He said, she said. Tää ei täällä kyllä paremmaksi muutu.
No, sitähän tämä + tinder-ketju on aivan jokaisen kohdalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
He said, she said. Tää ei täällä kyllä paremmaksi muutu.
Nyt lähinnä se että mä en ole mielenterveyspotilas, narsistinen, mustasukkainen, psykopaatti paska. Mainittakoon että mä puhalsin suhteen poikki koska en voinut siinä hyvin, yrityksistä huolimatta.Meinaan. Nythän tähän saadaan sitä pitkästi kaivattua nyanssia toiselta puolelta. Samalla toki vahvistui se, että taustalla on mielenterveyteen voimakkaan negatiivisesti vaikuttaneita asioita, jotka vaikuttavat koko elämään ja erityisesti parisuhteisiin.
Älä nyt jumita sinäkin siihen, että kommentoin asiaa juuri niin kuten miltä se näytti kuvailusta. Redhän itsekin jo myöntää sen, että on täysin kohtuullista, että Boilers on nähnyt asiat niin kuin hän on kuvaillut.
Ja minkä psykoanalyysin minä olen tehnyt muuta kuin sen, että taustalla on mielenterveysongelma, jonka Red itsekin vahvisti?
Kyllä, sellainen käytös vaikuttaa hullulta henkilölle, joka ei samoista asioista kärsi.
Mistä analyysistä nyt siis ylipäätään pitäisi pakittaa?
En ole vastuussa kuten Ekassa viestissä jo kerroin. Siksi puutuin kun toisen foliohattuilu vaikuttaa näköjään kaikkiin.Lukihärö? Tunnuksista, ei tunnustuksista.
Nyt lähinnä se että mä en ole mielenterveyspotilas, narsistinen, mustasukkainen, psykopaatti paska.
Kyllä, kärsin ahdistuksesta ja turvattomuuden tunteesta erityisesti miehiin liittyvissä suhteissa ja tämän hänelle hyvin selkeästi myös kerroin. Ainakaan en jättänyt mitään kertomatta.Olet käynyt psykoterapiassa, muttet ole mielenterveyspotilas. Ei nyt käy järkeen. Mikä siinä sanassa niin hiertää?
Mielenterveysongelmista kärsii silloin, jos mieli ei toimi niin kuin sen "pitäisi" ja se aiheuttaa skismaa elämässä. On enemmän kuin selvää, että teidän kahden välillä reagointisi on sitä tuottanut. SInähän itse juuri omin sanoin sitä kuvailit.
Tunnen monia, joilla on erilaisia lievempiä ja suurempia mielenterveysongelmia. Lähinnä masennusta ja yksi ahdistuksesta kärsivä. Eivät mielenterveysongelmat ihmisestä paskaa tee. Monesti ne kyllä tekevät sen, että on toisille hyvin rasittava henkilö. Ei esimerkiksi masentunut pysty mihinkään aitoon parisuhteeseen. Hän keskittyy itseensä. Sinulla on sitten omat ongelmasi.
Kyllä, kärsin ahdistuksesta ja turvattomuuden tunteesta erityisesti miehiin liittyvissä suhteissa ja tämän hänelle hyvin selkeästi myös kerroin. Ainakaan en jättänyt mitään kertomatta.
Okei tähän vielä vastaan. Näinhän mä teinkin.....Kannattanee vastaisuudessa kertoa vastapuolelle se, että millaisia reaktioita mikäkin tilanne sinussa saa aikaan, ellet näin aiemmin tehnyt. Ahdistuksen ja turvattomuuden tunteen seuraamuksia ei nimittäin pysty puolisoehdokas mitenkään käsittämään niiden koko vakavuudessaan ennen kuin on ensimmäinen episodi jo tulilla.
Mutta mä lopetan nyt tämän keskustelun tähän. Muikkarina ja esimerkkinä kaikille, että kaikissa suhteissa on tosiaan kaksi puolta, kokonaista ihmistä, kaksi näkökantaa ja kaksi kokemusta. Mä ymmärrän vastapuoltani ja reaktioita, hän ei mua. Sille en minkään voi kuin toivoa että hän jossain vaiheessa rauhoittuu ja avaa sen keskustelun.
Enkä lähe mihinkään täältä, jään tänne roikkuu ja kattoo itseäni kiinnostavia asioita. Kissaketju ihan paras!
Wait what, nyt foliohattua pienemmälle, kuten näköjään eksäsi on tuolla maininnutkin.Rivien välistä nyt haiskahtaa kyseisellä käyttäjällä, että nyt on aiemmin mainittu exä löytänyt tiensä tänne foorumille. Kirjoittanut ainoastaan tähän lankaan postaukseni jälkeen ja sekä kahteen osallistumaani lankaan myyntiosiossa. Lisäksi käyttäjätunnus sen verran tuore, kun tehty pari päivää sitten. Lisäksi luonut pari muutakin käyttäjätunnusta. Ei vittu näin![]()
Muille käyttäjille:
En laittanut itseasiassa yhtään värikynää vaan kaunistelin![]()
Pakko olla, että stalkkasit näitä foorumeita ja miehen internetin käyttöä, kun nopeasti paikalle ilmestyit. Tuo on jo vainoharhaista toimintaa. Yritä jatkaa terapiaa ja korjata tämä, muuten ei tulevatkaan ihmissuhteet tule onnistumaan.Voi huoh. Mä en ole tehny mitää muita nickejä tänne. Muistat varmaa ite että yllätyin kun täällä olikin muutakin kuin tietotekniikka-juttuja?
Oon kännykällä niin hankala vastata jokaiseen mutta varmaan sen teen kun kerkiin.
Ei se nyt välttämättä vainoharhaista ole vaikka aiempi käytös parisuhteessa olisi ollut tai ainakin toinen osapuoli olisi kokenut sen vainoavana/hallitsevana. Kasvotusten voi olla vaikea ottaa arkoja asioita puheeksi varsinkin jos välit ovat vähän tulehtuneet ja aihe vielä akuutti. Jotain syytä löytyy usein molemmista osapuolista, vähintään passiivisesti jos asioista ei ole puhuttu/kuunneltu molemmin puolisesti.Pakko olla, että stalkkasit näitä foorumeita ja miehen internetin käyttöä, kun nopeasti paikalle ilmestyit. Tuo on jo vainoharhaista toimintaa. Yritä jatkaa terapiaa ja korjata tämä, muuten ei tulevatkaan ihmissuhteet tule onnistumaan.
En tiennyt, että exälläni oli yksinoikeus tänne foorumille ja jostain kumman syystä tämä kyseinen ketju nyt sattuu olemaan elämäntilanteessani myös kiinnostava. Ota pää pois perseestä. Ainakin se hyöty tästä oli, että havaitsin exälläni olleen täysin vääristynyt käsitys tapahtumien kulusta ja aloituskuvauskin oli väritetty (ja jätetty mainitsematta asioita) hyvin vahvasti hänen edukseen.Pakko olla, että stalkkasit näitä foorumeita ja miehen internetin käyttöä, kun nopeasti paikalle ilmestyit. Tuo on jo vainoharhaista toimintaa. Yritä jatkaa terapiaa ja korjata tämä, muuten ei tulevatkaan ihmissuhteet tule onnistumaan.
Ja just tämä. Mähän en pyytänyt tässä mitään muuta kuin sen, että sen sijaan anona hakee täältä supportia, väärillä tiedoilla, keskustelisi ennemmin mun kanssa asiat halki. Mä olen häntä pyytänyt keskustelemaan sunnuntaina viimeksi, vastaus tämä aina sama, "en oo kerennyt miettii asiaa"(tämä vastaus toistui suhteessa useasti, kun pyysin häntä pohtimaan jotain vähänkään syvällisempää, jos hän kieltäytyi keskustelusta tai tulkitsin, että hän tarvitsee tilaa). Sen jälkeen hän ei ole vastannut mihinkään, viestejä laitoin su-ma yönä. Enkä kyllä ole pommittanutkaan. Eilen huomasin, että on blokannut mut jokaisessa somessa, vaikka en ole sielläkään mitään viestiä laittanut hänelle, en edes tiedä missä vaiheessa näin tehnyt, eikä sillä oikeastaan ole merkitystä.Ei se nyt välttämättä vainoharhaista ole vaikka aiempi käytös parisuhteessa olisi ollut tai ainakin toinen osapuoli olisi kokenut sen vainoavana/hallitsevana. Kasvotusten voi olla vaikea ottaa arkoja asioita puheeksi varsinkin jos välit ovat vähän tulehtuneet ja aihe vielä akuutti. Jotain syytä löytyy usein molemmista osapuolista, vähintään passiivisesti jos asioista ei ole puhuttu/kuunneltu molemmin puolisesti.
Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta. Mikäli toinen tekee toista kohtaan jotain väärin tai toinen kokee tulleensa väärin kohdelluksi se väärin kohdeltu tekee parisuhteelle ihan yhtä paljon hallaa mikäli ei ota asiaa puheeksi toisen osapuolen kanssa. Tällainen keskustelu olisi hyvä aloitta sanoilla "musta tuntuu" ja välttää "sinä" sanaa kokonaan.
Jaksuhali molemmille, keskustelkaa asioista ja muistakaa myös kuunnella mitä toisella on sanottavaa jos ei nyt niin edes tulevissa parisuhteissanne.
Olen ostamassa kaverilta modeemia, törmäänkin sitten toisessa ketjussa tällaiseen kommentointiin. (Modeemi sitten yllättäen poistettukin myynnistä myös) Olisin ehkä odottanut hieman erilaista viestintää... no tapansa kullakin...
Olen pahoillani @virkki että näin kävi. Sulla ei ollut osaa eikä arpaa tähän ja siksi puutuinkin tähän keskusteluun.Olen ostamassa kaverilta modeemia, törmäänkin sitten toisessa ketjussa tällaiseen kommentointiin. (Modeemi sitten yllättäen poistettukin myynnistä myös) Olisin ehkä odottanut hieman erilaista viestintää... no tapansa kullakin...
Teen juuri uutta keskustelua liittyen aiheeseen. Ja ei, en käsittele siinä lainkaan tätä suhdetta, vaan yleisellä tasolla.Minusta on ihan virkistävää lukea molempien osapuolten näkemyksiä ja kokemuksia. Ymmärrän kyllä, että kaikki asianomaiset eivät kuitenkaan halua julkisesti suhdetta analysoida.
Kuitenkin, jos keskustelun saisi pysymään kaikkien kirjoittajien kanssa asiallisena, tässähän on oiva tilaisuus itse kunkin opiskella ihmismielen ja parisuhteiden koukeroita.
Traumojen vaikutukset - ihmissuhteet tuomittu? siitä sitten, vedetään psykoosit tulille.Teen juuri uutta keskustelua liittyen aiheeseen. Ja ei, en käsittele siinä lainkaan tätä suhdetta, vaan yleisellä tasolla.
Wait what, nyt foliohattua pienemmälle, kuten näköjään eksäsi on tuolla maininnutkin.
Missasin näköjään paljon ja taisi osua nyt kummankin laariin oikein urakalla. Melko soppa etten sanoisi, mutta aikaisemmasta kokemuksesta viisaampana, ymmärrän molempia osapuolia. Puhukaa.
Voi huoh. Mä en ole tehny mitää muita nickejä tänne. Muistat varmaa ite että yllätyin kun täällä olikin muutakin kuin tietotekniikka-juttuja?
Oon kännykällä niin hankala vastata jokaiseen mutta varmaan sen teen kun kerkiin.
En ole vastuussa kuten Ekassa viestissä jo kerroin. Siksi puutuin kun toisen foliohattuilu vaikuttaa näköjään kaikkiin.
Wait what, nyt foliohattua pienemmälle, kuten näköjään eksäsi on tuolla maininnutkin.
Missasin näköjään paljon ja taisi osua nyt kummankin laariin oikein urakalla. Melko soppa etten sanoisi, mutta aikaisemmasta kokemuksesta viisaampana, ymmärrän molempia osapuolia. Puhukaa.
Altterointi eli useamman tunnuksen käyttäminen on foorumin sääntöjen mukaan kielletty. Tunnus bannattu.
Itseasiassa en tiennyt hänen nimimerkkiä.
Pyydän anteeksi, oli tutka vähän tiukalla tuossa eilen. Ymmärrät varmaankin tilanteen lukemalla muutaman viestin tästä säikeestä.Olen ostamassa kaverilta modeemia, törmäänkin sitten toisessa ketjussa tällaiseen kommentointiin. (Modeemi sitten yllättäen poistettukin myynnistä myös) Olisin ehkä odottanut hieman erilaista viestintää... no tapansa kullakin...
Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta. Mikäli toinen tekee toista kohtaan jotain väärin tai toinen kokee tulleensa väärin kohdelluksi se väärin kohdeltu tekee parisuhteelle ihan yhtä paljon hallaa mikäli ei ota asiaa puheeksi toisen osapuolen kanssa. Tällainen keskustelu olisi hyvä aloitta sanoilla "musta tuntuu" ja välttää "sinä" sanaa kokonaan.
MYÖNNÄN. Et anna vaihtoehtoja kun selität täällä paskaa ja käännät omaksi edukJokainen voi varmaan tehdä omat johtopäätöksensä näistä viesteistä. En ala kommentoimaan muuta.
Pyydän anteeksi, oli tutka vähän tiukalla tuossa eilen. Ymmärrät varmaankin tilanteen lukemalla muutaman viestin tästä säikeestä.
MYÖNNÄN.Jokainen voi varmaan tehdä omat johtopäätöksensä näistä viesteistä. En ala kommentoimaan muuta.
Pyydän anteeksi, oli tutka vähän tiukalla tuossa eilen. Ymmärrät varmaankin tilanteen lukemalla muutaman viestin tästä säikeestä.
MYÖNNÄN. Et anna vaihtoehtoja kun selität täällä paskaa ja käännät omaksi eduk
MYÖNNÄN.
It was me.
Altterointi eli useamman tunnuksen käyttäminen on foorumin sääntöjen mukaan kielletty. Tunnus bannattu.
Avasi vielä tuon trauma ketjun jossa pisti epämääräisiä heittoja ilmaan. Yleensähän alteroinnista on saanut bannit mutta jostain syystä saa jatkaa täällä.Melko sairasta touhua useammalla eri nimimerkillä tulla stalkkaamaan exää foorumille. Sitten vielä teeskennellä ja valehdella siitä että ei ole useampaa nimimerkkiä ja jatkaa ristiinkeskustelua aivan kuten Burner87 ei olisi oma nimimerkki. Melkoista digitaaliajan kontrollointia ja gaslightingia.
"Gaslighting is a colloquialism that is loosely defined as "making someone question their own reality". The term may also be used to describe a person who effectively puts forth a false narrative that leads another person or a group of people to doubt their own perceptions and become disoriented or distressed."
Avasi vielä tuon trauma ketjun jossa pisti epämääräisiä heittoja ilmaan. Yleensähän alteroinnista on saanut bannit mutta jostain syystä saa jatkaa täällä.
Tuu joskus järkiis ja puhutaan.
Don't stick your dick in crazy.
Mikähän siinä on että vedän puoleeni ihan käsittämättömiä tapauksia. Eilen pitkästä aikaa baarissa ja siihe sit vaa ilmesty vieree istuu joku muija ja alko iskee siinä meitsii. No homma meni sit nuoleskeluks. T
Olet ilmeisesti alfauros. Mikäs siinä on ollessa, nauti.Mikähän siinä on että vedän puoleeni ihan käsittämättömiä tapauksia. Eilen pitkästä aikaa baarissa ja siihe sit vaa ilmesty vieree istuu joku muija ja alko iskee siinä meitsii. No homma meni sit nuoleskeluks. Todella mielenkiintonen tapaus.
Oon vaa ihan varma et se on jollain tapaa epästabiili tai muute omituinen, sen verran tuntuis olevan merkkejä ilmassa. Homman nimi vaa on nyt se et kaiken muun lisäks kyseessä on ihan helvetin hyvännäkönen mimmi ja vielä varustettu kunnon timmillä kropalla.
Tiiän et koituu taas vaan ongelmia, mitenköhä tässä nyt malttais olla kokeilematta mennä pidemmälle.
Olet ilmeisesti alfauros. Mikäs siinä on ollessa, nauti.![]()
Emmä tiedä. Se, että sä pokaat nuoleskelutekniikalla jotain randomeita baarista?![]()
Jänniä aikoja... puolison kanssa ollaan avaamassa suhdetta polyamoriseksi ja nyt on ensimmäiset viestittelykumppanit löytyny.
Aivan kamalan raakaa peliä tuo nettideittailu. Ilmeisesti ihan normaalia että naisille tulee ihan älyttömät määrät tykkäyksiä ja miehille ihan älyttömän vähän. On löytynyt ghostaajia, kryptovaluuttahuijareita, liian omistushaluisia taviksia ja vaikka mitä. Toki myös pari mieluisaa yllätystä on matkaan mahtunut.
Helposti saa siipeensä siinä. Mikä vaan viesti voi olla se viimeinen... mutta jos tuo nyt etenis mieluisaan suuntaan edes yhden lupaavan tapauksen kanssa niin tässähän voi olla paljon kivaakin varmaan tiedossa... Ja paljon junamatkoja.
Vähän samaa mietin. Itse en koskaan lähtisi tommoseen koska en ikinä löytäisi yhtään naista joka haluaisi olla missään tekemisissä kanssani, vaimo sen sijaan olisi varmaan 5 kertaa päivässä panemassa ties ketä.Sori jos sanon suoraan, mutta varaudu siihen että puoliso tulee viettämään polyamorista elämää ja sinä saat olla itseksesi kotona.
Nimimerkistä arvoin mieheksi, mutta tekstistä en nyt ihan varma, kun oli löytynyt vaikka mitä, ja pelkoa että voi olla viimeinenSori jos sanon suoraan, mutta varaudu siihen että puoliso tulee viettämään polyamorista elämää ja sinä saat olla itseksesi kotona.
Jänniä aikoja... puolison kanssa ollaan avaamassa suhdetta polyamoriseksi ja nyt on ensimmäiset viestittelykumppanit löytyny.
Miestähän tuossa etsittiin. Nainen saa kahta munaa ja sinä peniksen anaaliin. Miehiä varmaan löytyy helpommin.Vähän samaa mietin. Itse en koskaan lähtisi tommoseen koska en ikinä löytäisi yhtään naista joka haluaisi olla missään tekemisissä kanssani, vaimo sen sijaan olisi varmaan 5 kertaa päivässä panemassa ties ketä.
Tuo hyvä nosto ja tästä (aloittajan) jutusta tuli esimerkki ennakkokäsityksistä.Miestähän tuossa etsittiin. Nainen saa kahta munaa ja sinä peniksen anaaliin. Miehiä varmaan löytyy helpommin.
Tämäkin hyvä esimerkki, ennakko asenteellisesti kuvittelin VR junilla tapaamaan menoa. :.-)Junista oli puhe,
Junista oli puhe, joten siitä päättelin, että toista miestä etsitään. Lisäksi nuo kryotovaluuttahuijarit on yleensä miehiä.Tuo hyvä nosto ja tästä (aloittajan) jutusta tuli esimerkki ennakkokäsityksistä.
Suoraan ei kerrottu oliko erisukupuolisten suhteesta vai ei ja onko haussa Bi, hetero vai homo suhteista. Kirjoittajan sukupuoltakaan ei suoraan kerrottu.
Oliko seksi suhteet, vai tunnepitoisempaa haussa. Vähän jäi leijjuun sekin että yhdessäkö katselleen palvelun tarjontaa, eli kontroiloidaanko kumppania.
Joillain lukijoilla voi taustatietoa enemmän.
Lukijana ennen muiden kommentteja oletti että hetero parisuhde ja hetero mies kertoo kokemuksistaan.
Vähän jäi leijjuun sekin että yhdessäkö katselleen palvelun tarjontaa, eli kontroiloidaanko kumppania.
Tämäkin hyvä esimerkki, ennakko asenteellisesti kuvittelin VR junilla tapaamaan menoa. :.-)
Puolisosi on "polyamorinen" tasan niin kauan kun panokaveriksi sattuu sinua laadukkaampi (komeampi, rikkaampi, menestyvämpi) henkilö. Sen jälkeen alkaa monogamia jälleen kiinnostamaan ja aisuri lentää pihalle. Niin se homma vaan toimii vaikka miehenä sitä miten koittaisi itselleen muuta vakuutella.
Vähän samaa mietin. Itse en koskaan lähtisi tommoseen koska en ikinä löytäisi yhtään naista joka haluaisi olla missään tekemisissä kanssani, vaimo sen sijaan olisi varmaan 5 kertaa päivässä panemassa ties ketä.
pelkoa että voi olla viimeinen
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.