Some on pilannut maailman. Naisten IG ja FB herutuskuvat ja tykkäysten metsästäminen itsensä validoimiseksi. Itse en tapaile naisia, jotka ovat someaddikteja ja jakavat jokaisen hetken elämästään someen. Iso red flag. Tuollaisten ihmisten on vaikea saada hyväksyntää vain yhdeltä ihmiseltä, koska ovat tottuneet siihen, että jokaisesta kuvasta tykkää n+1 "kaveria" . Tykkäykset ovat kuin huumetta ja some on täynnä jätkiä, jotka simppaavat naisia pillun toivossa(ei tule tapahtumaan).
Joskus toivoisi, ettei noita älyluureja olisi koskaan keksitty ja mentäisiin vielä vanhalla mallilla parisuhteiden suhteen. Tämän takia olen itse seikkaillut sellaisissa ympäristöissä, jossa mennään ns."old school" meiningillä. Miehet ovat miehiä ja naiset naisia. Molemmat tekevät sitä mihin eri sukupuolet on suunniteltu. Hyvässä parisuhteessa mies ja nainen ovat tiimi, joka pelaa omilla vahvuusalueillaan tiimin hyväksi.
Toki ei ole pakko hypätä sänkyyn samantien, mutta yleensä näin tapahtuu jos on sitä kuuluisaa "kemiaa". Itse miehenä tuntisin olevani epäonnistunut, jos seksiä ei olisi ekalla tapaamiskerralla. Joskus tulee huteja ja nainen ei ole ollut rehellinen. Sellaista sattuu ja ei muuta kuin eteenpäin.
ps.
Jaahas, varatut miehet ovatkin sikoja:
Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: ”Yöseuraa saisi lähes aina”