Tuolta olen ostanut live ja ultimaten aikaa, mutta huonosti pelejä ja kalliita
Eneba.com
1. Tuolta valitset 'Turkey' tai 'Argentina' KEY valitsemallesi pelille ja ostat sen.
2. Lataa
Windscribe VPN joka on ilmainen ja yksinkertainen. Käynnistät ohjelman ja valitset 'Turkey server' (jos pelisi on Turkkilainen KEY) ja laitat serverin käyntiin (
Turkey/Istanbul ilmainen servu) isosta O
n/Off napista. Nyt olet Turkkilaisessa IP osoitteessa.
3. Avaa nettiselain ja mene
redeem.microsoft.com jonka jälkeen pyytää kirjautumaan
Microsoftin tilille; kirjaudu sisään.
Nyt pyytää laittamaan CDKEY:n, iske CDKEY siihen ja Tadaa!! Olet juuri lisännyt pelin kirjastoosi.
Toimii kuin junan vessa ja lompakko kiittää!
Itse ostin muun muassa pari viikkoa sitten julkaistun
Mount and Blade 2 (25e). Tuolla on hinta yleensä 50-70% halvempi kuin alkuperäinen hinta.
Lisävinkkejä:
1. Sammuta Xbox ennen näiden tekemistä niin se päivittää pelikirjaston samalla kun kirjaudut takaisin sisään.
2. Sulje nettiselain ennen kun käynnistät VPN:än.
3. Ärsyttävimmässä tapauksessa MS haluaa vahvistuksen että sinä todella olet kirjautumassa Turkkilaisesta IP:stä jonka jälkeen joudut käydä vahvistamassa sähköposti osoitteestasi että olet sinä kyseessä. Kun menet omaan sähköpostiin vahvistamaan viestiä tee se toisella laitteella koska VPN on sulla päällä ja
Gmail voi alkaa mussuttaa samaa asiaa.
4. Osta CDKEY sellaiselta käyttäjältä kenellä on useita myytyjä avaimia jo ennestään niin tällä riisutaan pois mahdollinen hupimyyjä. (Näitä on erittäin harvassa omasta kokemuksesta). Parhaiten käy kun lukee ylipäänsä descriptionit ja mitä on ostamassa ja keneltä.
5. Joskus kannattaa ostaa pelin ihan
Microsoftin omasta
storesta (esim. Alennuksista) niin ainakin tuot heille jotain fyrkkaa niin voisin kuvitella ettei heitä niin paljoa siinä tapauksessa ärsytä koska olet maksava asiakas heidän eko-systeemissään. Tämä on ihan minun oma päätelmäni.
Näillä tempuilla saat v**utus käyrän katoamaan näkyvistä cdkey kikkailusta yms. Säätämisestä.
Ez game, ez life!
Edit: Ohjeet siis on
Xbox Liveä varten mutta samalla periaatteella toimii muullakin.