Riippuu ihan kuinka pitkälle olet valmis menemään.

Tarkoitan että kaikki keinot ei ole ihan laillisia.
Työpaikka on siis selvillä, stalkkaat itse tai pyydät jotain muuta tekemään vakoilun. Mitä netistä, ja mihin kaikkeen pääset käsiksi on ihan oman harkintasi varassa. Toiminta ei ole sopivaa tai laillista tietyiltä osin huomautan edelleen.
Tai sitten ulkoistat asian yksityisetsivälle, niitäkin oikeasti on. Näin et syyllisty mihinkään, joskaan et saa välttämättä kaikkea selville.
Sentään teillä on puheyhteys asiasta. Jos ei puhumalla tai muiden esittämällä terapialla selviä. Ehdota itse eroa.
Se on melkoinen jokerikortti ja toteutuessaan johtaa sitten käytännön asioihin mitkä varmaan tiedätkin. Toisaalta voi herättää rouvan hereille miettimään uudestaan. Nämä nyt on aina niin tapauskohtaisia asioita.
Somesta tosiaan löytyy hyvin vaihtoehtoja, joita voi kohtuudella rajatakin, kun kaikki työkaverit on julkisesti listattu omaan verkkopalveluun.
Pari tyhjää arpaa jo vetänyt, mutta silloinhan listakin lyhenee.
Ei kuitenkaan suostunut kertomaan yksityiskohtia hänestä.
Sen tiedän, että on kuitenkin kaverilleen ihmetellyt, että miksi en ole raivona tai aiemmin kysellyt yksityiskohtaia tästä ihastuksesta ja olettanut, että kenties olen vain helpottunut ja annan mennä tuosta noin vain...
Ero on jo tavallaan pöydällä, kun hän ehdotti, että pitäisikö niistä käytännön asioista puhua, vaikka sitä eroa ei tulisikaan.
En sitten ryhtynyt siihen lauantai-iltana parin jälkeen ja ilman ennakkopohdintoja vaan totesin, ettei tulisi kovin hedelmällistä keskustelua.
Eilen narahti siitä, että oli lähetellyt jotain sydämiä ihastukselleen, mutta sen enempää en tiedä viestien ja suhteen laadusta.
Sanoo, että eihän hän varsinaisesti edes tunne sitä henkilöä, mutta joku "yhteys" heillä on ja kuulemma ""joillain ihmisillä nyt vaan sattuu olemaan se joku yhteys vahvempi eikä sitä voi selittää".
Mielestäni, jos tuota lähdetään jonkun ammattilaisen kanssa ratkomaan, niin kyllä ihan ensimmäisenä selvitetään syyt/perusteet eikä luoteta mihinkään nk. telepatiaan.
Kuulostaa siltä, että on nyt ns. tuuliajolla ja kriisitkin painaa päälle, kuten ikä- ja identiteetti.