Nii, täällähän on yritetty kertoa, että kannattaa tavata ihmisiä. Että esim. sukupuolittuneet ammatit on huono asia pariutumisen kannalta, kun tapaa vähemmän vastakkaista sukupuolta.Nyt tavoitti 4play aika oleellisen kysymyksen! Omat havainnot tukevat tätä hypoteesia. Livenä merkitsee persoona, ja ihmiset osaavat heittäytyä siihen yhteen ihmiseen, jolloin unohtuu ne markkina-arvot pitkälti. Sen sijaan nettideittailukulttuuri nähdäkseni edistää juuri sitä, että potentiaaliset kumppanit nähdään osana suurta massaa, johon sitten helpommin suhteutetaan omaa markkina-arvoa, ja ylipäänsä mennään koko pariutumiskuvioon enemmän "markkinapaikan lakien" mukaan. Mikä siis minusta on epätervettä kehitystä.
Eli tässä tavallaan jonkinlainen synteesi tälläkin palstalla esiintyvistä vastakkaisista näkemyksistä. Ns. markkina-arvot on mun mielestä ihan triviaalia todellisuutta, mutta yksilöiden ei (munkaan mielestä, kuten ei palstalla kirjoittavien naistenkaan) kannattaisi liikaa perustaa pariutumisajatuksiaan niiden varaan. Nettiapit kuitenkin tukevat ja tuottavat juuri tällaista markkina-arvopohjaista käytöstä.
Sit alko kauhee show leluista ja höylistä. Ja edelleenkään kukaan ei ole kieltänyt, etteivätkö miehet viehättyisi kauniista nuorista naisista, tämänkin mä olen sanonut täällä sata kertaa, mutta ei mene jakeluun.