Miksi ihmeessä naisen täytyisi keksittyä perhekeskeiseen elämään jos se ei enää nykypäivänä ole mikään pakko? Itseä ainakin vi*uttaisi jos joku alkaisi itselle tyrkyttää ideaa katraasta mukuloita ja niistä huolehtimista vaikkei moinen voisi vähempää kiinnostaa - joten miksi naistenkaan täytyisi herran vuonna 2023 moiseen alistua?
Kotihommat varmasti luonnistuu huonommin kuin ennen jos mittariksi otetaan esim se että enää ei leivota joka saatanan välissä itse, puhumattakaan jostain voin kirnuamisesta ja muusta "alusta asti valmistamisesta". Ei siellä pelloillakaan tarvi olla apuna nostelemassa heiniä seipäälle tai kyykkiä perunanistutushommissa.
Jos joku syö (tai haluaa syödä) vain ravintoloissa niin antaa hänen tehdä niin. Itse voi sitten valita onko se kynnyskysymyksenä parisuhteen muodostumiselle jos sellaisen valinnanpaikan eteen on itse päätynyt.
Ihan kiva että ihmiset saavat elää omannäköistään elämää, eikö? En itsekään esim järin mieluusti lähtisi navettahommiin aamuviideltä ja sen jälkeen pakertaisi 12h päivää pellolla. Ehkä olen hivenen hedonisti.