Jos pientä langatonta vailla niin razerin orochi v2 saa ~40€ posteineen tällä hetkellä amazonilta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tuo käyttöön vaikuta, mutta eihän sekään käyttöön vaikutta jos saat vaikka tehtaalta upouuden auton, jossa on ovessa jo valmiiksi silmäänpistävä lommo.Pakko kysyä kun itellä nousee aina cringe-levelit maksimiin kun nään näitä postauksia: r/MouseReview - since we pick on finalmouse all the time for this.. it's only fair I point out my crooked scroll wheel on viper v2 pro
Onko toi muka joku isokin ongelma? Kommentteja kun lukee niin näyttäisi olevan, mutta itse en ikinä ees kiinnitä tollaseen huomiota.
EDIT: Tietenkin 150€ hintasesta hiirestä odottaa että se olisi täydellinen, mutta vaikuttaako toi muka mihinkään?![]()
EDIT: Tietenkin 150€ hintasesta hiirestä odottaa että se olisi täydellinen, mutta vaikuttaako toi muka mihinkään?![]()
Onko muuten olemassa pitkäkestosia peli langattomia? eikä alta 100h
Onko muuten olemassa pitkäkestosia peli langattomia? eikä alta 100h.
Ja jos saan samaan viestiin kysyä mikä suosio noissa hunajakenno hiirissä on.
Edit. Haen vaihtoa ehtoa nykyiselle Zowie EC2.
MIkäs tämän G903:n(uusinta tai ainakin viime vuoden revisiota) nykykesto oli? Itsellä ainakin kestää normikäytössä saatanan kauan. edit. Ok Logi lupaa 140h.
Gloriuksen Model D- taitaa olla aika tuon muotoinen jos tarkoitus samantyylistä saada.Onko muuten olemassa pitkäkestosia peli langattomia? eikä alta 100h.
Edit. Haen vaihtoa ehtoa nykyiselle Zowie EC2.
Monet hiiret nykyään on se 70-80h, toki riippuen RGB asetuksista.Onko muuten olemassa pitkäkestosia peli langattomia? eikä alta 100h.
Oliko ohjelmistossa debouncen säätömahdollisuus?Noniin nyt koeajeltu hiiri. Nopeasti sanottuna hiiri on kyllä rahansa arvoinen. Laadukkaan oloinen, ei natise mistään, sensori trackää kuten pitää ja kaikki klikit tuntuu hyvältä. Päälle viikon kesti akku.
Se että onko tämä viper mini wireless on vähän toinen asia. Kokohan ei ole ihan 1:1 ja ainakin itse tunnen sen. Rullan pinta on sileä kun taas viperissa näppylöitä. Eniten tässä "ongelmana" on paino. 74g vs 61g on todella iso ero. Paino on myös varsin jakautunut taaksepäin tässä.
Hyvä hiiri mutta toivotaan vielä että razer toisi aidon langattoman version.
Naga Trinityjä nyt jo kolmas menossa. Ehdottomasti paras hiiri mitä mulla on ollut mutta kytkimet armottoman paskat ja takuussa pitää aina puoletoistavuoden välein vaihtaa uuteen ku alkaa napit tekemään omiaan.Mielenkiinnosta tekee mieli kysyä että millaisilla hiirillä jengi täällä pelailee?Itellä maini ollut jo pitkään GPWX sillä se on mukavan tuntunen ja langaton, mutta tuntuu että oon Viper Minillä tarkempi FPS-peleissä joten vaihtelen aina välillä jos on vähän heikompi päivä.
Mielenkiinnosta tekee mieli kysyä että millaisilla hiirillä jengi täällä pelailee?Itellä maini ollut jo pitkään GPWX sillä se on mukavan tuntunen ja langaton, mutta tuntuu että oon Viper Minillä tarkempi FPS-peleissä joten vaihtelen aina välillä jos on vähän heikompi päivä.
Itelläkin oli pitkään G500s käytössä (about. 8 vuotta), mutta sitten ostin ekan kunnon pelikoneen ja kaveri sanoi että hiiri kannattaa kanssa vaihtaa samalla vaikka olin ihan tyytyväinen siihen... No menin silti selailemaan mikä oli sen hetken paras pelihiiri ja päädyin r/mousereviewiin ja nyt onkin melkein joka kuukausi uusi hiiri pöydällä mainin lisäksi.Luotettava ja hyvin kestänyt Logitech G500s käytössä lokakuusta 2013 saakka. Alle 50€ brittien amazonista aikoinaan (taisi olla 41£ posteineen tosin nyt euron hinta laskenut). Ehdottomasti tähän mennessä paras hinta/laatusuhde ja jos kestää vielä rapian vuoden voi laskea että alle 5€/vuodessa. Napit kestäneet hyvin ja itse pidän noista lisäpainoista mitä käytössä "maksimit".
En tosin pelaile FPS pelejä sitten Quake I ja Dukenukemin pahemmin vaan enempi strategia/roolipeli linjaa.
Minä ostin Microsoftin intellimouse opticalin bulkkipakkauksessa hintaan 9,46 € vuonna 2008. Wheel mouse optical oli tätä vielä hieman halvempi ja intellimouse explorer kai vähän kalliimpi. Tuohon aikaan nuo olivat parhaita pelihiiriä, kun eivät sisältäneet mitään kiihdytystä.Luotettava ja hyvin kestänyt Logitech G500s käytössä lokakuusta 2013 saakka. Alle 50€ brittien amazonista aikoinaan (taisi olla 41£ posteineen tosin nyt euron hinta laskenut). Ehdottomasti tähän mennessä paras hinta/laatusuhde ja jos kestää vielä rapian vuoden voi laskea että alle 5€/vuodessa. Napit kestäneet hyvin ja itse pidän noista lisäpainoista mitä käytössä "maksimit".
Minä ostin Microsoftin intellimouse opticalin bulkkipakkauksessa hintaan 9,46 € vuonna 2008.
Mielenkiinnosta tekee mieli kysyä että millaisilla hiirillä jengi täällä pelailee?Itellä maini ollut jo pitkään GPWX sillä se on mukavan tuntunen ja langaton, mutta tuntuu että oon Viper Minillä tarkempi FPS-peleissä joten vaihtelen aina välillä jos on vähän heikompi päivä.
Vajaat viis vuotta se oli käytössä eli kaksi euroa vuosi. Vasemman napin tuplaklikkausongelman vuoksi vaihdoin tammikuussa 2013 Zowie AM-GS:ään (hinta 26,45 €), joka oli käytössä yli yhdeksän vuotta viime viikkoon asti. Jimm'sin valvojaisista hankin vihdoin Endgame Gear XM1r:n korvaajaksi.Onnittelut, eli vielä on käytössä ja nopeasti katsoen on kestänyt 14 vuotta ja ilmeisesti olet tyytyväinen tälläkin hetkellä?

Osaako joku sanoo mikä hiiri sampsalla kuvassa?näyttää hyvältä
Mainittakoon vielä että em postauksen jälkeen selaillessa nettiä G502 päätyi myös korkealle potentiaalisten uusien hiirien listalla. G502:ssa (revisioineen) on ilmeisesti optinen rullan enkooderi. Joidenkin netinAk:lla mennyt hermot uuden rullaenkooderin juotteluun tähän jo iäkkääseen G703:een. Mikä olisi sopiva hiiri tilalle? ...
Sen verran olen ollut tyytyväinen sekä org MX-518 että sen uusintapainokseen eli MX-518 legendaryyn, että Telian 19,90 tarjouksesta tuli poistettua kaksi varastoon.
Ei varmaan ensimmäinen kerta kun tuo hiiri on tuohon hintaan myynnissä, mutta onpahan varalle jos napit tai johto lahoaa.
Käytä pienempää mutta pistä hanskat käteenMikähän olis paras vaihtoehto jos haluaa vähän isomman kuin Viper Mini, mutta vähän pienempi kuin GPWX? Koska tulee vuoroteltua noiden kahden välillä jatkuvasti...
Samaa ongelmaa en ole nähnyt, enkä omista ko. hiirtä, mutta, tulee mieleen kaksi vaihtoehtoa: Chrome on jotenkin sekaisin, ja vika on ohjelmistossa, tai hiiren kytkin pätkii.
Pelit saattavat reagoida keskinappiin eri tavalla (rippuu toki varmasti myös pelistä). Chromessa oletan että keskinapista tulee autoscroll? Selainhan saattaa päättää että autoscroll lähtee pois päältä jos tulee useita peräkkäisiä painalluksia, ja käyttää jonkinlaista viivettä ettei autoscrollia saa heti päälle uudestaan (tähän voi olla UX-suunnitteluun liittyviä tai teknisiä syitä), mutta peleissä esim. secondary fireä (tms.) on hankalampi perua.
Kokeilisin toisella selaimella, ihan testaamiseen tarkoitetulla softalla (Windowsin puolella näitä en osaa sanoa, Linuxeissa ja vastavissa xev), ja useammalla eri pelillä joissa pätkiminen varmasti tulee esiin.
Jos kytkin on rikki niin lienee muuta vaihtoehtoa ei ole kuin vaihtaa kytkin tai koko hiiri (**EDIT:** Kytkimen puhdistamista esim. kontaktisprayllä voi kokeilla, mutta vaatii kuitenkin hiiren avaamisen ja yleensä antaa vain väliaikaisen avun jos sitäkään). Kytkinvialle tuo eniten minusta haiskahtaa.
Jos kauppiaan takuu menny jo umpeen, niin kannataa viel koittaa suoraan Razerin kautta jos sais sitä kautta takuuseen.Pitänee ostaa uusi hiiri jossain välissä
Jos kauppiaan takuu menny jo umpeen, niin kannataa viel koittaa suoraan Razerin kautta jos sais sitä kautta takuuseen.
Onko ideoita edullisesta langattomasta jossa olisi hyvä kantavuus? PC:stä siirtäisin pitkällä hdmi-letkulla kuvan olohuoneen telkkariin mutta en haluaisi hiirtä ja näppistä alkaa piuhalla siirtämään. Ei välttis pelihiiri tarvitse olla mutta noi muut vaihtoehdot vaikuttaa tosi rimpuloilta
Etäisyyttä n. 8 metriä, melkein suora linja pc:n ja sohvapöydän välillä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.