Parisuhteen kiemurat

Liittynyt
25.11.2021
Viestejä
63
Halusin keskustella aiheesta anonyymisti foorumilla, jolla olit selvästi aiemmin jo vieraillut viestejäni lukemassa. En halunnut viedä sitä henkilökohtaisuuksiin/tunnistettavaksi. Nyt kun kuitenkin seurasit perässä (ihminen jolla ei ole mitään kiinnostusta tietotekniikkaan?) foorumille, niin kertooko se jotain kyttäämisen ja kontrolloinnin tarpeesta vielä eronkin jälkeen? :hmm:


En valehdellut, sä olit vaan päättänyt sen olevan etukäteen swinger partyt ilman vaihtoehtoa muusta. Helppo tuossa kohtaa perustella jotain muuta.
Ja kyllä, jätin kertomatta parisuhteeseen mitenkään oleellista tietoja, kävin ostamassa käytetyt ddr4 kammat ihan omilla rahoilla ja ajalla. Tämän perusteella olen valehteleva paska, joka panee kaikkea mikä liikkuu. Make sense? :poop:


Oliko tämä sitä aiemmin mainittua uhriutumista? Kyllä, toimi omasta vapaasta tahdostaan, mikä mielestäni kuuluu parisuhteeseen, että autetaan toista erilaisissa asioissa. Siinä kun suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta, mm. vaihdoin työpaikan 400km päähän lähemmäksi vastapuolta (johon tämä muuttokin liittyi) :hmm:


Valhe, joka oli kertomatta jättäminen (ylempänä). Koska ainoa mahdollinen asia sun mielestä oli käydä panemassa kaikkea mahdollista. Mutta nostan käden ylös virheen merkiksi, asian olisi voinut hoitaa paremmin.
Eriasia voisi olla se kuittien kyttääminen, jotka veit ja kävit läpi lupaa kysymättä. Priorisoinnista, joo mulla oli muutakin elämää harrastuksien ja töiden puolesta sekä halusin pitää ne myös jatkossa, kuten kirjotin alkuperäiseen viestiini. Mutta yli kaksi tuntia vastaamatta/kommentoimatta oli ikuisuus asioissa joilla ei ollut todellakaan kiire (95% näin).


Ihan pikku vinkkinä, täällä foorumilla kyttääminen (mm. osto/myynti-ilmoituksien yhteydessä) ei ainakaan paranna lähtökohtaa keskustelulle :facepalm:

Lopetan tähän kommentoinnin.
Voi huoh. Mä en ole tehny mitää muita nickejä tänne. Muistat varmaa ite että yllätyin kun täällä olikin muutakin kuin tietotekniikka-juttuja?

Oon kännykällä niin hankala vastata jokaiseen mutta varmaan sen teen kun kerkiin.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Pikemminkin vaikutti viesteiltä, joilla varmistellaan nimimerkin olevan oikea.

Ps. Ehdit jo tekemään psykoanalyysisi ja sitä voimakkaasti puolustamaan. Meinaatko, että voisit nyt avoimin mielin keskustella analysoimasi henkilön kanssa ja hänen vaikuttimistaan kun se voisi johtaa siihen, että joudut pakittamaan analyysistäsi?
Meinaan. Nythän tähän saadaan sitä pitkästi kaivattua nyanssia toiselta puolelta. Samalla toki vahvistui se, että taustalla on mielenterveyteen voimakkaan negatiivisesti vaikuttaneita asioita, jotka vaikuttavat koko elämään ja erityisesti parisuhteisiin.

Älä nyt jumita sinäkin siihen, että kommentoin asiaa juuri niin kuten miltä se näytti kuvailusta. Redhän itsekin jo myöntää sen, että on täysin kohtuullista, että Boilers on nähnyt asiat niin kuin hän on kuvaillut.

Ja minkä psykoanalyysin minä olen tehnyt muuta kuin sen, että taustalla on mielenterveysongelma, jonka Red itsekin vahvisti?

Kyllä, sellainen käytös vaikuttaa hullulta henkilölle, joka ei samoista asioista kärsi.

Mistä analyysistä nyt siis ylipäätään pitäisi pakittaa?
 
Liittynyt
25.11.2021
Viestejä
63
Meinaan. Nythän tähän saadaan sitä pitkästi kaivattua nyanssia toiselta puolelta. Samalla toki vahvistui se, että taustalla on mielenterveyteen voimakkaan negatiivisesti vaikuttaneita asioita, jotka vaikuttavat koko elämään ja erityisesti parisuhteisiin.

Älä nyt jumita sinäkin siihen, että kommentoin asiaa juuri niin kuten miltä se näytti kuvailusta. Redhän itsekin jo myöntää sen, että on täysin kohtuullista, että Boilers on nähnyt asiat niin kuin hän on kuvaillut.

Ja minkä psykoanalyysin minä olen tehnyt muuta kuin sen, että taustalla on mielenterveysongelma, jonka Red itsekin vahvisti?

Kyllä, sellainen käytös vaikuttaa hullulta henkilölle, joka ei samoista asioista kärsi.

Mistä analyysistä nyt siis ylipäätään pitäisi pakittaa?
Nyt lähinnä se että mä en ole mielenterveyspotilas, narsistinen, mustasukkainen, psykopaatti paska. Mainittakoon että mä puhalsin suhteen poikki koska en voinut siinä hyvin, yrityksistä huolimatta.

Eniten toivoisin edelleen että Boilersin kanssa voisin keskustella ihan keskenään asiat halki.

P.s en uskonut sun salaisella tietokone-osa ostos reissulla että olisit ollut vieraissa, lähinnä sitä että miksi valehdella olevansa himassa, vaikka ollut toisessa kaupungissa... Saat ostaa rahoillas ihan mitä tahansa ja kertaakaan en tästä harrastuksesta sulle motkottanut sanallakaan.
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Nyt lähinnä se että mä en ole mielenterveyspotilas, narsistinen, mustasukkainen, psykopaatti paska.
Olet käynyt psykoterapiassa, muttet ole mielenterveyspotilas. Ei nyt käy järkeen. Mikä siinä sanassa niin hiertää?

Mielenterveysongelmista kärsii silloin, jos mieli ei toimi niin kuin sen "pitäisi" ja se aiheuttaa skismaa elämässä. On enemmän kuin selvää, että teidän kahden välillä reagointisi on sitä tuottanut. SInähän itse juuri omin sanoin sitä kuvailit.

Tunnen monia, joilla on erilaisia lievempiä ja suurempia mielenterveysongelmia. Lähinnä masennusta ja yksi ahdistuksesta kärsivä. Eivät mielenterveysongelmat ihmisestä paskaa tee. Monesti ne kyllä tekevät sen, että on toisille hyvin rasittava henkilö. Ei esimerkiksi masentunut pysty mihinkään aitoon parisuhteeseen. Hän keskittyy itseensä. Sinulla on sitten omat ongelmasi.
 
Liittynyt
25.11.2021
Viestejä
63
Olet käynyt psykoterapiassa, muttet ole mielenterveyspotilas. Ei nyt käy järkeen. Mikä siinä sanassa niin hiertää?

Mielenterveysongelmista kärsii silloin, jos mieli ei toimi niin kuin sen "pitäisi" ja se aiheuttaa skismaa elämässä. On enemmän kuin selvää, että teidän kahden välillä reagointisi on sitä tuottanut. SInähän itse juuri omin sanoin sitä kuvailit.

Tunnen monia, joilla on erilaisia lievempiä ja suurempia mielenterveysongelmia. Lähinnä masennusta ja yksi ahdistuksesta kärsivä. Eivät mielenterveysongelmat ihmisestä paskaa tee. Monesti ne kyllä tekevät sen, että on toisille hyvin rasittava henkilö. Ei esimerkiksi masentunut pysty mihinkään aitoon parisuhteeseen. Hän keskittyy itseensä. Sinulla on sitten omat ongelmasi.
Kyllä, kärsin ahdistuksesta ja turvattomuuden tunteesta erityisesti miehiin liittyvissä suhteissa ja tämän hänelle hyvin selkeästi myös kerroin. Ainakaan en jättänyt mitään kertomatta.
 
Liittynyt
25.11.2021
Viestejä
63
Mutta mä lopetan nyt tämän keskustelun tähän. Muikkarina ja esimerkkinä kaikille, että kaikissa suhteissa on tosiaan kaksi puolta, kokonaista ihmistä, kaksi näkökantaa ja kaksi kokemusta. Mä ymmärrän vastapuoltani ja reaktioita, hän ei mua. Sille en minkään voi kuin toivoa että hän jossain vaiheessa rauhoittuu ja avaa sen keskustelun.

Enkä lähe mihinkään täältä, jään tänne roikkuu ja kattoo itseäni kiinnostavia asioita. Kissaketju ihan paras!
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Kyllä, kärsin ahdistuksesta ja turvattomuuden tunteesta erityisesti miehiin liittyvissä suhteissa ja tämän hänelle hyvin selkeästi myös kerroin. Ainakaan en jättänyt mitään kertomatta.
Kannattanee vastaisuudessa kertoa vastapuolelle se, että millaisia reaktioita mikäkin tilanne sinussa saa aikaan, ellet näin aiemmin tehnyt. Ahdistuksen ja turvattomuuden tunteen seuraamuksia ei nimittäin pysty puolisoehdokas mitenkään käsittämään niiden koko vakavuudessaan ennen kuin on ensimmäinen episodi jo tulilla.
 
Liittynyt
25.11.2021
Viestejä
63
Kannattanee vastaisuudessa kertoa vastapuolelle se, että millaisia reaktioita mikäkin tilanne sinussa saa aikaan, ellet näin aiemmin tehnyt. Ahdistuksen ja turvattomuuden tunteen seuraamuksia ei nimittäin pysty puolisoehdokas mitenkään käsittämään niiden koko vakavuudessaan ennen kuin on ensimmäinen episodi jo tulilla.
Okei tähän vielä vastaan. Näinhän mä teinkin.....
 
Liittynyt
25.04.2017
Viestejä
2 467
Mutta mä lopetan nyt tämän keskustelun tähän. Muikkarina ja esimerkkinä kaikille, että kaikissa suhteissa on tosiaan kaksi puolta, kokonaista ihmistä, kaksi näkökantaa ja kaksi kokemusta. Mä ymmärrän vastapuoltani ja reaktioita, hän ei mua. Sille en minkään voi kuin toivoa että hän jossain vaiheessa rauhoittuu ja avaa sen keskustelun.

Enkä lähe mihinkään täältä, jään tänne roikkuu ja kattoo itseäni kiinnostavia asioita. Kissaketju ihan paras!
Toivottavasti saat joskus rauhan siltä, etteivät traumasi hallitse parisuhteitasi.
 

MaLin

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
642
Jopas oli. Jaksuhaleja molemmille :)

Sen verran voisin sanoa että jos oma vaimo ilmaantuisi tänne kommentoimaan niin rupeais harmittaa.

Johtuen ihan siitä että hänellä ei ole minun laitteisiin mitään asiaa. Molemmilla on omat. Hän toki tietää puhelimen pin koodin mutta olen ilmaissut että jos ilman lupaa kosket niin kriisi. Koska yksityisyys.

Pelikoneelle tein sille oman tilin eikä muistaaksi ole mun tilin tunnareita kysellyt.
 

Burner87

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.11.2021
Viestejä
14
Rivien välistä nyt haiskahtaa kyseisellä käyttäjällä, että nyt on aiemmin mainittu exä löytänyt tiensä tänne foorumille. Kirjoittanut ainoastaan tähän lankaan postaukseni jälkeen ja sekä kahteen osallistumaani lankaan myyntiosiossa. Lisäksi käyttäjätunnus sen verran tuore, kun tehty pari päivää sitten. Lisäksi luonut pari muutakin käyttäjätunnusta. Ei vittu näin :facepalm: :facepalm:



Muille käyttäjille:
En laittanut itseasiassa yhtään värikynää vaan kaunistelin :poop:
Wait what, nyt foliohattua pienemmälle, kuten näköjään eksäsi on tuolla maininnutkin.

Missasin näköjään paljon ja taisi osua nyt kummankin laariin oikein urakalla. Melko soppa etten sanoisi, mutta aikaisemmasta kokemuksesta viisaampana, ymmärrän molempia osapuolia. Puhukaa.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Voi huoh. Mä en ole tehny mitää muita nickejä tänne. Muistat varmaa ite että yllätyin kun täällä olikin muutakin kuin tietotekniikka-juttuja?

Oon kännykällä niin hankala vastata jokaiseen mutta varmaan sen teen kun kerkiin.
Pakko olla, että stalkkasit näitä foorumeita ja miehen internetin käyttöä, kun nopeasti paikalle ilmestyit. Tuo on jo vainoharhaista toimintaa. Yritä jatkaa terapiaa ja korjata tämä, muuten ei tulevatkaan ihmissuhteet tule onnistumaan.
 
Liittynyt
31.10.2018
Viestejä
372
Pakko olla, että stalkkasit näitä foorumeita ja miehen internetin käyttöä, kun nopeasti paikalle ilmestyit. Tuo on jo vainoharhaista toimintaa. Yritä jatkaa terapiaa ja korjata tämä, muuten ei tulevatkaan ihmissuhteet tule onnistumaan.
Ei se nyt välttämättä vainoharhaista ole vaikka aiempi käytös parisuhteessa olisi ollut tai ainakin toinen osapuoli olisi kokenut sen vainoavana/hallitsevana. Kasvotusten voi olla vaikea ottaa arkoja asioita puheeksi varsinkin jos välit ovat vähän tulehtuneet ja aihe vielä akuutti. Jotain syytä löytyy usein molemmista osapuolista, vähintään passiivisesti jos asioista ei ole puhuttu/kuunneltu molemmin puolisesti.

Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta. Mikäli toinen tekee toista kohtaan jotain väärin tai toinen kokee tulleensa väärin kohdelluksi se väärin kohdeltu tekee parisuhteelle ihan yhtä paljon hallaa mikäli ei ota asiaa puheeksi toisen osapuolen kanssa. Tällainen keskustelu olisi hyvä aloitta sanoilla "musta tuntuu" ja välttää "sinä" sanaa kokonaan.

Jaksuhali molemmille, keskustelkaa asioista ja muistakaa myös kuunnella mitä toisella on sanottavaa jos ei nyt niin edes tulevissa parisuhteissanne.
 
Liittynyt
25.11.2021
Viestejä
63
Pakko olla, että stalkkasit näitä foorumeita ja miehen internetin käyttöä, kun nopeasti paikalle ilmestyit. Tuo on jo vainoharhaista toimintaa. Yritä jatkaa terapiaa ja korjata tämä, muuten ei tulevatkaan ihmissuhteet tule onnistumaan.
En tiennyt, että exälläni oli yksinoikeus tänne foorumille ja jostain kumman syystä tämä kyseinen ketju nyt sattuu olemaan elämäntilanteessani myös kiinnostava. Ota pää pois perseestä. Ainakin se hyöty tästä oli, että havaitsin exälläni olleen täysin vääristynyt käsitys tapahtumien kulusta ja aloituskuvauskin oli väritetty (ja jätetty mainitsematta asioita) hyvin vahvasti hänen edukseen.

Itse ainakin näen vahvan eron siinä, että mikä on valehtelua ja mikä on kertomatta jättämistä. Jos suunnitellusti ottaa valokuvan kotonaan ja vaihtaa ääniviestit kirjoitettuun (kommunikoimme yleensä ääniviesteillä), kertoo olevansa menossa kauppaan, selviääkin myöhemmin, että samaan aikaan onkin ollut toisessa kaupungissa? Mun näkökulmasta tää ei ole kertomatta jättämistä. Näitä oli useampi tuossa suhteessa jotka herätti tälläisen traumatisoituneen ihmisen hälytyskellot, aion tehdä sellaisen syväluotaavan postauksen jossain vaiheessa asiasta niin ymmärtää idioottikin (paitsi exäni).
Ei se nyt välttämättä vainoharhaista ole vaikka aiempi käytös parisuhteessa olisi ollut tai ainakin toinen osapuoli olisi kokenut sen vainoavana/hallitsevana. Kasvotusten voi olla vaikea ottaa arkoja asioita puheeksi varsinkin jos välit ovat vähän tulehtuneet ja aihe vielä akuutti. Jotain syytä löytyy usein molemmista osapuolista, vähintään passiivisesti jos asioista ei ole puhuttu/kuunneltu molemmin puolisesti.

Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta. Mikäli toinen tekee toista kohtaan jotain väärin tai toinen kokee tulleensa väärin kohdelluksi se väärin kohdeltu tekee parisuhteelle ihan yhtä paljon hallaa mikäli ei ota asiaa puheeksi toisen osapuolen kanssa. Tällainen keskustelu olisi hyvä aloitta sanoilla "musta tuntuu" ja välttää "sinä" sanaa kokonaan.

Jaksuhali molemmille, keskustelkaa asioista ja muistakaa myös kuunnella mitä toisella on sanottavaa jos ei nyt niin edes tulevissa parisuhteissanne.
Ja just tämä. Mähän en pyytänyt tässä mitään muuta kuin sen, että sen sijaan anona hakee täältä supportia, väärillä tiedoilla, keskustelisi ennemmin mun kanssa asiat halki. Mä olen häntä pyytänyt keskustelemaan sunnuntaina viimeksi, vastaus tämä aina sama, "en oo kerennyt miettii asiaa"(tämä vastaus toistui suhteessa useasti, kun pyysin häntä pohtimaan jotain vähänkään syvällisempää, jos hän kieltäytyi keskustelusta tai tulkitsin, että hän tarvitsee tilaa). Sen jälkeen hän ei ole vastannut mihinkään, viestejä laitoin su-ma yönä. Enkä kyllä ole pommittanutkaan. Eilen huomasin, että on blokannut mut jokaisessa somessa, vaikka en ole sielläkään mitään viestiä laittanut hänelle, en edes tiedä missä vaiheessa näin tehnyt, eikä sillä oikeastaan ole merkitystä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
329
Minusta on ihan virkistävää lukea molempien osapuolten näkemyksiä ja kokemuksia. Ymmärrän kyllä, että kaikki asianomaiset eivät kuitenkaan halua julkisesti suhdetta analysoida.

Kuitenkin, jos keskustelun saisi pysymään kaikkien kirjoittajien kanssa asiallisena, tässähän on oiva tilaisuus itse kunkin opiskella ihmismielen ja parisuhteiden koukeroita.
 
Liittynyt
24.11.2021
Viestejä
1
Käyttäjä @Red6666 on varma ja @virkki on vähintäänkin epäilyttävä.

Jätänkin kommentoinnin tähän ja palaan foorumille ehkä joskus ja jouluna.
Olen ostamassa kaverilta modeemia, törmäänkin sitten toisessa ketjussa tällaiseen kommentointiin. (Modeemi sitten yllättäen poistettukin myynnistä myös) Olisin ehkä odottanut hieman erilaista viestintää... no tapansa kullakin...
 
Liittynyt
25.11.2021
Viestejä
63
Olen ostamassa kaverilta modeemia, törmäänkin sitten toisessa ketjussa tällaiseen kommentointiin. (Modeemi sitten yllättäen poistettukin myynnistä myös) Olisin ehkä odottanut hieman erilaista viestintää... no tapansa kullakin...
Olen pahoillani @virkki että näin kävi. Sulla ei ollut osaa eikä arpaa tähän ja siksi puutuinkin tähän keskusteluun.
 
Liittynyt
25.11.2021
Viestejä
63
Minusta on ihan virkistävää lukea molempien osapuolten näkemyksiä ja kokemuksia. Ymmärrän kyllä, että kaikki asianomaiset eivät kuitenkaan halua julkisesti suhdetta analysoida.

Kuitenkin, jos keskustelun saisi pysymään kaikkien kirjoittajien kanssa asiallisena, tässähän on oiva tilaisuus itse kunkin opiskella ihmismielen ja parisuhteiden koukeroita.
Teen juuri uutta keskustelua liittyen aiheeseen. Ja ei, en käsittele siinä lainkaan tätä suhdetta, vaan yleisellä tasolla.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 574
Wait what, nyt foliohattua pienemmälle, kuten näköjään eksäsi on tuolla maininnutkin.

Missasin näköjään paljon ja taisi osua nyt kummankin laariin oikein urakalla. Melko soppa etten sanoisi, mutta aikaisemmasta kokemuksesta viisaampana, ymmärrän molempia osapuolia. Puhukaa.
Altterointi eli useamman tunnuksen käyttäminen on foorumin sääntöjen mukaan kielletty. Tunnus bannattu.
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
759
Voi huoh. Mä en ole tehny mitää muita nickejä tänne. Muistat varmaa ite että yllätyin kun täällä olikin muutakin kuin tietotekniikka-juttuja?

Oon kännykällä niin hankala vastata jokaiseen mutta varmaan sen teen kun kerkiin.
En ole vastuussa kuten Ekassa viestissä jo kerroin. Siksi puutuin kun toisen foliohattuilu vaikuttaa näköjään kaikkiin.
Wait what, nyt foliohattua pienemmälle, kuten näköjään eksäsi on tuolla maininnutkin.

Missasin näköjään paljon ja taisi osua nyt kummankin laariin oikein urakalla. Melko soppa etten sanoisi, mutta aikaisemmasta kokemuksesta viisaampana, ymmärrän molempia osapuolia. Puhukaa.
Altterointi eli useamman tunnuksen käyttäminen on foorumin sääntöjen mukaan kielletty. Tunnus bannattu.
Jokainen voi varmaan tehdä omat johtopäätöksensä näistä viesteistä. En ala kommentoimaan muuta.

Itseasiassa en tiennyt hänen nimimerkkiä.
Edit:
Tää on jäänyt kommentoimatta. Ihminen, jolla on valokuvamuisti ja nähnyt mun nimimerkin useamman kerran, ei tiedä sitä? :facepalm:


Olen ostamassa kaverilta modeemia, törmäänkin sitten toisessa ketjussa tällaiseen kommentointiin. (Modeemi sitten yllättäen poistettukin myynnistä myös) Olisin ehkä odottanut hieman erilaista viestintää... no tapansa kullakin...
Pyydän anteeksi, oli tutka vähän tiukalla tuossa eilen. Ymmärrät varmaankin tilanteen lukemalla muutaman viestin tästä säikeestä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 245
Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta. Mikäli toinen tekee toista kohtaan jotain väärin tai toinen kokee tulleensa väärin kohdelluksi se väärin kohdeltu tekee parisuhteelle ihan yhtä paljon hallaa mikäli ei ota asiaa puheeksi toisen osapuolen kanssa. Tällainen keskustelu olisi hyvä aloitta sanoilla "musta tuntuu" ja välttää "sinä" sanaa kokonaan.
Pro-tip: "Musta tuntuu että minä olen tässä suhteessa ainoa, joka..." :psmoke:
 
Liittynyt
25.11.2021
Viestejä
63
Jokainen voi varmaan tehdä omat johtopäätöksensä näistä viesteistä. En ala kommentoimaan muuta.


Pyydän anteeksi, oli tutka vähän tiukalla tuossa eilen. Ymmärrät varmaankin tilanteen lukemalla muutaman viestin tästä säikeestä.
MYÖNNÄN. Et anna vaihtoehtoja kun selität täällä paskaa ja käännät omaksi eduk
Jokainen voi varmaan tehdä omat johtopäätöksensä näistä viesteistä. En ala kommentoimaan muuta.


Pyydän anteeksi, oli tutka vähän tiukalla tuossa eilen. Ymmärrät varmaankin tilanteen lukemalla muutaman viestin tästä säikeestä.
MYÖNNÄN.

It was me. Tarkoitukseni oli kuitenkin saada sut miettii sitä että jos vaikka puhuttas tää selväksi ja kyseenalaistin aika vahvasti sun "totuuden" aloituksessa. Aika monta asiavirhettä, värikynä ja kertomatta jättäminen sun eduksi mut eipä se mitään.

Tuu joskus järkiis ja puhutaan. Nyt oon ihan omalla nimellä ja ketjullakin, suosittelen sua lukemaan, silläkin niitä käsittelemättömiä asioita. ❤
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Edit. Olikin jo tuossa, eli Red666 alteri kyseessä. Alkaa vaikuttamaan pahemmanlaatuiselta stalkkaukselta. Kumma, että alkuperäisellä nikillä saa jatkaa tätä.

MYÖNNÄN. Et anna vaihtoehtoja kun selität täällä paskaa ja käännät omaksi eduk

MYÖNNÄN.

It was me.
Altterointi eli useamman tunnuksen käyttäminen on foorumin sääntöjen mukaan kielletty. Tunnus bannattu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 437
Vai oli tälläset synttärisetit päässeet ohi silmien viime viikosta. Aika harvinaista herkkua sivustaseuraajana kun molemmilta kommenttia. Parempaa hupia kuin salkkarit...

Sensijaan jos itse olisi Boilerssin housuissa niin ei herkkua... Nehän on about pahimpia painajaisia, että exät/nyxät alkaa stalkkaamaan mitä tänne oksentanut (tosin murossa oli enempi oksennusta niin ei tämä niin paha ole). Sen takia en itse oman eron kohdalla viitsinyt edes uudella nimimerkillä kirjotella tänne kun jos se kuitenkin lukee :hmm:. Vasta kun asia oli taputeltu omassa päässä halki, poikki ja pinoon pystyi jonkun been there done that kommentin laittamaan kun joku muu avautuu.

Muuhun mitään sanottavaa ole, mutta toi mikset vastaa viesteihin nopeammin kun kuitenkin luet juttu on itsellä aika iso punanen vaate. Mulla meinaan kestää puolisolle vastaaminen välillä aika kauan. Ei ole mitään sanonut, mutta olen kyllä miettinyt, mitä se tuumaa... Voi olla jonkun toisen kanssa aktiivista keskustelua jostain itseä kiinnostavasta aiheesta, mikä taas puolisoa ei kiinnosta tirin taria. Sitten taas joku yleinen mitä teit/tein tänään tjsp. niin en välttämättä pidä kiirettä vastaamisella. Ihastusvaiheessa kirjeenvaihto voikin olla vilkasta vaikka aihe olisi kävyt ja kiven puolikkaat. En tiedä ymmärtääkö kaikki (ei näemmä), jotta itse olen tuollaisetkin heittänyt ilmoille nykyiselle, että ihan perussettiä mulla, että exältä tuli romaani mihin vastasin ok. Ettei nykyinen pääsisi rakentamaan niitä pilvilinnoja kun se arki sieltä pikkuhiljaa hiipii suhteeseen.

Ja muutenkin ripustautuminen, kyttäämien ja stalkkaaminen on ihan hemmetin isoja punasia vaatteita vaikka siellä olisi mitä vaan ongelmaa taustallla mikä sen selittää. Ei se puoliso niitä korjaa vaan se saa korkeintaan olla se oksennusämpäri minne saa rehellisesti purkaa sitä omaa pahaa oloa, koska sitä ja tätä. Puolisonhan pitää tukea... Näähän aukeaa vasta sitten kun on saanut olla se oksennusämpäri.
 
Liittynyt
05.10.2018
Viestejä
124
Melko sairasta touhua useammalla eri nimimerkillä tulla stalkkaamaan exää foorumille. Sitten vielä teeskennellä ja valehdella siitä että ei ole useampaa nimimerkkiä ja jatkaa ristiinkeskustelua aivan kuten Burner87 ei olisi oma nimimerkki. Melkoista digitaaliajan kontrollointia ja gaslightingia.

"Gaslighting is a colloquialism that is loosely defined as "making someone question their own reality". The term may also be used to describe a person who effectively puts forth a false narrative that leads another person or a group of people to doubt their own perceptions and become disoriented or distressed."
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Melko sairasta touhua useammalla eri nimimerkillä tulla stalkkaamaan exää foorumille. Sitten vielä teeskennellä ja valehdella siitä että ei ole useampaa nimimerkkiä ja jatkaa ristiinkeskustelua aivan kuten Burner87 ei olisi oma nimimerkki. Melkoista digitaaliajan kontrollointia ja gaslightingia.

"Gaslighting is a colloquialism that is loosely defined as "making someone question their own reality". The term may also be used to describe a person who effectively puts forth a false narrative that leads another person or a group of people to doubt their own perceptions and become disoriented or distressed."
Avasi vielä tuon trauma ketjun jossa pisti epämääräisiä heittoja ilmaan. Yleensähän alteroinnista on saanut bannit mutta jostain syystä saa jatkaa täällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 437
Avasi vielä tuon trauma ketjun jossa pisti epämääräisiä heittoja ilmaan. Yleensähän alteroinnista on saanut bannit mutta jostain syystä saa jatkaa täällä.
Jep ja täällä vielä valkoritarit vetää hemapan menuun kun mt ongelmat mainittu. Vaikka tais olla ihan sitä itseään mitä keittiö psykoloitu ekasta viestistä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 072
Tuu joskus järkiis ja puhutaan.
Jos te ootte eronneet, niin puheet on puhuttu. Mitä jos siirtyisit elämässä eteenpäin, vaikka ammattiavun kanssa? Sun touhu on huolestuttavan kaukana normaalista, eikä tarvitse olla mikään mt-alan ammattilainen sen nähdäkseen.
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 358
Mikähän siinä on että vedän puoleeni ihan käsittämättömiä tapauksia. Eilen pitkästä aikaa baarissa ja siihe sit vaa ilmesty vieree istuu joku muija ja alko iskee siinä meitsii. No homma meni sit nuoleskeluks. Todella mielenkiintonen tapaus.

Oon vaa ihan varma et se on jollain tapaa epästabiili tai muute omituinen, sen verran tuntuis olevan merkkejä ilmassa. Homman nimi vaa on nyt se et kaiken muun lisäks kyseessä on ihan helvetin hyvännäkönen mimmi ja vielä varustettu kunnon timmillä kropalla.

Tiiän et koituu taas vaan ongelmia, mitenköhä tässä nyt malttais olla kokeilematta mennä pidemmälle.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Mikähän siinä on että vedän puoleeni ihan käsittämättömiä tapauksia. Eilen pitkästä aikaa baarissa ja siihe sit vaa ilmesty vieree istuu joku muija ja alko iskee siinä meitsii. No homma meni sit nuoleskeluks. T
Emmä tiedä. Se, että sä pokaat nuoleskelutekniikalla jotain randomeita baarista? :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 119
Mikähän siinä on että vedän puoleeni ihan käsittämättömiä tapauksia. Eilen pitkästä aikaa baarissa ja siihe sit vaa ilmesty vieree istuu joku muija ja alko iskee siinä meitsii. No homma meni sit nuoleskeluks. Todella mielenkiintonen tapaus.

Oon vaa ihan varma et se on jollain tapaa epästabiili tai muute omituinen, sen verran tuntuis olevan merkkejä ilmassa. Homman nimi vaa on nyt se et kaiken muun lisäks kyseessä on ihan helvetin hyvännäkönen mimmi ja vielä varustettu kunnon timmillä kropalla.

Tiiän et koituu taas vaan ongelmia, mitenköhä tässä nyt malttais olla kokeilematta mennä pidemmälle.
Olet ilmeisesti alfauros. Mikäs siinä on ollessa, nauti. :thumbsup:
 
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 358
Emmä tiedä. Se, että sä pokaat nuoleskelutekniikalla jotain randomeita baarista? :D
No meinaan et ois voinu tulla semmonen ees jollain tapaa tasapainonen muija siihe. Edellinen nainen löytyi about samalla tavalla ja siitä oonki kirjottanu tänne että oli melkoinen tapaus.
 

kibe

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 880
En tiedä onko sellaisessa parisuhteessa mieltä missä puolison nettikeskusteluja alkaa seuraamaan. Ei tulisi mieleenkään lukea foorumeita missä vaimo kirjoittaa tai stalkata Facebook kavereita. Kyllä se pitäisi näkyä jokapäiväisessä elämässä jos parisuhteessa ei kaikki ole kunnossa. Siitä voi sitten alkaa tehdä haluamiaan korjausliikkeitä/johtopäätöksiä/lisätä keskustelua ym ym.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Jänniä aikoja... puolison kanssa ollaan avaamassa suhdetta polyamoriseksi ja nyt on ensimmäiset viestittelykumppanit löytyny.

Aivan kamalan raakaa peliä tuo nettideittailu. Ilmeisesti ihan normaalia että naisille tulee ihan älyttömät määrät tykkäyksiä ja miehille ihan älyttömän vähän. On löytynyt ghostaajia, kryptovaluuttahuijareita, liian omistushaluisia taviksia ja vaikka mitä. Toki myös pari mieluisaa yllätystä on matkaan mahtunut.

Helposti saa siipeensä siinä. Mikä vaan viesti voi olla se viimeinen... mutta jos tuo nyt etenis mieluisaan suuntaan edes yhden lupaavan tapauksen kanssa niin tässähän voi olla paljon kivaakin varmaan tiedossa... Ja paljon junamatkoja. edit: siis pariin eri kaupunkiin treffeille, toivottavasti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
534
Jänniä aikoja... puolison kanssa ollaan avaamassa suhdetta polyamoriseksi ja nyt on ensimmäiset viestittelykumppanit löytyny.

Aivan kamalan raakaa peliä tuo nettideittailu. Ilmeisesti ihan normaalia että naisille tulee ihan älyttömät määrät tykkäyksiä ja miehille ihan älyttömän vähän. On löytynyt ghostaajia, kryptovaluuttahuijareita, liian omistushaluisia taviksia ja vaikka mitä. Toki myös pari mieluisaa yllätystä on matkaan mahtunut.

Helposti saa siipeensä siinä. Mikä vaan viesti voi olla se viimeinen... mutta jos tuo nyt etenis mieluisaan suuntaan edes yhden lupaavan tapauksen kanssa niin tässähän voi olla paljon kivaakin varmaan tiedossa... Ja paljon junamatkoja.
Sori jos sanon suoraan, mutta varaudu siihen että puoliso tulee viettämään polyamorista elämää ja sinä saat olla itseksesi kotona.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 857
Sori jos sanon suoraan, mutta varaudu siihen että puoliso tulee viettämään polyamorista elämää ja sinä saat olla itseksesi kotona.
Vähän samaa mietin. Itse en koskaan lähtisi tommoseen koska en ikinä löytäisi yhtään naista joka haluaisi olla missään tekemisissä kanssani, vaimo sen sijaan olisi varmaan 5 kertaa päivässä panemassa ties ketä.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 158
Sori jos sanon suoraan, mutta varaudu siihen että puoliso tulee viettämään polyamorista elämää ja sinä saat olla itseksesi kotona.
Nimimerkistä arvoin mieheksi, mutta tekstistä en nyt ihan varma, kun oli löytynyt vaikka mitä, ja pelkoa että voi olla viimeinen
 
Liittynyt
05.06.2018
Viestejä
406
Jänniä aikoja... puolison kanssa ollaan avaamassa suhdetta polyamoriseksi ja nyt on ensimmäiset viestittelykumppanit löytyny.
Puolisosi on "polyamorinen" tasan niin kauan kun panokaveriksi sattuu sinua laadukkaampi (komeampi, rikkaampi, menestyvämpi) henkilö. Sen jälkeen alkaa monogamia jälleen kiinnostamaan ja aisuri lentää pihalle. Niin se homma vaan toimii vaikka miehenä sitä miten koittaisi itselleen muuta vakuutella.
 

Sally_Spectra

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.06.2021
Viestejä
2 367
Vähän samaa mietin. Itse en koskaan lähtisi tommoseen koska en ikinä löytäisi yhtään naista joka haluaisi olla missään tekemisissä kanssani, vaimo sen sijaan olisi varmaan 5 kertaa päivässä panemassa ties ketä.
Miestähän tuossa etsittiin. Nainen saa kahta munaa ja sinä peniksen anaaliin. Miehiä varmaan löytyy helpommin.
 
Liittynyt
10.01.2019
Viestejä
16 158
Miestähän tuossa etsittiin. Nainen saa kahta munaa ja sinä peniksen anaaliin. Miehiä varmaan löytyy helpommin.
Tuo hyvä nosto ja tästä (aloittajan) jutusta tuli esimerkki ennakkokäsityksistä.

Suoraan ei kerrottu oliko erisukupuolisten suhteesta vai ei ja onko haussa Bi, hetero vai homo suhteista. Kirjoittajan sukupuoltakaan ei suoraan kerrottu.

Oliko seksi suhteet, vai tunnepitoisempaa haussa. Vähän jäi leijjuun sekin että yhdessäkö katselleen palvelun tarjontaa, eli kontroiloidaanko kumppania.

Joillain lukijoilla voi taustatietoa enemmän.

Lukijana ennen muiden kommentteja oletti että hetero parisuhde ja hetero mies kertoo kokemuksistaan.

Junista oli puhe,
Tämäkin hyvä esimerkki, ennakko asenteellisesti kuvittelin VR junilla tapaamaan menoa. :.-)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 412
Viestejä
4 194 571
Jäsenet
70 728
Uusin jäsen
pvarjone

Hinta.fi

Ylös Bottom