Täällähän minä jälleen!
Romanit on puheenaiheenamme. Viimeviestini nistinaapurista ei oo hetkeen kuulunut pihaustakaan, mutta oletan, että hän on lähtenyt hoitoon tms, joten siltä säästytään.
Oli päivä mikä tahansa, niin tuonne naapurustooni kokoontuu sukulaisia ja muita tuttuja viettämään iltaa. Ei siinä itsessään ongelmaa ole. Se vaan vi... ärsyttää, että se tehdään niin heidän asunnon sisällä, luhtitalon rapussa ja portaissa sekä autopaikoilla. Voluumi totutusti kaakossa ja muita asukkaita ei huomioida mitenkään.
Olen saikulla tällä hetkellä ja esimerkiksi eilen 22.41 aikaan hirveä mökä suoraan oveni edessä, kun nämä siinä kovaan ääneen jutteli ja ryyppäsikin. Näin sairaana olisin halunnut nukkua, mutta noh se jäi heikoksi. Sitä meteliä jatkuu välillä kolmelta aamuyöstä kun he ajavat hirveällä vauhdilla ja äänellä sakkopaikalle ja tekevät selväksi, että ovat tulleet mestoille mesoamisellaan... Ja jäävät pihaan riakkumaan. Jos en olisi esimerkiksi viime iltana ja yöllä ollut kipeä niin olisin mennyt sanomaan itse. Toki varmaankin olisivat nauraneet ja jatkaneet. Nyt olin sänkyni vanki taudin vuoksi. Hätäkeskuskeen en suoraan sanottuna jaksanut soittaa siinä olotilassa.
Tänne kuvaamani sohva/penkki on lähtenyt tieltä muiden edestä. Oletan, että sen vei huoltoyhtiö, koska romanit ei sitä ainakaan vieneet ja tilalle tuotiin uusi penkki
.
No sekin penkki lähti pois ja nyt he ovat pitäneet tuota käytävää pyykinkuivauspaikkana ja esimerkiksi laukkujen säilyttämispaikkana. Koitan liittää muutaman kuvan alle.
Tuo tukkii käytävää ja portaitakin välillä, joka vituttaa suunnattomasti. Pari kertaa tehnyt mieli nappasta jotakin noista tavaroista ja jättää lappu, että: "verotusta menetetyistä yöunista" tms. Ja viimeyön jälkeen vielä enemmän, kun kipeänä ei saa unta kun kolmelta aamuyöstä ajellaan jumalatonta vauhtia eessun taassun.
Nuo laukutkaan ei näytä halvimmille, mutta kaikenlaista sitä jätetään muiden ihmisten haitaksi jätesäkeistä laukkuihin.
Tänään laitan kun olo parantunut, niin isännöitsijälle viestiä, että kotirauhan häirintää harrastetaan ja, että tuo kulkuväylien tukkiminen jatkuu.
Eihän nuo mistään opi/kiinnostu, mutta kokeillaan nyt vielä virallisia reittejä.
Tänä iltana soitan poliisin paikalle, koska itse en henkilökohtaisesti jaksa tuota perkeleen uunoilua.
Kahtellaan, mitä ens kerral mulla miäles. Kiitos ja kuulemiin!