Minusta toi kaveri oli kyllä oikeen hyvännäköinen. Mutta kun ei tiedä mitä etsii niin ei kiitos, seuraava. edit. plus ne penskat 50/50.
Joo minun "jos olisin nainen Tinderissä" analyysissä niin tuo olisi suunnilleen oma reaktio.
" Etsin: Pitkää juttua, lyhytkin käy" --> liian haahuilevaa 42-vuotiaalle, ei tiedä mitä haluaa. Sinänsä sisältö ok mutta ei näitä noin voi muotoilla
" Elämä mallillaan ja itsestään huolta pitävä mies etsii samanhenkistä seuraa. " --> kielioppi päin persettä, seuraava profiili! (oikeasti, tällaisillakin on merkitystä)
" Olen tällä hetkellä työssä, jossa viihdyn. " --> no kiva mutta oliko siinä "tällä hetkellä" joku pointti?
" Eronnut pitkästä suhteesta, joten olisi kiva aloittaa kevyesti. " --> sisältö ok mutta ei näitä tällä tavalla kannata ääneen sanoa, hälytyskellot hieman soi
" Pelaan jalkapalloa. Uinti, pyöräily, juokseminen ja laskettelu ovat myös lempilajeja. " --> tämä varmaan ihan hyvä mutta toisaalta tässä kohtaa kai olisi hyvä olla jotain persoonasta kertovaa muutenkin kuin listaamalla urheilulajeja?
" Jonkinlainen kahviharrastaja " --> oliko tämä oma kappaleensa siinä profiilissa? Jos kyllä niin "next", liian teennäistä
" Kaksi alakouluikäistä lasta 50/50 " --> ilmeisesti pointti oli tavata joku joka on suunnilleen samanlaisessa tilanteessa, mutta todellisuudessa saattaa olla että ne 50/50 naiset ottaa itelleen jonkun 0/0 miehen "koska minä haluan!". Jälleen kerran itse sisältö ihan ok mutta kannattaako näitä tällä tavalla tuoda esille