No niin en ole rikas miljonääri. Todellisuudessa voisin ajatella tosissaan tuota palkkaamista kun PT kerrat käytetty loppuun ja sitten en uusi PT kanssa uudestaan.Tämän kun löydät niin kerro toki kenen oppiin pääsit. Termi sensei kuitenkin tarkoittaa vaan opettajaa ja näitä löytyy ko. lajissa ihan laidasta laitaan oikeasti osaavista kavereista ihan perus janttereihin jotka on vyön päälle pukeneet.
Ei siinä mitään vikaa tietysti mennä nuorena kamppailulajeihin. En ole enää nuori. Minulla on osa-aikainen työ ja vuokratuolot. En jaksaisi tyylin vähintään 3 kertaa viikossa niin et saa valita milloin trenaat vain esim. tiistai, torstai ja lauantai nyt trenataan ja et saa valita mihin aikaan vaan esim. tiistai kello 18.00, torstai kello 18.00 ja lauantai kello 15.00.
Minulle on sanottu monta kertaa ennen että jos haluat kehittyä kamppailulajeissa itse alkeiskurssin jälkeen niin vähintäin 3 kertaa viikossa pitäisi jaksaa. Alkeiskursilla 2 kertaa viikossa kelpaa.
Muu asia mikä minua ärsytti kun aikoinaan harjoittelin Turussa niin oli siellä aina myös naisia salissa. Kerran kokeilin menin Espoossa saliin ja lopetin heti kun 100% miehiä vain oli siinä salissa.
En halua mitään vain ja ainoastaan miehiä jos menen ryhmäliikuntaan varsinkin kamppailulajeissa. Kaiken lisäksi jos se on joku Jujutsu niin silloin sitä painitaan ja minusta se on homo tapahtuma jos vain ja ainoastaan painitaan miesten kanssa että se siitä.
Siitä puheen ollen minun PT se joka on mukana Kickboxing niin hän on nainen. Enemmistö Body Combat tapahtumassa Elixiassa on naisia
Viimeksi muokattu: