Tälläiset kirjoitukset saavat kyllä epäilemään että tulevaisuudessa ei tule olemaan yhtään heteropareja Suomessa enää:
Peppi Robinsonin, 25, mielestä miehen kuuluu maksaa laskut ja tarjota fyysistä turvaa parisuhteessa. Ennen hän piti tällaista ajattelua ummehtuneena. Mikä muuttui?
www.is.fi
"
Mä en oo koskaan ikinä ever sanonu, et naisten täytyy olla vaan miesten elätettävänä. In fact, mä en ikinä kannustais naisia olemaan vaan miesten elätettävänä. Mä kannustan naisia tekemään omat rahat ja silti pitämään ne rahat itsellään.
Tähän täydellinen esimerkki on esimerkiksi islamin uskon periaatteet siitä, kuinka nainen voi omistaa itse omaa rahaa ja omaisuutta ja miehellä ei ole oikeutta hänen rahoihinsa. Voit naisena tehdä omat rahat, mut silti antaa sun miehen providata ja tarjota."
"
Naisten ei kuulu tehdä mitään aktiivista tehdäkseen mieheen vaikutusta. Mies joka olettaa tätä, haluaa itse olla suhteen prinsessa."
Eli käytännössä tämä nainen omistaa yrityksen missä neuvoo muita naisia esim. deittailuun ja omanarvontuntoon liittyvissä kysymyksissä antaen neuvoja kuten: "
Naisen ei koskaan pitäisi suostua kävely tai kahvilatreffeille".
Eli käytännössä miehen pitäisi tarjota kaikki, tehdä kaikki. Lisäksi keksiä jatkuvasti uusia "temppuja" millä tehdä vaikutus naiseen etei tämä vaan kyllästy, pitkästy ja etsi uutta suhdetta.
Lisäksi tuo avoin Islamin uskon periaatteiden ihannoiminen.. noh, toki kaikki saavat olla juuri niin uskonnollisia kuin haluavat mutta ei.. en tajua.
Eihän naisen nyt tarvitse tai kuulu maksaa 50% "kaikesta" varsinkaan jos hän ei ansaitse yhtä paljon kuin mies. Mutta idea että mies maksaa kaiken, nainen voi käydä töissä, ansaita omat rahansa ja sitten tehdä niillä mitä haluaa mutta käytännössä miehen rahat on "yhteisiä rahoja", naisen rahat hänen omiaan. En ihan allekirjoita.