Paras rattiohjain ja muut autopelivarusteet

Tuli virallinen tiedote-spostikin Corsair-kaupasta eilen, varmaan kaikille jotka Fanalta joskus ostaneet.
 
Lienee tämä:

0MYJCGYIL2IA.jpg
 
Piti napata Citymarketista mukaan Thrustmaster T248, kun hinta oli vain 150 euroa. Pitkään palvellut Thrustmaster F430 pääsee vihdoin eläkkeelle.
 
Mä ostaisin tämän (löytyy aina välillä tarjouksesta, about 200e):
Logitech G29 Driving Force -rattiohjain
LIsään vielä, että tähän saa vaihdekepin:
Logitech Driving Force Shifter -vaihdekeppi
Mulla oli noi joskus aikoinaan (ratti+polkimet, vaihdekeppi ja rattiteline), mutta "tyhmänä" myin ne pois.
Vähän kaduttaa (siihen oli kyllä muutama painava syy), mutta ainahan voi ostaa uutta (siinä tietenkin häviää).

Mikä voisi olla "sopiva" ratti kilpailija (tutkin kyllä ajan kanssa)? Itsekin olen ajatellut jotain max. 300e. Pitäisi olla myös vaihdekeppi mahdollisuus. Käsijarrua en tarvi (vaikka se voisi olla rallissa hyvä).
Tätä telinettä olen vähän harkinnut:
Wheel Stand Pro V2 Deluxe rattiteline Logitech G25/G27/G29/G920/G923 -rateille

P. S. Tämäkin on pistänyt silmään:
Thrustmaster TH8S -vaihdekeppi, PC / PS4 / PS5 / Xbox
Onko se universaali, käykö se kaikkiin ratteihin?
 
Thrustmaster TH8S -vaihdekeppi, PC / PS4 / PS5 / Xbox
Onko se universaali, käykö se kaikkiin ratteihin?

On ja ei. PC:lla ilmeisesti toimii minkä ratin kanssa vaan koska se kytketään usb piuhalla suoraan koneeseen kiinni.
Konsoleilla se kytketään suoraan rattiin din kaapelilla joten toimii vaan thrustmasterin rattien kanssa. Molemmat piuhat tulee mukana.

Sitten jos sitä wheel stand prota harkitsee niin kannattaa huomioida ettei tuota saa siihen kiinni vaan sun täytyy joko itse askarrella joku kiinnitys tai sitten ostaa tämä:
Wheel Stand Pro RGS Module -vaihdekeppilaajennus 55,99

Tuokin on tarkoitettu TH8A kepille jossa on ruuvikiinnitys, mutta se TH8S:n puristin sopii myös.
Mä ostin molemmat pari viikkoa sitten ja otin kuvan tuosta just tällaista tilannetta varten kun itse koitin netistä löytää infoa siitä mahtuuko tuo puristin tuohon kiinni vai ei, mutta en mä mitään löytänyt.

2024-08-28-3356.jpg
 
onko porukalla kokemusta tuosta Mozan Seq vaihdekepistä? olisi tarkoitus päivitellä simu vermeitä jonkin verran, ja tuota ajattelin seq kepiksi, eli onko tuo järkevä ostos vai löytyykö parempaa 100-200€ hintahaarukassa?
 

Statistiikka

Viestiketjut
253 985
Viestejä
4 417 916
Jäsenet
73 258
Uusin jäsen
lu1kero

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom