Osa julkaisijoista on myös kieltänyt peliensä tuonnin GeForce Now palveluun, joten kaikkea ei pysty sitä kautta pelaamaan.
Niinpäs onkin ja on muuten paljon pelejä, mitä puuttuu. Itse linkitin tuohon GeForceen Steamin, Epicin ja Ubisoftin tilini ja mulla näkyy tuolla kokonaiset 41 peliä. Todellisuudessa mulla on noissa yhteensä pitkälti toista sataa peliä eli selvästi alle puolet ostamistani peleistä on edes teoriassa tuon kautta pelattavissa. Tämän kun ottaa huomioon, niin ei kyllä todellakaan ole ainakaan minulle millään lailla varteenotettava vaihtoehto tämä pilvipelaaminen. Sinällään ei toki yllätä, koska jos tämä olisi oikeasti hirmuisen jouhevaa, edullista ja laajan pelikataloogin tarjoavaa hommaa, niin kyllähän pilivipelaaminen olisi paljon enemmän ns. "suuren yleisön" huulilla.
EDIT: Näyttää olevan niin, että kaikki rajoitukset eivät välttämättä ole edes julkaisijakohtaisia, vaan on myös jotain pelikohtaisia rajoituksia. Mulla näkyy tuolla mm. Steamissa omistamani Resident Evil 2, mikä on Capcomin peli, mutta sitten esim. Street Fighteriä ei löydykään. Se on myös Capcomin. Quakeista näkyy Quake 1 ja Quake 2, mutta ei Quake Championsia jne. Aika epäselvää kuluttajan kannalta.
Viimeksi muokattu: