Minusta ei kannata teeskennellä kiinnostusta. Kiinnostuksen puuttuminen tarkoittaa että kemiat eivät kohtaa eikä henkilö ole oikea. Jos henkilö on oikea niin hänen asiansa kiinnostavat vaikka kyseiset jutut eivät olisi ennen kiinnostaneet.
Jos lähtökohdat ovat vain miehiä kavereina ja kaikki kiinnostuksen aiheet on miesten juttuja eikä parisuhdetta koska naisiin ei tule luontaista kontaktia arjessa tai vapaalla, mutta sitä parisuhdetta kaipaa, niin ainoa vaihtoehto saada toimiva parisuhde on olla kiinnostunut myös naisten asioista edes jollain tasolla.
En minäkään ole kiinnostunut akan istutuksista että missä mitäkin on, mutta kyllä mä sitä autan ja jos kysyy mun mielipidettä, niin mä annan mun mielipiteen. Enkä pelkästään "ihan sama"! Ihan vastaavasti kun akkaa ei mun moottoripyörä asiat kiinnosta (ollut kerran kyydissä 5v aikana), mutta jos mä sille prätkälle jotain pihalla teen niin kyllä se tulee siihen kysymään ohi mennessä että mitä teen.
Ne on niitä pieniä asioita, toisen huomioon ottamista arjessa joka vahvistaa sitä parisuhdetta, eikä niin että asutaan saman katon alla, mutta ei tehdä mitään aidosti yhdessä eikä olla kiinnostuneita toisen menoista ja tekemisistä, vähän kuin kämppis elämää...