Kerrostaloasujana mainitsisin jotain asiasta asiallisesti. Varsinkin jos hiljaisuuden jälkeen jatkuu melu.
Ei mitään anonyymejä lappuja postiluukusta vaan kasvotusten sinne ovelle, tämä ohje introvertin suusta.
Kerrostalossa asuessa silloin mainitsin liian äänekkäästä musiikista ja bassosta naapurille kohteliaasti ja melu loppui.
Sitten taas toisessa kerrrostalossa asuessa naapurissa oli joku semi-autisti kaveri joka ei pelasi pleikkarilla tai jotain ja ei edes vastannut ovikelloon koskaan kun yritti kertoa asiasta. isännöitsijälle mainitsin, mutta ei mitään muutosta asiaan.
Jostain syystä varsinkin joillakin kerrostalo-asujilla on luulo että asunnossa voi tehdä ihan mitä haluaa ja että kaikki omat äänet on elämisen ääniä.
Ihan sama mikä kellonaika on.
"Jos ne äänet ei haittaa minua, niin mitenkä ne voisi haitata ketään muutakaan"-asenteella.
Vituttaahan tuo jos näin hiljaisena pariskuntana viisaine lemmikkineen (kissat) elää hiljaisesti melkein kusi sukassa ja kuuntelee musatkin kuulokkeilla ajatellen kanssaihmisiä samalla kun seinänaapuri tekee mitä haluaa välittämästä mistään mitään.
Kiitos tästä!
Täytyy joku kerta kun taas kuulee oikein urakalla riehumista mennä ovelle kertomaan asiasta.
Asunnossa asuu kaksi henkilöä ja olen lähes varma, että vain toisen kävely sieltä kuuluu mulle alas.
Saa nähdä auttaako vai eikö ja jos auttaa kuinka pitkäksi aikaa.