Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Ihan kuin oikeassakin elämässä. :D

Ite taas pudotan pistoolin aina kun on saanut kunnon aseet koska tähtäinten vaihtaminen on paljon nopeampaa inventoryn kautta kun klikkaa kerran oikeella hiiren napilla vaikka hieman enemmän tilaa viekin, pistooli jos olisi mukana niin sotkee kaiken.
 
Mitäs siinä vaiheessa kun inventaario on niin täynnä, että se 4x ei mahdu enää reppuun, ja yrität raahata punapistettä pislasta rynsesteriin?
 
Sitten heität mäkeen bandaget, turhat kranut, ylimääräset kudit ym. turhan ja nautit siitä 4x:stä.
 
Pisla kyllä lähtee heti kun saa vähän laadukkaampaa käteen. 4x <-> red dot välin helpommin kikkaileen kun se red dot on siellä inventoryssä eikä pislassa, pelkkä mouse2 riittää.
 
TechSpot teki CPU testiä.
Tosin ehkä vähän hassuun aikaan, jos kuitenkin vielä tämän kuun aikana tulee 1.0 ja sen mukana ilmeisesti radikaalisti paremmin pyörivä peli. Ainakin niin osa täälläkin puhunut tuosta test servun buildista.
Noh, kai se nyt kuitenkin jonkin verran paremmin kuin kesäkuussa milloin testasivat viimeeksi.

Very_Low.png


Medium.png


Ultra.png


Preset.png


Utilization.png

Uudet Intel i3 siis tällä hetkellä heittämällä parhaat euroa per fps tässä pelissä.

Toivottavasti tekevät samat testit 1.0:ssa.

Kuvat teksteineen:
PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) CPU Test
 
TechSpot teki CPU testiä.
Tosin ehkä vähän hassuun aikaan, jos kuitenkin vielä tämän kuun aikana tulee 1.0 ja sen mukana ilmeisesti radikaalisti paremmin pyörivä peli. Ainakin niin osa täälläkin puhunut tuosta test servun buildista.
Noh, kai se nyt kuitenkin jonkin verran paremmin kuin kesäkuussa milloin testasivat viimeeksi.

Very_Low.png


Medium.png


Ultra.png


Preset.png


Utilization.png

Uudet Intel i3 siis tällä hetkellä heittämällä parhaat euroa per fps tässä pelissä.

Toivottavasti tekevät samat testit 1.0:ssa.

Kuvat teksteineen:
PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) CPU Test


Testiservuilla 1080Ti + 6700K @4.6 ja 1440p resolla on heittämällä stable 144FPS, kun on laskeuduttu laskuvarjolla. Asetukset low - high sekoitusta.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
TechSpot teki CPU testiä.
Tosin ehkä vähän hassuun aikaan, jos kuitenkin vielä tämän kuun aikana tulee 1.0 ja sen mukana ilmeisesti radikaalisti paremmin pyörivä peli. Ainakin niin osa täälläkin puhunut tuosta test servun buildista.
Noh, kai se nyt kuitenkin jonkin verran paremmin kuin kesäkuussa milloin testasivat viimeeksi.

Sinällään alkaa jo huvittaa miten voikin olla itselle niin epäsuotuisat nämä "optimoinnit". Ryzen + Radeon combo kyllä ottaa tällä pelissä pahasti takkiin kun molemmat punaisen leirin tuotteet antavat sen verran huonoa tulosta vs sininen / vihreä leiri. Ja siis tarkoitan nyt siis vs siihen mihin raudan "normaalisti" pitäisi pystyä.

1700X 3.975GHz + R9 Nano (1050MHz) antaa 1440p resolla sen 60-100 FPS riippuen tilanteesta, yleensä siinä 70-80 välillä toki. Asetukset customilla ja ajureistakin säädetty. Noh, katsotaan nyt sitten mihin tämä menee ennen kuin lähdetään rautaa vaihtamaan. ;)
 
Sigun koneella 1080p 100-144fps kokoajan ja 1440p 75-90fps. Muut very low paitsi antialias high, viewdistance high ja textures high. Sikäli vähän epäilyttää testin tulokset ja etenkin gpu pullonkaula....
 
Aavikkokartalla on uusi ajoneuvo:

24785258_1950995531891028_5972806611684947549_o.jpg

Toivottavasti lavalla voi hillua. Kunnon redneck bileet pystyyn. :D

Sauce
 
Oliko tästä uuden kartan tulosta test serverille mitään tarkempaa päivää tiedossa?
 
Oliko tästä uuden kartan tulosta test serverille mitään tarkempaa päivää tiedossa?
Ei tietääkseni. Aiemmin sanottiin että se on seuraavassa test server rundissa. Se ei tosin pitänyt paikkaansa, koska test servut avattiinkin jo muiden ongelmia takia maanantaina....
Karttahan näkyy ensimmäistä kertaa videolla nyt To-Pe yönä, siellä The Game Awards tapahtumassa.
Eli seuraavalla test server rundilla pitäisi tulla, tuon tapahtuman jälkeen. Voisiko olla jo ensi viikolla?
 
Veikkaan että sitä pääsee pelaamaan heti Awardsien jälkeen.
Se toki olisi mukavin vaihtoehto.
Mietin vaan onko perjantai (torstaina jos jenkkien toimisto tekee sen) sellainen päivä kun pistäisivät uutta buildia tulille. Etenkin kun nykyinen test build kestää aina tuohon show päivään asti?
Tosin onko ne tehnyt niin, että tämä mukamas hätään tehty test build sisältääkin jo kartan tai ainakin sen vaatimat palikat käyttöliittymässä jne. Sitten vain awards perään käännetään kytkintä ja kartta ladattavissa ja pelattavissa. :)
Olisihan toi ihan hyvä PR temppu.
 

Kyllä mä sen ymmärrän ja toivonkin että ero nykyiseen on merkittävä.

Odottavan aika on pitkä.. :)
 
Testiservun versio on jo lähellä, enää warpit pois (ja tietty se tickrate ois mukava saada jonnekin tolkulliselle tasolle).
 
TechSpot teki CPU testiä.
Tosin ehkä vähän hassuun aikaan, jos kuitenkin vielä tämän kuun aikana tulee 1.0 ja sen mukana ilmeisesti radikaalisti paremmin pyörivä peli. Ainakin niin osa täälläkin puhunut tuosta test servun buildista.
Noh, kai se nyt kuitenkin jonkin verran paremmin kuin kesäkuussa milloin testasivat viimeeksi.

Uudet Intel i3 siis tällä hetkellä heittämällä parhaat euroa per fps tässä pelissä.

Toivottavasti tekevät samat testit 1.0:ssa.

Kuvat teksteineen:
PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) CPU Test

En tiedä mihin oma aikaisempi 4,3 Ghz 2500K prosessori sijoittuu tuossa taulukossa, mutta ainakin pelin sulavuus on ihan eri luokkaa tällä 1600X:llä. (Toki samalla vaihtui DDR3 -> DDR4 ja 8 -> 16 Gb) Voi toki olla, että tuo ikivanha 2500k ei tuossa taulukossa enää kovin korkealla olisi. Harmi että ei tullu otettua samalla freimejä ylös, eli muutos perustuu ihan siihen miten koen pelin pyörivän. (en siis tiedä nousiko vai laskiko framet, mutta paljon sulavammaksi muuttui)
 
En tiedä mihin oma aikaisempi 4,3 Ghz 2500K prosessori sijoittuu tuossa taulukossa, mutta ainakin pelin sulavuus on ihan eri luokkaa tällä 1600X:llä. (Toki samalla vaihtui DDR3 -> DDR4 ja 8 -> 16 Gb) Voi toki olla, että tuo ikivanha 2500k ei tuossa taulukossa enää kovin korkealla olisi. Harmi että ei tullu otettua samalla freimejä ylös, eli muutos perustuu ihan siihen miten koen pelin pyörivän. (en siis tiedä nousiko vai laskiko framet, mutta paljon sulavammaksi muuttui)
Ilman kellotuksia 2400 ja 3570k pyörittää peliä ultralla suunnilleen samoin kuin tuo listan pentium, 1080ti:n parina 40-80fps. Itse pelailen välillä louhintakoneella niin siksi tuollainen epäsuhta prosessorin ja näyttiksen kesken.
 
Viikonlopun pelailuista pikku montaasi. Ainakin voi todeta, että kun itseä ammutaan niin tähtäin lentelee mihin sattuu, mutta itänaapurin datahanskoilla tärisee kädet vähän vähemmän. Paras oli toi muurin läpi ammutuksi tuleminen. Melko randomia touhua kun ammut metrin auton perään niin tyyppi putoaa kyydistä. Aseet ei kyllä vieläkään tunnu sopivan käteen, ja luotien lentäminen johkin muualle kun tähtäimeen ei kyllä varmaan koskaan tule käymään järkeen. Ihan hauskaa tätä silti on pelailla, mutta ei kyllä kasetti kestäis vetää 10h päivässä. :D

 
  • Tykkää
Reactions: TML
Viikonlopun pelailuista pikku montaasi. Ainakin voi todeta, että kun itseä ammutaan niin tähtäin lentelee mihin sattuu, mutta itänaapurin datahanskoilla tärisee kädet vähän vähemmän. Paras oli toi muurin läpi ammutuksi tuleminen. Melko randomia touhua kun ammut metrin auton perään niin tyyppi putoaa kyydistä. Aseet ei kyllä vieläkään tunnu sopivan käteen, ja luotien lentäminen johkin muualle kun tähtäimeen ei kyllä varmaan koskaan tule käymään järkeen. Ihan hauskaa tätä silti on pelailla, mutta ei kyllä kasetti kestäis vetää 10h päivässä. :D

Ainakin itselle tuo testiservun killcamera on pelistä joko opettanut tai potuttanut:grumpy:
 
Käsittääkseni se kill camera on ainakin toistaiseksi herkästi bugaava?
Saattaa myös näyttää aivan väärin, jos peli rakentaa sen väärin pelidatasta mitä käytetään sen tekoon. Käsittääkseni siis saattaa näyttää hakkerilta vaikka ei ole, jne. Toki kun se toimii, näkee myös selvästi hakkerit.......

https://steamed.kotaku.com/battlegrounds-new-kill-cam-needs-some-work-1820894297

Ehdottoman loistava feature kyllä kun saavat sen kuntoon.
 
Tossa mappihommassahan olisi mahdollisuus suoraan tehdä tavallaan modeja eri aikakausille. Tyyliin länkkärimappi länkkäripyssyineen, jotain scifiteemaa tai vaikka pistoolisota.
 
Oletettavasti kun saadaan servujen vuokraus auki ja modihommat kunnolla käyntiin, niin luulisi tulevan vaikka mitä moisia versioita. :)
 
Tuostahan oli Redditissä pitkät jutut. Kenttä joka on vain korkea talo. Voisi olla ihan mielenkiintoista. :D
 
Yksi idea oli myös se, että rinki onkin niin että ylhäältä sekä alhaalta siirtyy esim tulipalo. RNG olisi sitten se kuinka monta kerrosta se tulee alas, ja kuinka monta ylös. Lopulta vain yksi kerros, ja sitten toki vain yksi huone.
 
Yksi idea oli myös se, että rinki onkin niin että ylhäältä sekä alhaalta siirtyy esim tulipalo. RNG olisi sitten se kuinka monta kerrosta se tulee alas, ja kuinka monta ylös. Lopulta vain yksi kerros, ja sitten toki vain yksi huone.

Ai perhana sitä camperien juhlaa.
 
Ai perhana sitä camperien juhlaa.
No sitä se varmasti on. :D
Tuollainen voisi vaatia sen, että sisällä olevien rappusten lisäksi on useita tikkaita rakennuksen ulkopuolella.

Toki huoneiden nurkissa voi aina camppia.
 
Hmm. Aikaisemmin kun katsoin jonkun esittelyn / jutun tuosta mapista niin silloin vielä nuo korkeat talot olivat kokonaisia ja miettivät silloin sitä, että ilmeisesti osa kerroksista olisi lukittu tms koska muutenhan tuollaisen jonkun 8 kerroksisen tms talokompleksin loottaus tms olisi ihan hillitön puuha ja lisäksi myös vaikuttaisi negatiivisesti suorituskykyyn.

Nyt nuo on muutettu keskeneräisiksi, joka varmaan ihan hyvä ajatus. Tällä saadaan näyttävyyttä (= korkeutta) rakennuksiin, mutta silti pidetään pelillisesti tarpeeksi simppelinä nuo rakennukset.
 
Phenomeilla vissiin ongelmia. Joku huutelee, että olisi tekemistä SSE4.2 kanssa tällä ongelmalla.
 
Tuon SSE 4.2 osalta sitä pitäisi pystyä olla mahdollista emuloida, ei tosin ole kokemuksia. Maaginen sana on Intel SDE. Lopputulos voi kuitenkin olla melko hidas, uskoisin että varmaan tähän joku kunnollinen korjaus tulee.
 
Taisi tämä vuodoissa jo olla, mutta oliko virallisesti esitelty?

R45 revolveri, desert map ase.

"...pick-up in the new zone. Currently referred to as the “R45”, the new revolver is a six-shot, desert map replacement for the R1895, chambered for .45 ACP ammo.

Unlike the R1895 it replaces, the R45 will not support a suppressor, though you will be able to add a red dot sight to improve your aim. And another differentiation from the R1895 is the use of speed loaders, enabling you to load all six rounds simultaneously, greatly accelerating reload times, putting the R45’s reload speed more in line with other PUBG pistols."
upload_2017-12-7_6-13-33.png



playerunknowns-battlegrounds-pubg-r45-desert-map-revolver-nvidia-reveal-render.png

PUBG’s Adding The R45 Revolver At Launch: Learn All About It In This Exclusive Reveal
 
Kannattaa varmaan se Steamista hyvissä ajoin laittaa toi testiservu asentumaan jos ei entuudestaan ole, mikäli meinaa olla testaamassa heti alusta lähtien.
 
Sehän on paras pelin keskivaiheilla tappaa pari pelaajaa niin saa paremmat rojut ja healiä/boostereita yms
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 797
Viestejä
4 517 103
Jäsenet
74 476
Uusin jäsen
Modizz
Back
Ylös Bottom