Ymmärrän kyllä. Ja olen tuota miettinyt, että yrittää jättää likaiset hommat minulle.
Tokkopa tietää itsekään, että mihin on joutumassa.
Mutta toisaalta, niin olen mieltänyt asian toistaiseksi siten, että saa itse tehdä sen ratkaisun.
En ole muuttamassa nykyisestä asunnosta mihinkään tai tekemässä liikkeitä.
Hän pani tämän alulle, niin saa myös lopettaa tavalla taikka toisella.
Sitten voi siirtyä käytännön asioihin asap.
Ja yritän päästä tilanteesta yli enkä aio jäädä tuleen makaamaan, kävi miten kävi.
Ei ole tarkoitus potkia maassa makaavaa, mutta vaikka rouvan toiminta on mitä on, niin kuulostaa siltä, että sä olit tunnetasolla jättänyt hänet jo aiemmin. Naiselle kokemus yhteyden katkeamisesta ja puolison ihailun puutteesta rinnastuu pettämiseen. Jos puoliso päätyy miehen itsestäänselvyysosastoon niin naisen tarvitsema halutuksi/ihailluksi tulemisen tarve jää täyttymättä ja avautuu ovi muille kaksilahkeisille täyttää tämä tarve.
Useat miehen mielestä täysin äkisti ja varoittamatta tapahtuneet erot johtuvat tästä. Seurusteluvaiheessa tuo tarve tulkee usein täytettyä sen enempää ajattelematta, mutta tunnepuolen tasaantuessa sen eteen tulisi tietoisesti tehdä töitä. Ja se kukkapuska kerran vuodessa ei toimi.
Harvemmin nainen osaa sitä selittää niin, että ukkokin tajuaisi, mutta nämä "löysin sielunkumppanen" ja "meillä ihana yhteys" ovat suoraa tekstiä.
Jos vaimosi ajattelee sun pystyvän täyttämää hänen mittansa niin sauma voi vielä aueta, jos katsoo ettet koe tarvitsevasi muutosta tunnepuolen vahvistamiseksi niin hakee sen varmaan muualta, mikä tietenki yhtä syvältä kuin sun laiminlyönti.
Kyllä jokainen meistä osaa tuhota parisuhteen omalla käytöksellään ihan ilman panematta ulkopuolista. Vieraaseen ihastuminen on oire parisuhteen huonosta jamasta. Aika harvoin sitä ihan "tuosta vaan" toinen ottaa ja lähtee onnellisesta suhteesta. Se, että on itse onnellinen ko. suhteessa ei välttämättä tarkoita myös toista osapuolta. Kivaa voi olla edelleen yhdessä, mutta rajansa kaikella miten kauaa joku katsoo esim. perussuomalaista (no pun intended) äijän ryyppäämistä. Sit selitetään saunailloissa, kun se horo otti ja lähti vaikka ei ollut mitään havaittavissa etukäteen. Kun ei niistä vaimon nalkutuksista kannattanut välittää.
(ja jos vaimo luet tätä, niin en tietysti ollut kiinnostunut, vahingossa lirkuttelin
Ja totta helvetissä sä saat riidan aikaiseksi, jos asenteesi on heti kättelyssä ”pettäjähuora”.