kun se on auki.Toivottavasti jatkaisivat tän kentän kanssa testiserverillä julkkariin asti! Loisto mappi kyllä kyseessä.
Eikös tuolla asetuksissa ole asetus, jossa lukee jotakuinkin että "preload map during warmup" tms. Sillon ei pitäisi muovailuvahaa tulla.
Näitähän on käynyt nykyisellä kartalla myös, tosin vissiin aina syynä server lag.Pari kertaa Miramarrissa sattunut jokin bugi, että ihan lentoradan alussa kaikki automaattisesti hyppää ulos koneesta. Pikku mähinöitä ollut kun vähintään 50 pelaajaa tupsahtaa samaan kylään
Tuli hakattua tätä testise---------------
Mini14 on jotenkin rekyylillä raiskattu ja kiikareilla osumat testiserverillä jotenkin epäloogisia. AR-kategoriaa suhteessa muita enemmän, joka sinänsä on tarpeellista avoimen ympäristön takia.
Hyvin tolla minillä osuu testillä kun vaan tähtää joka laakin jälkeen eikä yritä ampua sitä sarjaa. Ei se ole mikään sarjatuliase. Ottaa vaan ne compensaattorit siihen niin osuu paremmin.
Tosin M16 et saa enää 8x kiinni...Tottakai osuu tähtäämällä mutta toisaalta tuolla rekyylillä on aika sama ottaa suoraan se SKS mikä on sentään tehokkaampi. Lähietäisyydellä sitten taas M16 joka on jo nyt toiminut kohtuullisena Minin korvikkeena ja jatkossa näemmä vielä paremmin sellaisena.
Tosin M16 et saa enää 8x kiinni...
Ollaan samaa mieltä.Ai no tätäpä en tiennyt. Se toki muuttaa asiaa hieman. Mutta silti, tuolla Mini nerffillä mieluummin 4x käyttöön M16 ja 8x käyttöön SKS etenkin jos ovat oikeasti parantaneet sitä, kuten videossa vihjaili (?). SKS on jo nyt todella kova jos onnistuu saamaan compensator+vertical foregrip+stockpad combon (tai edes 2 noista).
Tuon pelin rautatähtäimet kyllä vituttavat, koska ihan todistetusti raudoilla osuu esimerkiksi intin rynkyllä yllättävän hyvin. Tämähän johtuu siitä, että todellisuudessa ihmisellä on 2 silmää, jolloin raudoilta tähdätessä vähintäänkin targettiin kohdistaessa näkee toisella silmällä aseen ohi, ilman että näkökenttä pelien tapaan peittyy. Mikäli haluaisivat tuohon peliin hieman todellisuudentuntua ja sellaista ominaisuutta, ettei raudat ole aivan käyttökelvottomia niin saisivat tuon raudoilla olevan aseen kanssa päällekäin piirtää maiseman aseen takaa puoliksi läpinkyvänä niin simuloituisi se toinen avoin silmä.
Esim scarrilla ja muutamalla muullakin aseella raudat ovat ihan perseestä.
Joo, mut just kauemmaks tähdätessä auttais jos toisella silmällä "näkis" aseen takaa sen vihollisen, koska silloin on huomattavasti helpompaa saada vihollinen sinne tähtäimen taakse kun esim akm tai scar on kummatkin vähän sellasia, että blokkaavat kaiken tähtäimestä alaspäin niin tehokkaasti, että sellanen nopeasti jyvälle ja siitä hienosäätö ennen laukausta on vaikeaa kun se vihollinen on asemodelin takana eikä näy juuri ollenkaan. Nythän tuossa pelissä on käytännössä mahdotonta juuri jollain 50-100m keskipitkällä matkalla tehokkaasti ja järjestelmällisesti takoa rautatähtäimellä kohdetta vaikka todellisuudessa se on ihan helppoa.Joo kyllähän diopterilla ampuu helposti 150 tai jopa 300 metriin ihan kohtuu hyvin paikallaan olevaan kohteeseen. Ehkä sen hengen pidättämisen pitäs zuumata rautatähtäimiä vähän enemmän. Nopeessa tilanteessa lähitaistelussa diopteri on kyllä IRL aika syvältä eli sinänsä ihan paikkansapitävää.
Tuon pelin rautatähtäimet kyllä vituttavat, koska ihan todistetusti raudoilla osuu esimerkiksi intin rynkyllä yllättävän hyvin. Tämähän johtuu siitä, että todellisuudessa ihmisellä on 2 silmää, jolloin raudoilta tähdätessä vähintäänkin targettiin kohdistaessa näkee toisella silmällä aseen ohi, ilman että näkökenttä pelien tapaan peittyy. Mikäli haluaisivat tuohon peliin hieman todellisuudentuntua ja sellaista ominaisuutta, ettei raudat ole aivan käyttökelvottomia niin saisivat tuon raudoilla olevan aseen kanssa päällekäin piirtää maiseman aseen takaa puoliksi läpinkyvänä niin simuloituisi se toinen avoin silmä.
Esim scarrilla ja muutamalla muullakin aseella raudat ovat ihan perseestä.
Jeps, en kaipaa mitään ylisuuria rautatähtäimiä vaan puoliläpinäkyvä asemodeli raudoilla (vaikka vapaavalintaisena) olisi erittäin helppo (olettaisin näin) toteuttaa ja ratkaisisi rautatähtäimen perusongelman.Ulkomaisella forumilla on myös juttua tästä aiheesta, en kyllä tiedä tullaanko sille mitään tekemään. Jostain syystä tässä pelissä on ihan erityisen vaikeaa osua rautatähtäimillä. Muissa peleissä taitaa olla tuo tähtäin lähempänä naamaa eli isompi tuo tähtäimen reikä, tässä se on ihan pirun pieni.
Tuo osittain läpinäkyvä asemodeli olisi loistava ratkaisu koska siltä se oikeastikin näyttää kun molemmat silmät on auki.
Tähtää kohteen alle, nosta tähtäin ja ammu, tähtää uudelleen kohteen alle, toista tarvittava määrä.Joo, mut just kauemmaks tähdätessä auttais jos toisella silmällä "näkis" aseen takaa sen vihollisen, koska silloin on huomattavasti helpompaa saada vihollinen sinne tähtäimen taakse kun esim akm tai scar on kummatkin vähän sellasia, että blokkaavat kaiken tähtäimestä alaspäin niin tehokkaasti, että sellanen nopeasti jyvälle ja siitä hienosäätö ennen laukausta on vaikeaa kun se vihollinen on asemodelin takana eikä näy juuri ollenkaan. Nythän tuossa pelissä on käytännössä mahdotonta juuri jollain 50-100m keskipitkällä matkalla tehokkaasti ja järjestelmällisesti takoa rautatähtäimellä kohdetta vaikka todellisuudessa se on ihan helppoa.
Tähtää kohteen alle, nosta tähtäin ja ammu, tähtää uudelleen kohteen alle, toista tarvittava määrä.
Jaa oliko tämä peli realistinen sotasimulaatio?Ei ole realismia tämä. Oikeassa elämässä on ihan helppo seurata kohdetta rautatähtäimillä, ilman että pitäisi laskea piippu joka laukauksen välissä. Rautatähtäin on päivänvalossa varsin käyttökelpoinen, pimeä/hämärä on sitten ihan toinen juttu.
Ihme vänkäystä sulta.. Eikö sun mielestä täällä voi peliä kritisoida etenkin kun moni yhtyy tuohon esille nostamaani epäkohtaan? Tuon pelin ideahan nimenomaan on olla realistinen ja siihen sopisi hyvin tuo puoliläpinäkyvä asemodeli rautatähtäimellä, koska oikeassa elämässäkin homma toimii noin. Moista en ainakaan itse ole peleissä nähnyt eli sikälis tuossa olisi mahdollista toteuttaa jotain aivan uutta vaikkapa kokeilumielessäkin. Jos sulla ei ole parempaa sanottavaa niin älä sano mitään, koska tässä muut keskustelevat ihan hyvässä ja rakentavassa hengessä.Jaa oliko tämä peli realistinen sotasimulaatio?
Kiinnitin muuten aivan samaan huomiota ja äkkiseltään päättelin että kone lentää kenties matalammalla ja tämän lisäksi tuolla keskellä mappia se maanpinta on aina aika paljon merenpintaa korkeammalla (aka korkeampi avauskorkeus, koska avauskorkeus riippuu maanpinnan tasosta). En kokeillut availla laskuvarjoa heti kättelyssä ja liidellä pitkälle, mutta jokatapauksessa muutamalla kerralla yllätyin kun ulottuvuus hypätessä oli aika huono ja päädyin sitten etsimään auton. Sinänsä ihan fiksu pelityyli, että tokalla sinisellä saattaa joutua liikkumaan aika pitkän matkan.Toinen minkä olen huomannut että laskuvarjolla ei pääse enää yhtä pitkälle. Erangelissa pääsee helposti 2 kilsaa sivulle vaikka odottais varjon avautumista ihan loppuun asti. Miramarissa ei sitten millään. Ihan hyvä sinänsä että alussa voi tehdä ehkä enemmän strategisen valinnan ottaako auton ja ajaa johonkin kuuseen kun ei pääse koneesta ihan mihin vaan.
Minun mielestä ei ole. Pelihahmon 23 km/h juoksunopeus täydet varusteet päällä ylämäkeen on jo yksistään sellainen asia joka asettaa pelin realismin tietylle tasolle joten aseiden ja muiden asioiden kohdalla ei kannata odottaa tai vaatia yhtään enempää.Tuon pelin ideahan nimenomaan on olla realistinen
No oikeasti juuri missään tilanteessa ihminen ei kyllä kykene taistelua jatkamaan, jos luoti läpäisee ruumiinosan ja pistooli tappaa yhdestä pääosumasta, joten sikälis oikeastaan mikään peli ei ole kovin realistinen. Olisi myös hieman kurjaa pelin luonne huomioiden, että kuorma hidastaisi pelaajaa, mutta toki aivan validi pointti ja toisi toki hieman taktisuutta peliin. Mielestäni kuitenkin suunta, joka pelissä on otettu kaikkine bullet droppeineen jne on sellainen, että realistisuuteen tähdätään mielekkään pelikokemuksen rajoissa ja sitä tuskin itsekään kiistät.Minun mielestä ei ole. Pelihahmon 23 km/h juoksunopeus täydet varusteet päällä ylämäkeen on jo yksistään sellainen asia joka asettaa pelin realismin tietylle tasolle joten aseiden ja muiden asioiden kohdalla ei kannata odottaa tai vaatia yhtään enempää.