Totta tuokin, että jos kyseessä on aloitekyvytön, perässä vedettävä ihminen (minun mielestäni eri asia kuin sohvaperuna), niin kyllähän se on raskasta. Sellaisen itsekin kokeneena, ei kiitos enää. Mutta tässä tapauksessa ainoa mikä siihen viittaa on se, että kirjoittaja ilmaisee, että lähtee kyllä mukaan kun kumppani ehdottaa. Mutta hän ei kerro, että miten itse ehdottaa asioita ja tuleeko toinen mukaan niihin. Ei siis tarkoita, etteikö kirjoittaja ehdottaisi tai olisi joskus ehdottanut. Voi myös olla tilanne, jossa kirjoittaja on luovuttanut asoiden ehdottamisessa, koska kumppanille ei koskaan mikään hänen ehdottamansa kelpaa. Tämäkin on tullut koettua, joten siinä tulee helposti se, että "vittuako siinä, antaa olla". Ei siis välttämättä tarkoita, että toinen on perässä vedettävä. Ja vaikka olisikin perässävedettävä, ei se silti oikeuta sitä, että puututaan siihen, miten toinen käyttää omaa aikaansa (jolloin sen kumppanin pitäisi pitää myös itse se oma aikansa), varsinkaan jos se sohvalla möllöttäminen yksin omana aikana on täysin hyväksyttävää. Tulee jotenkin mieleen, että kumppani ei siedä sitä, että kirjoittaja ei ole omana aikana kumppanin saavutettavissa (helpompaa sohva+töllö-kombolla kuin esim. WoW-raidia tehdessä tai juuri kun on LoLissa saamassa tappiota käännettyä voitoksi), kun kumppani haluaakin yhtäkkiä huomiota.