Q: Is Xbox Series S holding back next generation gaming?
A: Not really.
Ja takaisin yläkertaan.
Ja jos Series S olisikin jotenkin hidastava tekijä, niin pelit voi koska tahansa siirtyä julkaisemaan sille cloud-versioina, kuten Switch-versioiden kohdalla on tehty.
Eihän se tosiaan ole vielä rajoittanut menoa, kun koko next gen odottaa vielä tulemistaan xboxille.
Viimeksi muokattu:

DF toteaa itsekin etteivät tiedä vielä tätä varmuudella, koska alustalle julkaistut pelit ovat olleet pääasiassa cross-gen kamaa. Sitä ei pysty kukaan kiistämään että Series S:n 8 gigaa on se matalin yhteinen nimittäjä tämän genin konsoleilla, jolloin pelit pitää suunnitella tämän rajoituksen pohjalta. Se millä tämä näkyy käytännössä onkin aivan eri juttu ja riippuu pitkälti pelityypistä. Mutulla väittäisin tämän näkyvän erityisesti laajemmissa open world peleissä, jossa joudutaan lataamaan enemmän assetteja muistiin samanaikaisesti vrt. perus putkijuoksut.

Eli siis aito oikea elokuvamainen 3rd person AAA next-gen Sony-peli.
Parin minuutin latauruudut, tökkiminen ja 30 fps ei ole minun mielestäni muuten ”viihtymistä”. 