Minulla näkyy nuo asiat selkeästi ilman captchaa, ostoskorista jatkaa kirjautumisen ohi kun kirjautuu jo kun valitsee tuotteita. Joskus on niitä virheitä että ääkköset nimessä/osoitteessa/salasanassa sekoittaa palvelimen, koskee lähinnä ulkomaalaisia kauppoja. Tai sitten jos vatuloi liian pitkään ostosten kanssa niin cookie vanhenee ja ostoskori on tyhjä
Sit näyttää ne kaksi osoitetta, se mihin paketti lähetetään ja toisena mihin lähetetään tilausvahvistus. Nämä yleensä samat. Toimituksena valittavissa kolme eri postin palvelua ja neljäntenä haku liikkeestä. Voi siis valita vaikka sen pakettiautomaatin jos tietää ettei ole postin jakelun aikaan kotona, mikä on ainakin minulle hyvä juttu. Postista en tiedä meneekö klo 14 ja klo 16 paketit lähipostiin vai tuleeko 14 kotiovelle joten yleensä valitsen 16 jos ei ole kiire. Euroopasta kun tilaa niin yleensä rekka tulee pihaan ja kuski soittaa että missäs olet, töissähän sitä yleensä
Maksuvaihtoehtoja PayTrailin kautta 15 erilaista, mm. PayPal jos jostain syystä ei halua pankkimaksua käyttää. On tuo sivu tekniikaltaan parantunut muutaman vuoden takaisesta. Myös varastotilanne on pitänyt paremmin paikkaansa, enää ei usein tule viestiä ettei voitu toimittaa. Olen tosin kuullut ettei nykyisin saa enää niin hyvää henkilökohtaista palvelua mitä hyvinä aikoina kun vielä piti jutella ihmisen kanssa. Nyt aika suoraviivainen, tavarat ostoskoriin ja maksuun, paketti tulee sit aikanaan.