En ymmärrä logiikkaasi... Jossain paikassa provikka voi olla isompi tai pienempi kuin toisessa. Joistain peleistä otetaan isompi provikka kuin toisista. Jonain päivänä voidaan myydä jopa tappiolla jotta saadaan lisää asiakkaita omaan kauppaan. Ostajalle on ihan sama minkä hinnan julkaisija siitä ottaa, se on kauppapaikan murhe se. Lopullisen myyntihinnan määrää siis kaupapaikka omien päämääriensä mukaan, eikä julkaisija sitä määrää.Julkaisijahan määrää provikkaa edeltävän hinnan ja näin myös lopullisen jälleenmyyntihinnan.
Otetaapa tähän vaikka esimerkki PC-puolelta. Ubisoftin omassa kaupassa omassa tarjouskampanjassa juuri nyt AC Odyssey perusversio 15€, samaan aikaan Epicissä tarjouskampanjassa 4,99€ uudelleenkäytettävällä voucherilla. Millä tavalla julkaisija määrää tässä hinnan?