Eihän todellakaan kaikki pelaa 2k tehomyllyillä ja monelle tuntuu kelpaavan mikä vaan, kunhan peliä vaan pystyy pelaamaan. Tämän takia ihmettelen, että miksi ostaa edes mitään kalliimpaa konsolia ja Sonyn olisi kannattanut tehdä joku halpismalli kanssa. Switchillekin tulee nykyään suurin osa multiplattereista, "pienellä" viiveellä toki. Pääsisi vihdoin pelailemaan jopa Arkham sarjan Bätmännejä.
Minulle se nyt on ihan sama, mikä riittää kellekkin, en minä ole kenellekään tuputtanut PC:tä, enkä arvostele kenekään valintaa pelata konsolilla. Syyt on ihan selkeät, miksi iso osa pelaa vain konsoleilla.
Minä tiedän myös varsin hyvin, että olen käyttänyt paljon rahaa siihen, että saan paremman pelikokemuksen kuvanlaadun ja responsiivisuuden suhteen, ja että monen mielestä se on "turhaa"/rahantuhlausta.
Eihän tässä ole todellakaan kyse mistään köyhä/rikas asetelmista myöskään, koska moni työtön saattaa pelailla hyvällä PC:llä ja vaikka on rahaa, niin tuskin kukaan sitä käyttää asiaan, mistä ei koe saavansa tarpeeksi vastinetta.
Ainoa asia mikä itseä on ihmetyttänyt on se, että joillain tuntuu olevan joku hirveä tarve alleviivata sitä, että ei se oma konsolipelaaminen liity hintaan tai helppouteen, vaan johonkin selittämättömiin psykologisiin ilmiöihin.