Maailmassa on noin 4 miljardia naista. Luulisin, että jokunen voisi kiinnostuakin.Onks tää oikeesti joku helppo ratkaisu? Kuka tänne kylmään ja pimeään oikeesti haluaa?![]()
Tulijoiden haaliminen ensimmäisen maailman maista on epärealistista (isossa määrin), kaikkein surkeimmista läävistä tyhmää, joten pitäisi kohdistaa katse siihen välimaastoon kuten Etelä-Amerikan ja Kaakkois-Aasian kaltaisiin suuntiin. Jonkin verran esimerkiksi hoitajia on toki tuotukin Filippiineiltä, mutta hommaa voisi ajatella paljon laajemminkin.
Jos joku perusfiksu, mielellään kristitty nainen haluaa Suomeen tulla, niin ilman muuta kannattaa ottaa. Se on ihan win-win-win oikeastaan mistään riippumatta.
Niin no, mä aloitin käyttämään BBS-purkkeja 31 vuotta sitten ja Internetiä 28 vuotta sitten. Kännykkää 26 vuotta sitten. 1990-luvun lopussa oli tekniikan suomat mahdollisuudet jo hyvin moninaiset ja se mitä sen jälkeen on tapahtunut on vain verkkaista evoluutiota, eikä pelkästään hyvään suuntaan.Mä olen taas hiukan kade nykynuorisolle internetin suomista mahdollisuuksista. Onhan siinä uhkiakin, mutta mun sosiaalinen elämä olisi varmaan ollut aika lailla erilainen, jos kommunikointi olisi ollut yhtä vaivatonta kuin nykyään.