No luultavasti se on ihastunut suhun jos toistuvasti ravaa ovella, tai sitten siltä on rahat niin loppu että turvautuu äärimmäisiin tekoihin saadakseen esim. ruokaa ja otti sut kohteekseen jos näytit kiltiltä. Tai sitten jonkun sortin narkkari.Mikähän saa jonkun randomin pimpankannattimen tulemaan aamulla soittamaan ovikelloa ja kyselemään tyhjiä pulloja?. Ei ollut mikään urheiluseuran pullonkeräys sillä olen nähnyt tämän henkilön ohimennen pihalla muutamia kertoja, ollaan tervehditty eikä muuta. Ei ole edes harmainta hajua asuuko se jossain näistä taloista, eikä myöskään mitään hajua kuka se on, eikä ollut ensimmäinen kerta kun tuli kyselemään.
Itselleni ei tuli edes mieleen mennä vieraiden ihmisten ovelle kyselemään/kerjäämään mitään jos ei ole oikea hätä kyseessä. Pitänee varmaan kysyä ensi kerralla kun näkee että mistä hän sai sen ajatuksen että meikäläinen harjoittaisi hyväntekeväisyyttä ihan tuntemattomille ihmisille.
Normaalisti kai pitäisi olla iloinen että naiset soittelee ovikelloa, soittelisivat vaan muissa asioissa kuin kerjäys.
Itsellä asui vähän aikaa joku nisti vieressä joka saattoi lauantaina/sunnuntaina klo 7 pimputella ovea ja kysellä olisko vippaa paria euroa tai antaa tyhjiä pulloja. Se pelleily onneksi loppui kun kerran tuli illalla koputtelemaan ja sanoi että oli nähnyt mun autossa pari tyhjää limsapulloa, tulisinko avaamaan auton oven että hän saa ne. Sanoin pahalla äänensävyllä että mun autoon et mee sisälle kattelemaan tai ottamaan mitään sieltä. Kai olisi pitänyt kiittää kohteliaisuudesta, ettei pistänyt laseja sisään muutamankymmenen sentin vuoksi. No se sai onneksi häädönkin myöhemmin, tuhottuaan ensin asunnon (tai hänen kaveripiiri) lattiasta kattoon.