Pienten kysymysten ketju

Jaa siis 3~moottori jonka edessä taajari 230 V syötöllä?
Suunta muuttuu kuten toinen nimimerkki neuvoi -taajarin asetuksistakin tuon varmaan sais myös muutettua
 
Viimeksi muokattu:
Olisko neuvoa miten taajuusmuutajan asetuksita onnistuu? Ei ole näyttöjä ja vanhan rikkinäisen johdotuksen mukaan johdotin ton nykyisenkin.
 
Olisko neuvoa miten taajuusmuutajan asetuksita onnistuu? Ei ole näyttöjä ja vanhan rikkinäisen johdotuksen mukaan johdotin ton nykyisenkin.
ohjekirjan läpi selaamalla varmaan löytyy suunnan vaihto ja kuinka se asetetaan oletukseksi. Paljon helpommalla pääset kun ruuvvaat tuosta moottorin kytkentäkotelosta vaan kannen auki va vaihdat kaksi johta ristiin.
 
Vahva epäilys, että tämän lämpöreleen tms syynä, ettei vanha kuivausrumpu lämpene. Jos tämä on nyt lauennut niin näyttääkö silloin siis ääretöntä resistanssia liittimien välillä?

Edit: Hmm painoin kyseistä nappulaa ja vaikka se ei mihinkään liikkunut ja laitoin koneen takaisin kasaan niin nyt se pelittää :D noh katsotaan kuinka kauan.
 

Liitteet

  • 20240124_115416.jpg
    20240124_115416.jpg
    241,8 KB · Luettu: 56
Viimeksi muokattu:
Joskushan nuo vanhetessaan herkistyvät tippumaan pois päältä - eli vika olisi silloin tuo osa. Olen käsittänyt, että mm. vanhat autojen vilkkureleet oli bimetallitermostaatteja (?) Väsyneellä releellä polttimon paloaika oli lyhentynyt huomattavasti.

Tuollainen manuaalisesti kuitattava lämpösuoja toimii vasta siinä vaiheessa kun laitteessa on oikeasti vikaa ja seuraava askel olisi tulipalo. Samanlaisia löytyy monista muistakin lämmittimiä sisältävistä sähkölaitteista kuten kiukaista, pienemmistä usein löytyy lämpösulake.

Tuon lämpösuojan takana oleva komponentti on rikki jolloin laite ottaa liikaa virtaa, vika tulisi paikantaa ja korjata. Noita ei saisi edes itse kuitata juuri siitä syystä että se oikea vika jää selvittämättä.
Ei sulakkeen palaminenkaan ole vika vaan oire viasta.
 
Tuollainen manuaalisesti kuitattava lämpösuoja toimii vasta siinä vaiheessa kun laitteessa on oikeasti vikaa ja seuraava askel olisi tulipalo. Samanlaisia löytyy monista muistakin lämmittimiä sisältävistä sähkölaitteista kuten kiukaista, pienemmistä usein löytyy lämpösulake.

Tuon lämpösuojan takana oleva komponentti on rikki jolloin laite ottaa liikaa virtaa, vika tulisi paikantaa ja korjata. Noita ei saisi edes itse kuitata juuri siitä syystä että se oikea vika jää selvittämättä.
Ei sulakkeen palaminenkaan ole vika vaan oire viasta.
Vastaavia kuitattaviasuojia olen nähnyt 5kW raksalämmittimissä. Niissä usein liittimet olivat löysiä/huonolaatuisia josta seurasi kuumeneminen ja johtuva lämpö rikkoi suojan ja käärvensi pätkän johtoa. Myös termostaatin/suojan läpi kulkeva virta oli aivan kestävyyden rajoilla. Uuden suojan vaihtamalla lämmitin kesti taas vuosia, enkä usko että vastusten virrat olivat kovin paljoa muuttunut.

Hieman tuon tyyppisiä on ollut myös jatkojohtokeloissa. Kun tarpeeksi monta kertaa kuumennetaan ja kuitataan kelaa, suoja hajoaa. Uuden suojan vaihtamalla jatkohohtokela kuitenkin toimii taas kuten pitää.
 
Laukesi todennäköisesti siitä, että liian suurella kuormalla liian kauan päällä. Sen takia osasin sitä heti epäillä kun lakkasi lämpeämästä. Jos ei vielä laukeaa niin vaihtoon koko vehje. Ikää on jo toistakymmentä vuotta :D
 
Laukesi todennäköisesti siitä, että liian suurella kuormalla liian kauan päällä. Sen takia osasin sitä heti epäillä kun lakkasi lämpeämästä

Ei tuollaisen suojan kuuluisi käytöstä tippua pois. Onko mahdollisesti ilmanvaihtokanavat tms riittävän auki ja puhtaat? Noita on tullut vaihdeltua. Huono kontakti tai liian monta toistuvaa virhekäyttöä/kuittausta. Muistelen että jotkut oli leimattu 10A ja sitten takana on suoraan luokkaa 2 - 2.5kW vastus, eli "suunniteltu vanheneminen". Raksalämppäriin lisäsin kontaktorin väliin ja sitten kesti ikuisesti.
 
Ei tuollaisen suojan kuuluisi käytöstä tippua pois. Onko mahdollisesti ilmanvaihtokanavat tms riittävän auki ja puhtaat? Noita on tullut vaihdeltua. Huono kontakti tai liian monta toistuvaa virhekäyttöä/kuittausta. Muistelen että jotkut oli leimattu 10A ja sitten takana on suoraan luokkaa 2 - 2.5kW vastus, eli "suunniteltu vanheneminen". Raksalämppäriin lisäsin kontaktorin väliin ja sitten kesti ikuisesti.
Pölyä oli koko koneen takaosa täynnä, nyt tuli imuroitua kone sisältä sekä ulkoa huolellisesti :thumbsup:vaihtoon se jokatapauksessa on menossa lähiaikoina, kun nykyään on enemmän pyykkiä ja tarvitaan useammin
 
Pölyä oli koko koneen takaosa täynnä, nyt tuli imuroitua kone sisältä sekä ulkoa huolellisesti :thumbsup:vaihtoon se jokatapauksessa on menossa lähiaikoina, kun nykyään on enemmän pyykkiä ja tarvitaan useammin
Jos se vanha suoja on ottanut osumaa niin vaikka täältä voisi kysellä löytyisikö sopivalla lämpötila-alueella uusi: KUITATTAVA TERMOSTAATTI 60°C (partco.fi)

Uusi termari, kunnolla puristetut liittimet ja koneen puhdistus välillä voisi hyvinkin riittää.
 
Osaako joku neuvoa, kun hommasin autoon kojelautakameran (lähinnä valvomaan pysäköintiaikaa sen jälkeen kun autoa tölvittiin), että miten ratkaisisi kytkennän. Ostin kameraa varten erillisen akkupaketin kameran valmistajalta ja kuvio on sellainen, että akku on johdotettu auton sulakerasiaan, ja kamera saa virran tuon akun kautta. Sulakerasian ja akun väliin laitoin akkuvahdin, joka syöttää virtaa kameran akulle vain kun moottori on käynnissä ja katkaisee virransyötön kun laturi ei lataa auton omaa akkua. Ongelmani on nyt sellainen, että kameran akussa on joku älykäs BMS, joka estää akun lataamisen jos sen lämpötila on liian alhainen. Olen kuitenkin ajatellut, että olisi kiva jos kamera käynnistyisi heti kun lähtee ajamaan vaikka akku olisi vielä kylmä, jolloin kylmyyden takia se ei vielä lataudu eikä siten myöskään syötä virtaa kameralle. Eli siis käytännössä pitäisi heittää joku ohituskytkentä akkuvahdilta suoraan kameralle, mutta eikö silloin ikään kuin oikosulje akun? Jostain luin, että diodeja ei suositella tuohon, en tosin tiedä miksi. Vai pitäisikö tuohon laittaa joku vaihtava rele, joka kytkee kameran virransyötön suoraan akkuvahtiin, kun se on päällä ja muulloin saamaan virran akksta? Ymmärrykseni elektroniikasta on varsin heikko, kuten varmaan näkyy :D Kellään ideaa?

Screenshot_20240128_145534.png
 
Osaako joku neuvoa, kun hommasin autoon kojelautakameran (lähinnä valvomaan pysäköintiaikaa sen jälkeen kun autoa tölvittiin), että miten ratkaisisi kytkennän. Ostin kameraa varten erillisen akkupaketin kameran valmistajalta ja kuvio on sellainen, että akku on johdotettu auton sulakerasiaan, ja kamera saa virran tuon akun kautta. Sulakerasian ja akun väliin laitoin akkuvahdin, joka syöttää virtaa kameran akulle vain kun moottori on käynnissä ja katkaisee virransyötön kun laturi ei lataa auton omaa akkua. Ongelmani on nyt sellainen, että kameran akussa on joku älykäs BMS, joka estää akun lataamisen jos sen lämpötila on liian alhainen. Olen kuitenkin ajatellut, että olisi kiva jos kamera käynnistyisi heti kun lähtee ajamaan vaikka akku olisi vielä kylmä, jolloin kylmyyden takia se ei vielä lataudu eikä siten myöskään syötä virtaa kameralle. Eli siis käytännössä pitäisi heittää joku ohituskytkentä akkuvahdilta suoraan kameralle, mutta eikö silloin ikään kuin oikosulje akun? Jostain luin, että diodeja ei suositella tuohon, en tosin tiedä miksi. Vai pitäisikö tuohon laittaa joku vaihtava rele, joka kytkee kameran virransyötön suoraan akkuvahtiin, kun se on päällä ja muulloin saamaan virran akksta? Ymmärrykseni elektroniikasta on varsin heikko, kuten varmaan näkyy :D Kellään ideaa?

Screenshot_20240128_145534.png
Onko laittaa linkkiä valmistajan asennusohjeisiin? Kuulostaa vähän siltä, että ei tuo nyt ole oikein, tai ymmärrän jotain väärin. Miksi kamera ei menisi päälle, vaikka akkua ei ladata? Sehän sammuisi sillon myös kun auton sammuttaa, eikä akusta ole sillon mitään hyötyä.
 
Onko laittaa linkkiä valmistajan asennusohjeisiin? Kuulostaa vähän siltä, että ei tuo nyt ole oikein, tai ymmärrän jotain väärin. Miksi kamera ei menisi päälle, vaikka akkua ei ladata? Sehän sammuisi sillon myös kun auton sammuttaa, eikä akusta ole sillon mitään hyötyä.
Joo tuossa on manuaali:

Nii se on vähän ihmeellinen. Mutta olen ymmärtänyt, että se liittyy siihen, että akku ei ota virtaa jos sisälämpötila on alle 0 astetta. Ja Suomen talvessahan tämä on ihan tavallista kun auto on pysäköitynä. Toki kun ajelee ja auto lämpeää sisältä, niin akkukin lämpenee ja alkaa latautua. Näyttää ainaki siltä, että akku ei päästä virtaa kameralle läpi ennen kuin se alkaa latautua lämmettyään.

Ja siis niin tosiaan: tuossa akussa riittää virta vähän alle vuorokaudeksi, eli aika usein se on tyhjä kun lähtee ajamaan (kunnes saan ylläpitolaturin siihen). Eli kamera ei käynnisty kun akku on mennyt tyhjäksi, lähtee ajamaan ja akku on kylmä.
 
Viimeksi muokattu:
Vaihtoreleellä tuon voisi varmaan toteuttaa, eli jos akkuvahdilta tulee virtaa, niin rele vaikuttuu ja kamerat ottaa virtaa suoraan sulakkeelta. Jos akkuvahdilta ei tule virtaa, niin rele ohjaa virransyötön kameran akulta.
 
Vaihtoreleellä tuon voisi varmaan toteuttaa, eli jos akkuvahdilta tulee virtaa, niin rele vaikuttuu ja kamerat ottaa virtaa suoraan sulakkeelta. Jos akkuvahdilta ei tule virtaa, niin rele ohjaa virransyötön kameran akulta.
Se on ehkä helpoin, täytyy alkaa sitä värkkäilemään
 
Digitaalinen henkilötunnistus kortinlukijalla vs. pankkitunnukset

Koitan ladata 300GB verran tietoa noin 14GB tiedostoina Maanmittauslaitokselta, datan lataaminen vaatii vahvan tunnistautumisen. He uusivat systeemin niin että lataussivulle kirjaudutaan esim. pankkitunnuksilla ja sivulta voi ladata tilatut maksulliset tiedostot. Tiedostonlautaus kuitenkin keskeytyy jos sivulta kirjautuu ulos. Eikä asiaa helpota se että selainliittymä kirjaa automaattisesti ulos kun sivulla ei ole ollut aktiivisesti tekemässä jotain (oisko 10min), eikä se varsinkaan auta asiaa että latautumassa olevan tiedoston lataus keskeytyy välittömästi kun kirjaantuu ulos. Vielä huonommaksi asian tekee että MML:n palvelin antaa dataa vain noin 700kB/s nopeudella. Eli aika pitkään saisi päivystää selaimen ääressä että työ tulisi tehtyä.

Henkilökortista sellainen kysymys, mahtaisiko kortinlukijassa oleva kortti pitää selainta kirjaantuneena sivustolla, vai lukeeko nettijärjestelmät tunnistuksen vain kirjautuessa. Eli tuleeko korttivarmenteella automaattisia uloskirjaantumisia virastojen järjestelmistä?
 
Henkilökortista sellainen kysymys, mahtaisiko kortinlukijassa oleva kortti pitää selainta kirjaantuneena sivustolla, vai lukeeko nettijärjestelmät tunnistuksen vain kirjautuessa. Eli tuleeko korttivarmenteella automaattisia uloskirjaantumisia virastojen järjestelmistä?
Se riippuu ihan siitä miten sivusto on toteutettu. Veikkaan että useimmissa tapauksissa kortti toimii täysin vastaavasti kuin pankkitunnukset, eli tunnistaudutaan kerran ja sitten sivuston istuntojärjestelmä toimii siitä eteenpäin. Toisaalta esimerkiksi sähköinen resepti toimii toisin, eli kortti täytyy pistää lukijassa niin kauan kun haluaa tehdä reseptejä.

En tunne MML toteutusta, mutta veikkaan että se menee tuon "useimmat" mukaan ja henkilökortti ei auttaisi asiassa. Tokihan sitä voi kokeilla, hintahan ei ole hirveä.

Itse varmaan laittaisin jonkun pikku koodinpätkän joka huolehtii tiedostojen lataamisen ja istunnon käynnissä pidon.
 
Onko hyvän tavan vastaista krympata 2 johtoa saman abikon rengasliittimeen? Kattelin taas noita traktorin sähköjä, ja siellä muutama alkuperänen johto on tehty noin, mutta mietin tuleeko niistä ilman spesiaaliliittimiä edes kohtuullisia?
Ja sitten myös yksi hajonnut liitin (mallia yksi latta abiko sisään -> 2 latta abiko paikkaa ulos) joka menee konepellin valoille joka haaroittaa yhden plus johdon kahdeksi (2x15w tuikkua). Mikähän tohon olis hyvä liitin, jolla saa ton 1->2 monistuksen tehtyä ja jonka konepeltiä irti ottaessa saisi vielä irti ja jonka asennuseen ei nyt tarvii mitään erikoisia pihtejä?

E: Sinäänsä ihan turha tuo eka kysymys, koska voihan noi pistää erillisillä liittimillä ja saman ruuvin alle...
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiinnosta kysy, onko kukaan yrittänyt rakennella tuulitunnelia prossujäähyn ja etu/takatuulettimen väliin esimerkiksi ilmanpoistoletkusta (haitariputki)?
87-3833_xl_1.jpg CPUDuctHero.jpg
Onko missään myynnissä sopivan mittaisia letkuja jostain saatavilla, eikä tuollasia ylipitkiä, jotka saisi jotenkin kiinnitettyä prossuun ja etu/takatuulettimeen?

edit: googlailun jälkeen löysin tälläsen louhintakoneisiin tarkotetut hässäkän myös
840556074106_D_1800x.png
mistähän tollasen saisi suomesta
 
Viimeksi muokattu:
AC/DC muuntaja jossa output pitäisi olla 6V. Kuitenkin mittarilla kun katsoo niin tuloksena 9,96V. Onko muuntaja rikki vai onko ihan normaalia että heittää noinkin paljon? Ihan siksi kysyn että laite johon muuntaja kuuluu lakkasi toimimasta ja näytölle tulee vain error teksti.
 
AC/DC muuntaja jossa output pitäisi olla 6V. Kuitenkin mittarilla kun katsoo niin tuloksena 9,96V. Onko muuntaja rikki vai onko ihan normaalia että heittää noinkin paljon? Ihan siksi kysyn että laite johon muuntaja kuuluu lakkasi toimimasta ja näytölle tulee vain error teksti.

Näillä tiedoilla veikkaisin että on normaalia. Nimellinen jännite toteutuu kun muuntajaa kuormitetaan sen nimellisvirralla.
 
Jännitelähteitä on reguloituja (tai vakavoituja), jotka antaa samaa jännitettä kuormasta riippumatta ja sellaisia, joissa jännite riippuu kuormasta. Vaikuttaisi että kyseessä on ihan tavallinen jälkimmäinen malli. Niissä jos ei ole lainkaan kuormaa (eli pelkkä yleismittari) jännite voi olla huomattavastikin yli nimellisjännitteen.
 

Liitteet

  • Screenshot 2024-02-17 175314.jpg
    Screenshot 2024-02-17 175314.jpg
    85,9 KB · Luettu: 31
Oli tarkoitus laittaa himmennin led valaisimeen.
Valaisimessa kuvan mukainen vitalähde.
Ostin tämän himmentimen:

Kun laitoin valon päälle omasta mielstä kuului pieni "risahdus",ja nyt valo palaa mutta himmenin ei toimi.
Oletan että meni siis rikki.

Oliko tää nyt maanantai kappale vai onko himmennin liian pieni 80-100w virtalähteen perään?

En oikein ymmärrä noita powerin speksejä. Laitteen teho on 80-100W ja ulos annettu virta 280mA. Jotta tuolla virralla saataisiin edes 80W teho, pitäisi jännitteen olla 285V, eli enemmän kuin sisään tuleva jännite. Nostaako tuo poweri siis jännitettä pitääkseen virran 0,28A?

Joka tapauksessa tuo himmennin on 24V ja tuo poweri muka voisi antaa 300V ???? Jos näin on, niin ei ihme että pääsi toimintasavut karkaamaan.
 
Tuo on vakiovirtadriveri eli se "himmennin" todennäköisesti kärähti ylijännitteen vuoksi.

Driverin puskeman avoimen piirin jännitteen voi haarukoida aika korkeaksi jo pelkkien tehon ja virran avulla.

Oppina sellainen juttu että vakiovirtaa ei himmennetä toisiopuolta pwm:llä katkomalla.
 
Tuo on vakiovirtadriveri eli se "himmennin" todennäköisesti kärähti ylijännitteen vuoksi.

Driverin puskeman avoimen piirin jännitteen voi haarukoida aika korkeaksi jo pelkkien tehon ja virran avulla.
Onko tuossa vakiovirtadriverissä step-up -hakkuri, jotta pääsee luvattuun tehoon vai perustuuko ainoastaan sisääntulojännitteen kertomiseen kakkosen juurella?
 
Onko tuossa vakiovirtadriverissä step-up -hakkuri, jotta pääsee luvattuun tehoon vai perustuuko ainoastaan sisääntulojännitteen kertomiseen kakkosen juurella?

Veikkaan että arvokilven lukemat ovat isoksi osaksi hölynpölyä ja niihin tulisis suhtautua varauksella.
Ainoa mihin voi luottaa on se, että kyseessä ei ole vakiojännitelähde ja tällöin toisiolle tykitelty PWM aiheuttaa joko himmentimen tai driverin tuhoutumisen.
 
Veikkaan että arvokilven lukemat ovat isoksi osaksi hölynpölyä ja niihin tulisis suhtautua varauksella.
Ainoa mihin voi luottaa on se, että kyseessä ei ole vakiojännitelähde ja tällöin toisiolle tykitelty PWM aiheuttaa joko himmentimen tai driverin tuhoutumisen.
Kävi itselläkin mielessä että powerin leimannut henkilö ei ymmärrä mitä kirjoittaa, mutta turvallisempaa epäillä ensin omia kykyjä. Tuollainen arpalaatikko pitäisi tutkia yleismittarilla ja keinokuormalla jonka vastusta pienentää asteittain.
 
Kiitos vastanneille.
Mittasin ton toisiopuolen ja se näytti jotain 330v ja luulin että on vikaa joko mittaajassa tai mittarissa...

Pystyykö tollasta sitten himmentää tuolta ensiöpuolelta?
 
Kiitos vastanneille.
Mittasin ton toisiopuolen ja se näytti jotain 330v ja luulin että on vikaa joko mittaajassa tai mittarissa...

Pystyykö tollasta sitten himmentää tuolta ensiöpuolelta?
Siinä oli laaja jänniteskaala. En edes kokeilisi himmentää esniöpuolelta... Käytetyn ledin speksit esiin ja sen mukaan uusi poweri jota voi himmentää
 
Siinä oli laaja jänniteskaala. En edes kokeilisi himmentää esniöpuolelta... Käytetyn ledin speksit esiin ja sen mukaan uusi poweri jota voi himmentää
Valaisin on kuvan tyyppinen missä on tuollaisia "rinkuloita".
Ledien speksien saaminen vaatisi rinkulan purkamista jota en viitsi lähteä tekemään kun näyttää että ei saa siististi takaisin kiinni.
Ilmeisesti siis aika tekemätön paikka himmentää mitenkään järkevästi näillä nyt tiedoissa olevilla spekseillä?
 

Liitteet

  • Screenshot_2024-02-17-19-44-36-24_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2024-02-17-19-44-36-24_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    74,5 KB · Luettu: 24
MATERIAALI, MUU TEKNINEN KUVAUS:

- Halkaisijat: 60+45+30 cm
- Kiinteä LED: 70 W (sisältyy)
- 5600 lm
- 3200 K
- TRIAC-himmennettävä
- Vaijerien pituus: 3 m (säädettävissä)




Siellähän se tarvittava tieto luki kaupan sivuilla.
 
Mittasin ton toisiopuolen ja se näytti jotain 330v ja luulin että on vikaa joko mittaajassa tai mittarissa...
Saunassa saa ajatuksia ÄLÄ koita vakiojännite powerilla mikäli säädin on hajonnut niin se päästää jännitteen läpi ja saattaa polttaa ledit.
 
MATERIAALI, MUU TEKNINEN KUVAUS:

- Halkaisijat: 60+45+30 cm
- Kiinteä LED: 70 W (sisältyy)
- 5600 lm
- 3200 K
- TRIAC-himmennettävä
- Vaijerien pituus: 3 m (säädettävissä)




Siellähän se tarvittava tieto luki kaupan sivuilla.
Valaisin tuon tyyppinen ei siis sama valaisin. Omani olen tilannut amazon.de:stä.
 
Valaisin on kuvan tyyppinen missä on tuollaisia "rinkuloita".
Ledien speksien saaminen vaatisi rinkulan purkamista jota en viitsi lähteä tekemään kun näyttää että ei saa siististi takaisin kiinni.
Ilmeisesti siis aika tekemätön paikka himmentää mitenkään järkevästi näillä nyt tiedoissa olevilla spekseillä?
Laita ledi ja alkuperäinen poweri takaisin paikalleen niin että palaa täydellä teholla. Sitten mittaa jännite ledin yli ja ledin ottama virta sarjamittauksena (jos ei ole pihtimittaria) Nämä lukemat yhteen kertomalla saadaan ledin teho ja voidaan mitoittaa virran/jännitteen mukaan sopiva poweri jota voi himmentää.

edit: virtaa ei välttämättä tarvitse edes mitata, jos oletetaan että poweriin speksattu tieto pätee käytännössäkin.
 
Laita ledi ja alkuperäinen poweri takaisin paikalleen niin että palaa täydellä teholla. Sitten mittaa jännite ledin yli ja ledin ottama virta sarjamittauksena (jos ei ole pihtimittaria) Nämä lukemat yhteen kertomalla saadaan ledin teho ja voidaan mitoittaa virran/jännitteen mukaan sopiva poweri jota voi himmentää.

edit: virtaa ei välttämättä tarvitse edes mitata, jos oletetaan että poweriin speksattu tieto pätee käytännössäkin.
Mulla on kyllä pihtimittari...
En oo vaan koskaan käyttänyt sitä.
Nyt täytynee alkaa lukee käyttöohjeita...
 
Oli tarkoitus laittaa himmennin led valaisimeen.
Ja toimiikohan tuo himmennin kaikenkaikkiaan?
LITAELEK Mini 5A LED remote control controller for single color LED strips, RF dimmer control wireless controller for all DC 12V single color LED light strips 5050 3528 2835 5630 LED strips etc.
Mä en tunne muuta kuin edison ledit mutta onko tuo tarkoitettu led nauhoille?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 755
Viestejä
4 556 647
Jäsenet
75 052
Uusin jäsen
akaboele

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom