Varmaan jonkinlainen kohtaanto ongelma tämä. Tai usein aasialaisia nuoria naisia näkee vanhemman länsimaalaisen miehen kanssa, joten heille ehkä suomalainen mies kelpaisi? En tiedä olisiko paljon tulijoita esim. Suomeen, mutta Thaimaa, Indonesia jne. maissa on ainakin todella paljon porukkaa ja melko kehnot elinolot, tai keskimäärin aika köyhää ainakin. Mutta jos tuolta raijaisi sellaisen 100 000 kappaletta ~20v naista suomeen niin olisi mielenkiintoista nähdä että saisiko tuolla tämän ongelman ratkaistua ja syntyvyyden raketoimaan? Luulisin että olisi varsin toimiva ratkaisu sekä suomalaisille miehille, että aasialaisille naisille ja suomen syntyvyydelle ja väestön vanhenemiselle?
Sen verran pitkään olen asunut Aasiassa ja deittaillut paikallisia naisia, että mulla lienee jonkunlainen mielipide tähän asiaan.
Ensimmäinen asia on tuo "nuoren" naisen määritelmä. "Normaalit" naiset, jotka eivät harrasta päihteitä/muuta kuluttavaa elämää, näyttävät usein paljonkin ikäistään nuoremmilta ja vasta vaihdevuodet yleensä tekevät tuhojaan ulkonäön suhteen, joten random naisen iän arvuuttelu on aika haastavaa. Käyn itse kielikoulussa ja vitsailin opettajan kanssa, että tällaiset vanhat ukot eivät opi enää niin helposti tätä helkkarin vaikeaa kieltä. Ope kysyi kuinka vanha olen(vajaa 50v), hän totesi, että "ethän sä mikään vanha ole, kun ollaan saman ikäisiä". Itse ajattelin, että hän olisi about 35v
Nuoret naiset täällä Thaimaassa eivät yleensä ole kiinnostuneita länkkäreistä poislukien massikeisarit ja kovan tason chadit. Thaikkumiehet(ei PA) taas ovat kiinnostuneita ainoastaan nuorista naisista, joiden kanssa voi perustaa perheen, joten ikävä kyllä meille länkkäreille jää yleensä ainoastaan 35v+ naiset, mikä ei mulle ole mikään ongelma. Tuon ikäiset naiset ovat vähän vähemmän addiktoituneita puhelimeen/someen ja tajuavat sukupuoliroolit suhteessa, kun ne on aikanaan kotona opetettu. Nykyiset puhelimen kasvattamat nuoret naiset tuskin ovat sen parempaa seuraa kuin vastaavat naiset Suomessa.
Köyhyys on myöskin vähän kaksipiippuinen juttu. Toki keskipalkka on vain 500€, mutta moni asia ei myöskään maksa juuri mitään. Mulla on 40m2 kohtuu uusi kaksio ja maksan tästä asumisen ilosta keskimäärin vajaa 300€/kk sisältäen veden ja sähkön. Thaikut tykkäävät asua isommassakin porukassa, joten asuinkulut ovat melko minimaaliset. Ruoka on paikallisissa paikoissa puoli-ilmaista. Thairuoka maksaa 1-2€/annos. Iso(620ml) bisse maksaa lähibaarissa 2.5€ ja kaupassa 1.5€. Bisse on täällä kallista keskimääräisiin tuloihin nähden, joten paikalliset juovat useimmiten paikallista "viskiä".
Suurin ongelma on kuitenkin kulttuurierot. Sun pitää olla jollain tavalla tietoinen kulttuurista ja toimintatavoista, muuten homma menee perseelleen melko nopeasti. Toimintatavat täällä ovat täysin erilaisia kuin Suomessa. Jos paikallinen nainen täällä toimii länsimaisittain, kannattaa ottaa selvää mistä tuo johtuu. Erittäin suuri red flag. Lisäksi aasialaisia pitää deittailla täällä Aasiassa. Ei niitä kukaan tuo koto Suomessa ovelle. Lisäksi väittäisin, että jos haluat aasialaisen naisen, olisi parasta asua Aasiassa. Länsimaisen yhteiskunnan "huonoimmat" puolet tarttuvat naisiin nopeasti. Ilmainen raha päihdyttää nopeasti.