Vain "pillu kuin pillu" mies haluaa sen alkoa ja kessua vetävän aina haarat levällään olevan "pahan tytön". Sama toisinpäin myös. Pillua voi saada mutta toksinen, päihderiippuvainen ja monesti väkivaltainen suhde ei kestä kauaa. Ainakin oman nuoruuden "pahat" pojat ja tytöt ovat joko kuolleet tai elävät päihderiippuvuuksissa tai muissa mielenterveysongelmissa usein työttömänä yksin. Muutama löytänyt Jeesuksen ja kunnostautuneet.
Älkää vaipuko epötoivoon. Huonoon ei tarvitse tyytyä. Normaaleja on olemassa.
Älkää vaipuko epötoivoon. Huonoon ei tarvitse tyytyä. Normaaleja on olemassa.
Kannattaa kysyä siltä pakit antavalta, miksi näin, jos et ole varma mistä kiikastaa. Ei kannata elää epätietoisuudessa.Niinpä. En ole täysin varma että missä minulla tämä kompastuu. Pituuttaa on ihan ok, nykynuorisoon nähden 182 senttisenä en ole enää mikään iso, mutta omassa ikäryhmässä ja nuorena olin ihan pisimmästä päästä aina. Olen aina ollut hyväkäytöksinen ja kiltti, mutta jokin siinä ulkoisessa olemuksessa ei saa naisia syttymään. Muistan ikuisesti kun olin yliopistoaikana niin kohtelias että pidin naisille ovea auki, niin parhaimmillaan tiuskastiin päin naamaa että "osaan itsekkin oven avata".
Joopa... minua ei ole siunattu viehättävällä naamalla ja siinä ei auta vaikka muuten olisi miten atleettinen ja vahva kroppa. Ehkä olisi sitten pitänyt ruveta pahikseksi. Paha tatuoitu poika joka vetää huumeita ja turpaan, niin siinä ne pahat tytöt olisi ehkä voineet jopa kiinnostua vaikka naama kuin petolinnun perse.
Viimeksi muokattu: