Kuulostaa ihan helvetiltä. Nykyisin niin moni elää kuin pellossa eikä huomioida toisia ihmisiä lainkaan. Kaikki on "elämisen ääntä". Juupa juu. Vähän voisi toisia ajatella, olla parempi ihminen ja hankkia vaikka käytöstapoja. Kerrostalo voi olla tosi hyvä ja hiljainenkin eikä esim rivari välttämättä ole yhtään sen parempi tai omakotitalokaan, jos naapurissa vaikka pidetään rokkikonserttia, koira haukkuu pihalla 24/7 tai ruohoa leikataan/puita tehdään/muuten vaan sekoillaan koko ajan.On se kyllä kummallista miten joillakin on oikeus häiriköidä toisten elämää, itsekin olen saanut kokea parissa kerrostalossa elämänkoululaisten musiikin soittoa/hoilaamista jne.
Ensimmäisessä kerrostalossa missä sai kuunnella meluamista sai asustella muutaman vuoden rauhassa mutta sitten kun nuo elämänkoululaiset muuttivat yläpuolelleni niin sai joka viikonloppu/niin kauan kuin rahat riitti kuunnella ryyppyporukan musan soittoa/hoilaamista ja kerran kun soitin poliisit ja ku he olivat käyneet sanomassa että lopettakaas meluaminen niin sen jälkeen kun poliisit olivat lähteneet niin siellä kirottiin kun ei saanut enään meluta ja jotenkin he olivat saaneet selville että olin soittanut poliisit niin alkoi tahallinen häiriköinti niin piti muuttaa tuolta pois uuteen kerrostaloon.
Toisessa kerrostalossa samanlainen meno mutta tuntui/kuulosti että yläkerran naapuri jotenkin vainosi minua oli jonkinlaista melua aikalailla joka päivä, ei saanut edes nukkua rauhassa kun illalla jotain melusivat ja tuosta tuli kauhea stressi, kerran kai hän soitti musiikkia niin täysiä kuin kaiuttimista lähti varmaan jonkun 30min, en saanut edes tehdä ruokaa rauhassa kun tämä elämänkallu kuunteli varmaan korva lattiassa kiinni jos otin vetolaatikosta jotakin, jouluaattona illalla otin pakastekakun sulamaan niin eiköhän tämä elämänkallu ollut kuuntelemassa kun avasin jääkaappia ja hän siellä sitten paukutti patteria. Kun ilmoitin tämän häiriköinneistä isännöitsijälle niin hän sanoi että varmaan vain imurinputki osunut patteriin kun on ollut jotain melua. Selvästi hän ei välittänyt ollenkaan mitä minulla oli sanottavana niin piti tuoltakin muuttaa pois 6kk kestin aikalailla "jatkuvaa" melua, onneksi ei enään tarvitse asua kerrostalossa.
Anteeksi sekavasta tekstistä.
Voispa asua jossain, missä lähin toinen ihminen on 5 km päässä.