Hankamäki on koulutettu mies, peräti tuplatohtori. Tuo ei luonnollisestikkaan takaa siitä että kyseessä olisi viisas henkilö. Tämä kannattaa koulutuksen korostajien muistaaNo jo pelkästään yksi tämän persujen ajatushautomon"tutkimuksen" perustelu oli se, että raiskatuksi tuleminen johtuu naisen omasta käyttäytymisestä.
”Yksi kirjan väliotsikoista on Naisten tyrannia ja seksuaalisuuden sosialisointi.
Siinä Hankamäki kirjoittaa, että ”ongelmien ongelma on yhteiskunnassamme vallalle päässyt naisten tyrannia, jonka vallitessa naiset pyrkivät tuottamaan itselleen seksuaalista lisäarvoa, haluttavuutta ja sosiaalista pääomaa sosiaalisen vaihdon markkinoilta tutulla tavalla: vaikeuttamalla omaa saatavuuttaan keinotekoisesti”.”
Itse olen sivusilmällä seuraillut Hankamäen kirjoituksia, kyseessähän on siis jossain määrin taitellinen julkihomo, joka on varsin kova provosoimaan, eikä todellakaan edusta mielipiteiltään suvaitseviston linjoja. Tästä syystä mies onkin aikalailla vaiettu kuoliaaksi lehdistön suunnalta. Henk. koht. taipumuksistaan johtuen minusta tuo on välillä hieman hukassa mitä tulee ns. heterosuhteiden dynamiikkaan.
Itse pidän tätä jonkinlaisena tarkoituksellisena provosointina, julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä. Onko tuo sitten Perussuomalaisten etu on toinen juttu. Itse en kaikkea tuosta kirjoituksesta löytyvää allekirjoita, mutta isohkosta julkaisusta löytyy kyllä ihan viisauksiakin. Puutteistaan huolimatta järjesllisempänä tuota pidän kuin suurta osaa vihervasemmiston hengentuotteita.
Oliko tuon julkaisu sitten järkevää on toinen juttu nykyisessä mielipideilmapiirissä. Lehdistö ja vihervasemmiston tukijat toki tuosta sitten kaivaa vain omaan agendaansa sopivat jutut.
Lisäys:
Lainaus Hankamäen blogista parin päivän takaa:
"Jukka Hankamäki"
"Nimittäin Kaarle Kustaa ei voi sanoa poliittisista asioista mitään ilman, että hänen lipsautuksestaan alkaa suuri mediakohu. Sen sijaan minä voin sanoa mitä vain ilman, että media kiinnittää asiaan huomiota lainkaan! "
Viimeksi muokattu:

. Nyt kun siinä ei mollatakaan miestä asiasta tuli valtava ongelma.