Tulen kysymään syvempiä, joten eiköhän nämäkin asiat valkene. Arvostan suoraan puhumista, jonka olen tuonut ilmi aikaisemmin. Toinen on kyllä maininnut, että on emotionaalisesti vaikea puhua tunneasioista, tosin ei se itsellekään helppoa ole. Tärkeintä olisi joo se avoimuus kuitenkin, kun ei toisen ajatuksia pysty lukemaan. Mun mielestä tätä arvausleikki tai etkö hoksaa tyyppisiä tilanteita ei ole ollut. Poislukien asiat jossa on oikeasti jotenkin mokannut.
Ja vaikka ongelmat kumpuaisi täysin omasta elämästä, koen, että parisuhteessa toisen olisi näistä hyvä tietää edes jollain tasolla, jolloin sitä tukeakin saisi tarpeen. Näitä kyllä ollut.
Mitä tähä kunnoitukseen tulee, niin on ainakin pari asiaa. Lieviä juttuja, mutta olen nostanut ne n. tunnin sisään tapahtuneesta esille hyvin rauhallisesti ja asiallisesti kun jäivät häiritsee. Olen taas itse mm. ollut epäempaattinen joissain asioissa häntä kohtaan, minkä nosti esille, jonka vuoksi tein asiaan rehtiliikkeen. Kuten todettu, asioista pitää sanoa, jotta ne voidaan ratkaista
Muutama kuukausi sitten kysyin ja olisin ollut valmis etenemään tai syventymään suhteessa, mutta hän kertoi, että tuli yllätyksenä ja jää miettimään

Naiset kyllä tarvitsee tässäkin enemmän aikaa.
Mutta juu, laittelen tänne päivitystä.