- Liittynyt
- 23.10.2016
- Viestejä
- 1 517
Ja koska tämä ja valtaosa muistakin nykyisistä peleistä on pelkkiä tekniikkademoja, niin kyllä ne fysiikat on hyvä naittaa olennaiseksi osaksi peliä, vaikka tekisivät siitä kankeamman. Sillä saadaan luotua hieman sisältöä täysin sisällöttömään peliin ja pelimaailmaan.
...tai jos kuluttajat kuolaisivat jonkun fiksumman ominaisuuksien perään, niin ehkä valtaosa peleistä ei olisi "pelkkiä tekniikkademoja".
Joku jalkojen asemointi portaissa on ehkä se vihoviimeinen asia, jota peliltä kaipaan. Oikeastaan sylettää jo se, että noin yhdentekevästä asiasta saadaan keskustelua monta viestiä tässä ketjussa. Vähän sama kuin uutta Star Warsia odottaessa tärkein ominaisuus olisi se, miten hyvin Carrie Fisher on saatu digitoitua mukaan.
Esimerkiksi Andromedasta näki jo pitkään ennen julkaisua että höttöä on tulossa ja huvittavintahan tässä on se, että se myi vielä huonosti EA:n mielestä, joten ei olisi kannattanut latistaa kaikkea mitkä edelliset osat teki hyvin.
Isoilla pelitaloilla on tapansa haalia hoiviinsa peli, joka myy kohtalaisesti tai hyvin - ja yleensä kerää kehuja nimenomaan pelillisestä toiminnastaan.
Sitten pistetään markkinointi töihin kuuntelemaan henkilöitä, joiden mielestä kasvojen pitäisi olla elävämpiä ja pelihahmot näyttävät hönöiltä kävellessään tikkaita, joten pistetään kaikki paukut niihin unohtaen parntaa sitä varsinaista interaktiivista sisältöä. Peli myy paremmin kuin edeltäjänsä, koska edellisen fanit ja juoksuanimaatioiden ystävä ostavat. Rahoja palaa kuitenkin niin järjettömästi jo kaikenlaiseen turhaan karva- ja kuolasimulaatioon, että olisi pitänyt myydä jo viis miljoonaa kappaletta enemmän jotta tuote "olisi myynyt oletetusti".