Ihan täysin offtopiccia,eli ei niin perkeleellisiä naapureita, mutta olen tässä Hason kämpässä asustellut nyt vuodesta 2016 ja edelleen naapurit kyräilee tyyliin "mitä toi tyyppi täällä oikeen pyörii". Suurin osa on asunut tässä alusta asti (2003 vuodesta).
Aika pitkäänkin jotkut sanoivat tyyliin: "Niin sä asut siinä Helenan asunnossa?" Johon vastasin: "Eikun ihan omassa asunnossa, mikä tältä Helenalta jäi". Tämän asunnon edellinen asukas vanha rouva siis menehtyi ja näin ollen asunto päätyi minulle.
Tervehdin ihmisiä aina kun kun kohdataan jossain rapussa tms. mutta yleensä joko murahdetaan jotaín tai ei olla edes huomaavinaan. Pari normaalisti käyttäytyvää täältä toki löytyy.
Tuossa yläkerrassa asui pari vuotta sitten kuollut huippukokki, joka oli todella mukava heppu. Monesti jäätiin turisemaan niitä näitä, kun kohdattiin.
Ja mä olen siis ihan normi tyyppi, joka lähtee aamulla töihin ja palaa illalla kotiin, täällä ei ramppaa ketään, kotiteatteri kerää pölyä, kun en halua kenenkään häiriintyvän jne.
Aiemmin asuin viereisessä Helsingin kaupungin vuokratalossa ja siellä oli paljon rennompi tunnelma naapurien ja minun välillä. Maahanmuuuttajatkin rapussani oli ihan ok kohteliasta porukkaa.
Outo tunne kun ei jostain syystä tunne itseään hyväksytyksi tänne.... Pitäkööt tunkkinsa!
En oo lähdössä mihinkään