Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä en. Ei ole mun asia opettaa naapureita elämään kommuunissa.Itse kävisin kuitenkin tuon naapurin ovella keskustelemassa asiasta. Antaisin mahdollisuuden lopettaa tuo toiminta. Ja jos ei muutosta niin sitten yhteyttä isännöitsijään.
Minä en. Ei ole mun asia opettaa naapureita elämään kommuunissa.
Onkohan naapurissa kaikki hyvin? Ei koira koko aikaa hauku jos on joku paikalla.Voi perse, kun nyt pitää olla räksyttävä koira naapurissa. Alapuolella on aina ollut koira, mutta nyt se on alkanut haukkumaan ihan pirusti. Omistaja kuitenkin vaikuttaa olevan kotona silloin, kun pahin räksyttäminen ilmenee.
Jos on jotain tietoa millainen asukki voi olla kyseessä, esim. tukiasunto, ei tiedä minkä mutkan/astalon kanssa tyyppi tulee ovelle. Jos ns. normaali asunto, kannattaa silloinkin ottaa pari askelta taakse ja sivulle kun on koputtanut oveen.No jos se nyt ottaisi toisinpäin, opiskeluna, harjoituksena miten keskustelen naapurin kanssa. Jos hyvä tuuri niin voi olla ihan lupsakka ja jännitys helpottaa heti. Tuskin se muutenkaan pieleen menee jos itsensä pitää rauhallisena ja ystävällisenä.
Näin kaverikin teki. Sai turpaan.No jos se nyt ottaisi toisinpäin, opiskeluna, harjoituksena miten keskustelen naapurin kanssa. Jos hyvä tuuri niin voi olla ihan lupsakka ja jännitys helpottaa heti. Tuskin se muutenkaan pieleen menee jos itsensä pitää rauhallisena ja ystävällisenä.
Asutaan kommuunissa , puhutaan muiden opettamisesta, mutta ei uskalleta keskustella muiden jäsenten kanssa.Näin kaverikin teki. Sai turpaan.
Jos jotain itse tekisin niin nimetöntä lappua että olethan tietoinen että koira haukkuu. Jos sillä ei parane niin isännöitsijään yhteys.
Täällä vastaava tilanne josta olen asukkaan kanssa aiemmin keskustellut ja hänellä avioero taustalla ja oli kovin apaattinen.Onkohan naapurissa kaikki hyvin? Ei koira koko aikaa hauku jos on joku paikalla.
Mitä koirarodusta voi päätellä omistajasta?Millainen se koira on, joku tappelukoira vai terrieri tms, siitäkin voi päätellä jotain omistajasta.
Tämä oli vähän semmoista huumoria mutta joku harmiton mummeli harvemmin hommaa pitbullia, dobermannia jne.Mitä koirarodusta voi päätellä omistajasta?
Nämä rodut tunnetaan muista sosiaalisista taipumuksista kuin haukkuminen.Tämä oli vähän semmoista huumoria mutta joku harmiton mummeli harvemmin hommaa pitbullia, dobermannia jne.
Kovin moni tuskin haluaa siellä kommuunissa asua, vaan on pakko.Asutaan kommuunissa , puhutaan muiden opettamisesta, mutta ei uskalleta keskustella muiden jäsenten kanssa.
Meni vähän nimimerkit sekaisin, mutta tässä aluperäisessä taisi olla ihan vain haukkuvasta koirasta kyse.
Helpompi sanoa netissä kuin kasvotusten asioita, siksi moni jättää sanomatta kasvokkain. Pelkoa.Kyllä on nykyään ihmeellistä menoa nykyisin, jos ei naapurissa muka uskaltaisi lähtökohtaisesti käydä sanomassa.
Koiran haukuntaan kyrpiintynyt varmaan naamalta ko tyypin tietää, ja maalaisjärkeä osannee käyttää että uskaltaako sille sanoa vai ei.
Mutta joo, melkoista on nykymeno ja asenne täällä ainakin joillain.
Ihmeellistä menoa jos ei osata pitää piskiä kurissa niin että siitä ei aiheudu haittaa naapureille? En ymmärrä miks pitäis mennä kasvotusten sanomaan yhtään mitään. Nimetöntä lappua ja/tai yhteys isännöitsijään. Miks koiranomistajan pitäis tietää kuka siitä koirasta häiriintyy.Kyllä on nykyään ihmeellistä menoa nykyisin, jos ei naapurissa muka uskaltaisi lähtökohtaisesti käydä sanomassa.
Koiran haukuntaan kyrpiintynyt varmaan naamalta ko tyypin tietää, ja maalaisjärkeä osannee käyttää että uskaltaako sille sanoa vai ei.
Mutta joo, melkoista on nykymeno ja asenne täällä ainakin joillain.
Nyt alkoi kiinnostaa tämä kohde noin yleisesti ja nyt vähän mulla menee mielikuvituksen käyttö villiksi miettiäessä miksi ei voisi suuta aukaista.Kovin moni tuskin haluaa siellä kommuunissa asua, vaan on pakko.
Joten vaikka asuu kommuunissa niin toisia ei voisi vähemäpää muut asukkaat kiinnostaa eikä kommuuneihin mennä ystäviä tekemään vaan asumaan. Ja tällaisia ihmistyyppejä ei kiinnosta alkaa vuorovaikutukseen muiden asukkaiden kanssa. Ei ole asukkaan velvollisuus opettaa muita asumaan kommuunissa jos ei sitä taitoa osaa.
Nii mikä kohde? Mitä sillä on väliä jos et ole kiinnostunut olemaan vuorovaikutuksessa naapureiden kanssa, oli naapuri sitten prätkäjengiläinen tai herttanen mummu.Nyt alkoi kiinnostaa tämä kohde noin yleisesti ja nyt vähän mulla menee mielikuvituksen käyttö villiksi miettiäessä miksi ei voisi suuta aukaista.
Nii mikä kohde? Mitä sillä on väliä jos et ole kiinnostunut olemaan vuorovaikutuksessa naapureiden kanssa, oli naapuri sitten prätkäjengiläinen tai herttanen mummu.
Ihan henkilö itse puhuu kommuunista, joten oletin, että siitä kyse.Jos kerrostaloasuminen on kommuuniasumista, niin ilmeisesti sitä on myös omakotitaloasuminen postimerkin kokoisilla "tonteilla". Vai miten tätä pelataan?
Voihan sitä katsoa millainen se naapuri on. Jos on kalju, parrakas, tatuoitu ja liivit päällä niin jättäisin itse menemättä. Muuten perusnaapurille voi hyvinkin käydä keskustelemassa asioista.Näin kaverikin teki. Sai turpaan.
Jos jotain itse tekisin niin nimetöntä lappua että olethan tietoinen että koira haukkuu. Jos sillä ei parane niin isännöitsijään yhteys.
Kukin tavallaan. Itsellä ei ole kiinnostusta oli naapuri kuka tahansa.Voihan sitä katsoa millainen se naapuri on. Jos on kalju, parrakas, tatuoitu ja liivit päällä niin jättäisin itse menemättä. Muuten perusnaapurille voi hyvinkin käydä keskustelemassa asioista.