Minusta toi kaveri oli kyllä oikeen hyvännäköinen. Mutta kun ei tiedä mitä etsii niin ei kiitos, seuraava. edit. plus ne penskat 50/50.
Joo minun "jos olisin nainen Tinderissä" analyysissä niin tuo olisi suunnilleen oma reaktio.
" Etsin: Pitkää juttua, lyhytkin käy" --> liian haahuilevaa 42-vuotiaalle, ei tiedä mitä haluaa. Sinänsä sisältö ok mutta ei näitä noin voi muotoilla
" Elämä mallillaan ja itsestään huolta pitävä mies etsii samanhenkistä seuraa. " --> kielioppi päin persettä, seuraava profiili! (oikeasti, tällaisillakin on merkitystä)
" Olen tällä hetkellä työssä, jossa viihdyn. " --> no kiva mutta oliko siinä "tällä hetkellä" joku pointti?
" Eronnut pitkästä suhteesta, joten olisi kiva aloittaa kevyesti. " --> sisältö ok mutta ei näitä tällä tavalla kannata ääneen sanoa, hälytyskellot hieman soi
" Pelaan jalkapalloa. Uinti, pyöräily, juokseminen ja laskettelu ovat myös lempilajeja. " --> tämä varmaan ihan hyvä mutta toisaalta tässä kohtaa kai olisi hyvä olla jotain persoonasta kertovaa muutenkin kuin listaamalla urheilulajeja?
" Jonkinlainen kahviharrastaja " --> oliko tämä oma kappaleensa siinä profiilissa? Jos kyllä niin "next", liian teennäistä
" Kaksi alakouluikäistä lasta 50/50 " --> ilmeisesti pointti oli tavata joku joka on suunnilleen samanlaisessa tilanteessa, mutta todellisuudessa saattaa olla että ne 50/50 naiset ottaa itelleen jonkun 0/0 miehen "koska minä haluan!". Jälleen kerran itse sisältö ihan ok mutta kannattaako näitä tällä tavalla tuoda esille
tilalla (miehen kannalta) kaikenmaailman temppuiluineen
No, ei sekään mitään takaa. Paitsi ehkä sitä näkyvyyttä sitten. Mutta mitä se näkyvyys loppupelissä hyödyttää, jos muuten on hyvin mitäänsanomaton keskivertomies, ainakin ulkonäöltään, ja pituuden suhteen allekin keskitason...