Tuli parilla videolla vastaan, ja muuallakin nykypäivän taulukkoa deittailuista. En nyt jaksa lähtee kaivaa kuvia, mutta kirjoittamalla saa aika hyvän kokonaiskuvan. Ja tämä menee näin nettideitin sekä sosiaalisen median takia. Varmasti 20v sitten asia oli miehille paljo enemmän eduksi.
Mies
1 - 10
Nainen
1 - 10
--> Miehet arvoasteikolla
1 - 5 jäävät liki ilman naisia
6 - 7 saavat naisia jonkun verran, lähinnä
1 - 6 tason naisia, mutta myös
7.
8 - 10 saavat keskenään
7 - 10 tason naisia.
Toki poikkeuksia tuohon löytynee. Joskus 6 saa 10 jne. Sekä löytyy vielä ihmisiä jotka ei ole menneet täysin hajalle Tinderistä ja Somesta, sekä brainwashattu seksuaalisuuden avoimella näyttämisellä joka väylässä.
"Perusmiehet" jää nykyään usein nuolee näppejänsä.
Tähän lisäksi vielä löytyi pätkä miesten ja naisten eroavaisuudesta deittailunäkökulmasta. Toki en ihan täysin allekirjoita, mutta hyvät pointit. Esim itse voin olla ihan "kavereita" naisen kanssa. Jotkut naiset tuo tosi voimauttavaa feminiinistä energiaa ihan vaan kun tapaa ja juttelee. Sit jaksaa taas painella. No, jos totta puhutaa, kyllä mä niitä hässisin anyday
Mies kun tapaa naisen, sillä on kaksi kategoriaa:
1. Parisuhde -tai vaimomateriaalia
2. Vain seksiä, ei mitään muuta
Nainen kun tapaa miehen, sillä on kaksi kategoriaa:
1. Parisuhde -tai aviomiesmateriaalia (lisäten vielä paneskelumateriaalia)
2. Friendzone
Tottakai naisetkin etsii myös yhden illan juttuja tai panoa, mut väittäisin olevan harvempaa, tai se on "pidempi" prosessi. Nainen yleensä haluaa vähän tutustua tähän mieheen ennenkuin availee haaroja. Ja toki itse arvostan tätä. En mä harrasta yhdenillan juttuja vaan mielellään tutustun naiseen vähä ensin ja sit katsoo tapahtuuko mitään jos tapahtuu.
Niinkuin yllä mainitsin, en täysin allekirjoita tätä etteikö miehet ja naiset voisi olla kavereita, mutta koska itselläni on muutama naispuolinen kaveri joita näen silloin tällöin. Yksi ongelma on se, että yhden naisen kanssa melkein seisoo jatkuvasti seksuaalisen energian takia. On tehty selväksi olla panematta, vaan kavereita. Eipä itseäni tämä ole haitannut. Energisoivaa. Saatte kuitenkin jotain pointtia tästä. Voiko mies olla kiihotavan naisen kanssa vain "kaveri"?
--> No nyt kun ajatellaan näitä
1 - 6 tason naisia jotka saa seksiä esim.
8 - 10 tason miehiltä, heille helposti tulee se harhaluulo, että nämä voisi kesyttää parisuhteeseen, jolloin tottakai jää särkyneet sydämet, leimataan kaikki miehet samalla. Ja siis tätä myös tapahtuu jos esim tason
8 nainen löytää sängystään tason 10 miehen. Kuin että tämä tason kasin nainen voisi oikeesti saada hyvän parisuhteen tason kasi miehestä, ei niin ei.
Halutaan aina vain parempaa ja parempaa. Standardit ovat niin korkealla, ettei itsekään enää yletetä sinne rimalle edes tikkaiden avulla. Tinderin loputon lauma uusista ihmisistä hakkaa dopamiinia ja seikkailunhimoa niin että poispääsyä tuskin on.