Sinähän niin väität? Eli päätä nyt jo onko kannatus sama kuin muissa tutkimuksissa vai persut rikkaita vai molempia?>
Ja jos molempia niin sitten anna se oma hypoteesisi miksi numerot eivät täsmää.
MINUN HYPOTEESINI ON SE YKSINKERTAISIN, ELI PERSUT VALEHTELI TULONSA. Kerro omasi tai vaikene ja lopeta itkeminen.
Näytä nyt perkele se kohta jossa minä väitän taloustutkimuksen vääristelevän? Sehän on se tämänkin ketjun persujen näkemys että nyt pitäisi taloustutkimusta kovistella ja kysellä numeroista, aivan niinkuin taloustutkimus olisi jotenkin vastuussa siitä että sinä ja muut kitisijät valahtelitte tulonne.
Ei herranen aika teitä uhreja, eikö tuo elämä ole vitun raskasta noin? Jopa peruskoulun ala-asteen matematiikkakin on teitä vastaan?
Ja sitten ihmetellään miksi persuja pidetään lumihiutaleina ja ammattimaisina uhreina. Aivan saatanan rasittavaa sakkia kyllä olette, ei voi muuta sanoa
Nyttenkin saatiin kaksi täysin "samaa lukemaa" eli ~14% ja 20% ja koska peruskoulu on persuvastainen, on siellä virheellisesti opetettu, että eri numeroarvot eivät olisi samoja vaikka kyllähän ne on jos kovasti
Älä kiroile äläkä raivao minulle omista mokistasi. Se kertoo, että vihervassarit ovat lumihiutaleita, ammattimaisia uhriutujia ja öyhöttäjiä. Syyllistyt AD hominem-argumentointiin, se ei lisää uskottavuttasi.
Sinä sanoit, että sinun mukaasi tulokset eivät täsmää eli Taloustutkimus on silloin vääristellyt. Miksi valitsit juuri persut, jos olisit halunnut varmistaa laskelmiesi oikeellisuuden niin olisit tarkistanut pari muutakin. Mutta ilmoita ihmeessä Taloustutkimukselle löydöstäsi, älä minulle raivoa, he kiittävät sinua.
Eivät persut tehneet tuota tutkimusta, todista, että juuri persut ovat valehdelleet, toki voit ilmoitta tiedotusvälineille, että persut valehtelivat, ne rakastavat tuollaisia uutisia.
Siinun elämäsihän se tuntuu olevan raskasta, kun lukee kirjoituksesi, rauhoitu. Minun tehtäväni ei ole osoittaa tulosta vääräksi vaan tutkimuksen tekijöiden ja tiedotusvälineiden. Kiroileminen ei lisää uskottavuuttasi, juu vihervassarit ovat rasittavaa sakkia, niiden muodustama hallituskin on erittäin huono, mokailee ja on toimimaton, kohta saa sanoa hyvästi hyvinvoinille.
Harvinaisen typerä väite, että peruskoulu on persuvastainen, joku opettaja saattaa olla, mutta se ei saisi näkyä työssä. Kukaan ei ole väittänyt, että kaksi erilaista numeroarvoa ovat samoja, mistä ihmeestä olet saanut sellaista päähäsi, suosittelen käymään peruskoulun loppuun, se on hyödyllistä.
No sinä sait jotain lukemia, se ei todista mitään, vaaditaan tutkimuksen raakadata, jonka avulla joku voi tarkistaa väitteesi. Kehotan ottamaan yhteyttä oikeaan tahoon eli Taloustutkimukseen.
Vaadit todisteita persuvihasta ja idioottimaisita persuvastaisista kirjoituksista, no todistit kirjoituksillasi väitteeni oikeaksi. Lue niitä ajatuksen kanssa, ja mieti ovatko ne järkevän henkilön kirjoittamia.