Tuo mainittu Rollo Tomassi vaikuttaa olevan jonkun Youtube-viihdyttäjän huuhaa kirja pariutumisesta ja sitä samaa alt-right sössötystä mitä nämä muutkin monet (kaikki?) MGTOW miehet selittelee, jossa omat epäonnistumiset pariutumisessa on joidenkin muiden syytä. Vai tekeekö mielestänne kaikki tuntemanne miehet parhaansa omassa elämässään? Ei se sixpackin hankkiminen mikään ylitsepääsemätön, vain mallien saavutettavissa oleva juttu ole.
Kyllä minä ainakin pidän itseäni ihan syyllisenä siihen miksi pariutuminen on vaikeaa. Paperillahan minä olisin ihan varmaan täydellinen ukko, enkä juuri itseäni ihan hirveästi tästä eteenpäin pysty kehittelemään, jollen lue itseäni tohtorismieheksi vielä. Ongelmana minussa lienee se, että liikun hyvin vähän paikoissa / tapahtumissa missä on naisia ylipäätään paikalla ja olen vähän erikoinen, vaikka minulla on normaalejakin harrastuksia. Merkittävä osa naisista on kuitenkin ns. normaaleja ihmisiä, jolloin he haluavat myös normaalin miehen jota kehtaa esitellä kavereilleen. Sellaisen perinteisen miehen, joka katselee viikonloppusin jalkapalloa, juo maksimissaan pari olutta siinä, urheilee ja rassaa autoa näin karikatyyrisesti. Ei mitään miekka ja lohikäärmesarjaa katsovaa (Game of Thrones, siskolta kuultu halventava termi sarjalle
) ATK-nörttiä, joka pahimmillaan keräilee jotain noloa nörtti rihkamaa kotona näytille. En sano, että tässä siis mitään pahaa olisi kun itse on vähän just tuollainen turbo-nörtti, mutta kannattaa ymmärtää itseään ja muita sen verran, että hoksaa ettei itse ole välttämättä ihan kaikkien juttu. Ihan kokemuksestakin sanon, että yhteiselo sujuisi varmaan paljon mukavammin, jos molemmat olisi sieltä erikoisuuden skaalan samasta päästä.
Naisia on toki monenlaisia ja heillä omanlaisensa miesmakunsa, mutta jos nyt puhutaan sellaisesta mediaani-ihmisestä niin ymmärrän hyvin oman suosioni puutteen Tinderissä. Eteenkin kun vielä ottaa huomioon miten keskivertomies swaippailee menemään puolet oikealle ja naisilla on runsaudenpula.
Joku voisi argumentoida, että eikös tämä miehiltä parhaansa tekemisen vaatiminen ole sitä naisten hypergamiaa, mutta kaikkihan me kai halutaan ihminen kumppaniksi joka tekee parhaansa ja on intohimoinen joistakin asioista? En minä ainakaan tämän ikäisenä viitsi enää katsoa sellaista ihmistä, joka elää päämäärättömästi ja tekee vähän "jotain" vaan. Ei tarvi olla mikään uraohjus tai edes kovapalkkainen, vaan ihminen jolla on asioita missä on hyvä ja mistä tykkää ja elämänhallinta on kunnossa.