Sukupuolijakauman lisäksi miesten "swipe right" mentaliteetti vielä pahentaa tätä tilannetta.
Tähän päälle vielä nykymaailman helppous/miehet eivät enää tee itsensä eteen mitään.
--> Naisen ei tarvitse kuin olla kaunis, fit, vilauttaa hanuria Instagramissa, niin on 100k followeria kuolaamassa jonka pohjalta mimmi luo elannon.
Mutta arvon miehet, asia ei ole niin paha kuin miltä näyttää. Miesten "peak age" on 37, naisella 27 (ulkomuistista), joten aina ehtii parantaa edustuskykyään.
E: Lisäten vielä, että mulla on nytkin Tinderissä 180 tykkäystä odottamassa. Ei ole vaikutusta itsetuntoon, koska mun mindset Tinderiin on ollut sama alusta alkaen. Pikemminkin standardit ovat nousseet "suosion" takia. Ja tosiaan en mä chattaile kuin muutaman kanssa max kerrallaan, yleensä noita tykkäyksiä sit ehtii tonne väliin aina tulla lisää. Toivona olisi löytää parisuhde, ja uskon sen tapahtuvan, oli se kuukauden tai viiden vuoden aikana.
Kysymys kuuluu, miten oon edelleen sinkku? Jos ruetaan pilkkoo tilannetta:
--> Matchista tapaamiseen on jo aika iso prosessi. Matkalla tulee ghostattua ties kui monta kertaa, joidenkin kanssa välimatka sit onkin liian iso, eikä pimpsan perässä jaksa enää kovin pitkälle lähteä, eikä se ole muutenkaan enää lähtökohta vaan toiseen tutustuminen
--> No jos ajatellaan että Tinder prosessi on done ja päästään tapaamiseen asti, omien korkeiden standardien ja muuten arvomaailman täyttymisen suhteen tarvitaan kuitenkin aika kelpo kumppani, ja kemiat pitää kuitenkin kohdata jollain tasolla. Valitettavasti se suhde ei vaan tuosta noin vaan synny, vaikka monen kohdalla olisin valmis pidempiaikaiseen tutustumineen, yleensä tuon Tinderin kertakäyttökulttuurin suhteen mimmi on jo lyönyt pelin poikki heti alkuvaiheessa
--> Nyt on yksi mimmi ketä näen ehkä jo kuudetta kertaa, mutta en oikeesti odota yhtään mitään, sen verran tätä matkaa on tässä nähnyt