Itsellä ollut GT lite Pro käytössä jonkin aikaa ja oon ollut ihan tyytyväinen. Ratin pidiketankoa säätämällä lähemmäs ja päinvastoin myös korkeus hieman muuttuu, mutta ei todellakaan mitään portaatonta säätöä.Mitä mietteitä rigistä: Victory vs. GTlite PRO. Nyt olen hieman kalleellaan Victoryyn, vaikka sen varastointi vaikeampaan, koska siinä on paremmat säädöt ja näyttää laadukkaammalle.
Mitä katsonut arvosteluja ja päätellyt itse, niin Victoryn plussat ja miinukset:
+ perinteisen rigin näköinen / kalliimman: liikuteltava penkki, vahvemman oloinen ja tyylikkäämpi muotoilu (mielipidejuttuja) , ehkä parempi jälleenmyyntiarvo, jos vaihtaa rigiä joskus
+ rattia voi säätää korkeussuunnassa - ilmeisesti GT-lite Prossa ei, penkkiä eteen-taakse ja vaihdekepin saa tuohon heti reiden viereen sivuun. Saanee varmemmin aidon tuntoisen ajoasennon.
+ ehkä hieman vähemmän epävakaa, mutta prokin on kyllä suht.tukeva tohon hintaan
- ei mene kasaan, pultteja irrottamalla saa nostettua seinälle
- ei selkänojan kaltevuussäätöä
+- Molemmissa on pedaalien ja ratin kulman säätö.
Playseat on taas videoiden perusteella huono kapistus, jos ei ruumiinsa mitat satu kohdilleen, koska rattia ei voi säätää pelkästään korkeussuunnassa.
Miten victoryssä poljinteline, eikö anna periksi jarruttaessa?