Keskenään naisten kommentit voivat olla aika raadollisia toki, kun ajattelevat että miehet eivät kuule niitä. Mutta ovat tietysti myös tunnetilan mukanaan tuomia ja keskittyvät juuri Tinder sekä muihin vastaaviin. Olen esim. kuunnellut ääniviestejä missä valitellaan miten nykyisin on vaan pienimunaisia miehiä jotka tahtovat lainata rahaa ja juoda toisen viinat. Ovat työttömiä ja sekoilevat kännissä haluten vain seksiä ilman että tyydyttävät edes naista. Yleinen ongelma kuuluu olevan se että eivät ollenkaan suunnittele mitään tai ota naista huomioon, ovat epävarmoja tai "hällä väliä" tyyppisiä "tehdään mitä vaan haluat, mennään mihin vaan" kunhan saadaan viinaa ja seksiä. Sitten jos rahaa ei lanata eikä luvata ilmaista viinaa ei tulla edes toiseen tapaamiseen...
Tietysti siinä pitäisi naisen myös katsoa peiliin koska se että ns. jokainen "seurustelusuhde" kestää yleensä alle kuukauden ja samantien on uusi etsinnässä ja seksiä ollaan harrastamassa uuden pokan kanssa jo pari-kolme päivää entisen suhteen lopahtamisesta luulisi signaloivan jotain naiselle itselleenkin. Mutta jos on kaveri (tai kaverin kaveri) ei sitä viitsi sanoa mitään, eiköhän ihminen itse sitten jossain vaiheessa opi. Eli jonkun rentun kun valitsee vaikka hän onkin kirjoitellen mielenkiintoista seuraa ei se elämäntapa työtön jolla kasvava alkoholi ja ehkä myös muunlaisten päihteiden käytön kanssa ongelmia olekaan yllättäen "pahasta pojasta kesytetty ihana mies" tarina.
Miksi naiset edes treffailee tuollaisia? Luulisi että Tinderistä löytyisi myös työssäkäyviä miehiä ihan määrissä, koulutuksella tai ilman. Vai eivätkö ne sitten muuten vaan nappaa?

Mutta ei perusmiehen näkökulmasta naislääkäri ole juuri sen haluttavampi kuin naishoitaja. Voi olla jopa päinvastoin, jos liian vahva auktoriteetti aiheuttaa vähintäänkin alitajuisia ongelmia miehelle tai jos se naislääkäri itsekään ei oikein kunnioita sitä miestä täysillä jossei ole vähintään yhtä hyvä ammatti. Naishoitaja voi olla miehelle keskimäärin helpompi ja varmempi valinta.
Voisi kuvitella että tämä on enemmän semmoisten alfatyypin miesten ongelma.
Mä olen tietoisesti seurannut viime aikoina, että minkä näköisiä miehiä kivannäköisillä naisilla on, ja kyllä ne aika järestään on pitkähköjä ja komeita olleet ainakin täällä. Tuskinpa ihan sattumaakaan on.
Se on eri asia, jos nainen itse on "luovuttaneen" näköinen niin kaipa sitten mieskin saattaa olla whatever ulkonäöltään. Se on varmaan aika tyypillinen skenaario Suomessa. Nainen ei ole naisellinen eikä mieskään ehkä kovin maskuliininen, vaan edustavat melkein kuin samaa sukupuolta.
Mitä tarkoitat "luovuttaneen näköisellä" tässä tapauksessa, ylipainoako? Mutta miten korostunut naisellisuus tai maskuliinisuus tähän liittyy?
Itse olen törmännyt moneenkin sellaiseen mieheen jotka on jotain 175 cm max ja näillä on ollut tosi nätit naisystävät. Kaikkia yhdistää kuitenkin se, että ovat supliikkimiehiä. Sitten taas pelkällä pituudella ei kyllä saa yhtään mitään. Olen itse sen 185 cm ja vaikka baareissa niin ei naiset yleensä edes katso silmiin vaikka niille yrittäisi jotain jutella.
Joo, niinhän se on että supliikki on ehdottomasti se tärkein ominaisuus. Pituudessakin tarvii selkeästi erottua joukosta (pidempään päin) että siitä on juurikaan hyötyä...
Viimeksi muokattu: