Palatakseni kuitenkin tähän poikuus- asiaan, niin yhden yön jutut. Tällaisessa tilanteessa on melko iso mahdollisuus jäädä nalkkiin kokemattomuuden takia. Klassisimmat ei seiso, laukeaa ekalla työnnöllä ja se älytön sählääminen, kun homma ei sujukaan niin hyvin, kuin on yrittänyt teorian avulla opiskella. Siksi tuosta lähetyssaarnaajasta olen maininnutkin, koska kyseessä lienee yleisin asento ja miehelle asento näyttää melko epämukavalta, siitäkin huolimatta, vaikka olen treenannut sen 12 vuotta.
Mitä helvettiä? Näitä klassisimpia eli ei seiso, lasti lentää per heti ja älytön sählääminen toistuu tässäkin maassa joka helvetin päivä aika pirun monessa yhden illan jutussa ja vähän useammankin illan parisuhteessa, vaikka molemmilla osapuolilla olisi kuinka paljon kokemusta.
Ja siis olet panematta treenannut 12 vuotta lähetyssaarnaajaa? Miten?
Tuota noin, nyt kannattaisi varmaan lopettaa ne kuvitelmat siitä, että nussiminen vaatii keskiverron nykytanssiesityksen verran koreografiaa, treeniä ja osaamista. Keksit näitä teoreettisia esteitä panemiselle aivan itse omassa päässäsi. Ja ne teoriaopiskelut kannattaa lopettaa nyt. Eiköhän sitä ole tässä kohtaa tehty tarpeeksi.