Mä tahkosin Tinderissä tolkuttomasti mätsejä suomalaisnaisilta viime vuosikymmenen loppupuolella. Tarkka määrä jääköön arvoitukseksi. Luku on suuri.Jos flaksi kävi siellä Koskisen Sedun pitämässä limuviinadiskossa kivipestyissä farkuissa vuonna 2001, niin vajaa neljännesvuosisata myöhemmin samat metodit eivät välttämättä johda kikkelin lämmittämiseen peiton alla. Vallankin jos tanssilattialla tykittää parikymppisen opiskelijan sijaan viittäkymmentä käyvä setämies.
Toki maailma on muuttunut, en minä sitä väitä. Toisaalta syy puutteelle voi löytyä myös Väestöliiton demografioiden ulkopuoleltakin.
Huom., mulla oli laatukriteerit kuten tiedätte, mutta toki vahinkoswaippauksiakin aina kohdalle sattuu välillä.
Väitän, että samalla tasolla tuota peliä ei nykyaikana vuonna 2023 pysty pelaamaan juuri kukaan. Ainakin siis mikäli on laatukriteerit naisten suhteen.
Vuoden 2001 disko oli kiva paikka myös. Diskopeliäkään ei nykyaikana pysty samalla tavalla pelaamaan juuri kukaan. Siis että pussailee ja halailee esimerkiksi 10+ hoikan naisen kanssa samassa kapakassa samana iltana. Saa olla melkein joku Cheek tms. stara että tuo onnistuu. Tosin sehän on jo eläkeläinen, eli ei välttämättä vetoa enää naisiin. Who knows.
Viimeksi muokattu: