Onko täällä muita, joilla ollut ongelmia omien tunteiden tunnistamisessa yms?
Mulle tuli avioero 8 vuoden suhteesta viime vuoden kesäkuussa naisen toimesta eikä hän antanut mahdollisuutta korjata asioita. Kolme viikkoa myöhemmin olikin jo vuokrannut asunnon 250km päästä eli asiat tapahtuivat suhteellisen nopeasti. Muutin lasten takia perässä elokuussa. Syyskuussa sain pitkän viestin, jossa oli mm. asioita, joita olisin halunnut kuulla paljon aikaisemmi. Kokeiltiin yhteenpalua 3kk ajan, jolloin hän totesi, ettei tämä toimi. Hänellä oli odotukset korkealla eikä mulla siinä kohtaa ollut enää kiinnostusta edes yrittää korjata tilannetta.
Nyt tässä on eletty 4kk joulukuun jälkeen ja ex-vaimo on nyt kovin ihmeissään, että miten mun tunteet voi loppua näin äkkiä. Hänellä olisi haluja kokeilla taas uudestaan, mutta paremmalla suunnitelmalla hätäilemättä. Mä en halua ja tuntuu, että en voi enää luottaa häneen.
Suhteen alussa 2016 mulla oli ongelmia omissa tunteissa, esim. jouduin ihan oikeasti googlettamaan, että mitä ihastuminen on. Kyllä mä sen sitten tunnistin itsessäni, kun ajattelin häntä päivittäin ja halusin olla hänen lähellä.
2017 saatiin yhteinen tytär ja raskausaika oli vaikea, jo pelkästään sen takia, että Tyksissä yrittivät suositella aborttia. Mulla ei oikein ollut tunteita raskausaikana tai en oikein tiennyt miten ajatella vauvasta. Se oli ex-vaimollekin vaikeaa, kun en osannut olla yhtä innoissaan kuin hän.