Fanatec Will Sell You Its First Direct Drive Wheel Base For 1€ (But There's a Catch)
fanan dd ratit julkastu, perus mallin hintaa ei vielä tiedetä mutta dd2 maksaa 1500€.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DD1 hintaa kannattaa varmaa odotella.Minkälainen harppaus olisi jos päivittäisi t300=>CSL elite. Suhteesta voin sanoa että g25=>t300 harppaus oli järkyttävän isoMielessä ollu jo jonkin aikaa päivitys parempaan, mutta onko noissa enään niin suuri ero. Kun taas ClubSport Wheelbasen hinta alkaa olla jo niin suolanen, että katseet siirtyis tuonne feelvr:n suunnalle. Kunhan siitä alkaa tulla enenmän infoa.
DD1 hintaa kannattaa varmaa odotella.
Haaveena olis 4dof, mutta hinta karkaa käsistä. Ihmeellisesti 3dofiin asti 1000€ per aktuaattori, sit 4dof pompsahtaa jostain syystä.Tuolle 3dof päivitykselle tuohon 2dofiin tuli 990 euroa hintaa prosimun verkkokaupasta Upgrade to T1000 3, 4, 5 Motion - ProSimu.com
Haaveena olis 4dof, mutta hinta karkaa käsistä. Ihmeellisesti 3dofiin asti 1000€ per aktuaattori, sit 4dof pompsahtaa jostain syystä.
Heusinkveldin Pro Pedalsit olleet nyt testissä viitisen tuntia, iRacingia pelkästään kokeillut eri autoilla, enkä ole kunnolla vielä edes kerennyt polkimia kalibroimaan.
Suurin ero mitä nyt äkkiseltään pystyn sanomaan edellisiin Fanan clubsport pedalseihin, niin on jarrussa- Heusinkveldissa jarru on uskomattoman tarkka ja herkkä, pienen harjoittelun jälkeen autolla kuin autolla on helppo löytää optimaalinen jarrutustuntuma, mutkiin voi ajaa kovempaa ja jättää jarrutuksen myöhempään hallitusti ilman lukkojarrutuksen pelkoa ja auton hallinnan menettämistä.
Uskon kun saan näillä harjoiteltua jokusen päivän, niin saan viilattua nykyisistä kierroennätyksistä useampia kymmenyksiä pelkästään tuon loistavan jarrutuntuman ansiosta.![]()
Sopiiko kysyä mitä sulla on jalassa kun ajat? Ite ajan sukilla (paksut villasukat) ja oon miettinyt et onkohan nuo jo niin jämäkät et tarvii olla jo ajokengät. Mulla on jarrussa ja kytkimessä kuminen pitolätkä ettei niissä sukat luista.
Vähän kuumottaa tuollaset kieltämättä![]()
Pystyykö sukilla ajamaan? Kaverien kanssa ajelu ei oikeen onnistu jos pitää kenkien kanssa sählätä.
Pystyykö sukilla ajamaan? Kaverien kanssa ajelu ei oikeen onnistu jos pitää kenkien kanssa sählätä.
Päkiät ei o koskaan kipeytynyt mut kantapäät kyllä ku parin tunnin endurancen ajaa.Menneehän tuo sukillaki ajaa. En tiiä sitten kuinka päkiät kipeytyy jos pidempää sessiota vetää sukkasillaan... Itellä sen verran tiukalla tuo jarrupoljin, että joutuu jonkin verran runttaamaan.
Päkiät ei o koskaan kipeytynyt mut kantapäät kyllä ku parin tunnin endurancen ajaa.
Oma arvio oli saman suuruinen,mut väärässä oltiinEiköhän tuo DD1 napsaha sinne 1150-1250€, pitää tilailla kuhan on mahdollista.
Sillon ku DD2 julkaistiin,sen hinta oli 5v takuulla 1800€,sit muuttivat 5v takuun kuuluvan 2v takuun hintaan. Silloin meinasin tilata DD2:n,mut aattelin ootella DD1:n hintoja. Sit ku DD1 julkaistiin,en muistanut DD2:n olevan vain 200€ kalliimpi samalla takuulla.Joten tilasin DD1:n 5v takuulla ajatellen "säästäväni" 500e,sit muutaman minuutin päästä tajusin ettei "säästöä" tullut kuin 200€ verrattuna DD2:eenHuomatkaa muuten että standardina DD2 on 5v takuulla kun DD1 on 2v. DD1 saa ostaa 3v takuun 99eur lisähinnalla ja 5v takuun 299, eli samalla takuulla se DD1 onkin sitten 1300eur laite (kun DD2 1500eur).
Kyllä niissä aika iso ero on, molemmilla ajaneena. Voimakkuus ja vaste on V2.5 selvän askeleen parempi. Pikakiinnitykset myös erilaisia, V2.5 pikakiinnitys on paljon luotettavamman oloinen.Nuo DD:t menee kyllä yli budjetin kun en niiiiin kova simuharrastaja ole ja vaihtoehdoiksi jää tuo clubsportin V2.5 ja elite wheel base (ps4). Muutaman kerran lukenut infot niistä läpi ja en nyt ihan hirveitä eroja niissä näe, vai olenko ihan väärässä? Onko ihan muovi vs metalli asetelma? Osaako joku tietäjä pienet vinkit sanoa![]()
Kyllä niissä aika iso ero on, molemmilla ajaneena. Voimakkuus ja vaste on V2.5 selvän askeleen parempi. Pikakiinnitykset myös erilaisia, V2.5 pikakiinnitys on paljon luotettavamman oloinen.
Toimii. Yhden tapauksen tiedän jossa rbr ei kalibroidessa tunnistanut fanateccia, mutta ei ollut itsellä koskaan mitään ongelmaa. Vanha peli vaatii joskus kärsivällisyyttä ja säätämistä toimiakseen, oli sit mikä ratti tahansaJuu laitoin V2.5 tilaukseen. Sun nimi on tuolta "Burns piireistä" tuttu nii toimiiko nää fanatecin laitteet rbr:ssä?
Wheel Base side Fanatec conversion kit + metallinen "fanatec adapteri" (löytyi ainakin vähän aikaa sitten esim. Simgearilta) niin saa fanan ratit pikakiinnityksellä esim. Simucubeen kiinni.Rattikehiä/hubeja niin paljon joten ei kannata muuta kuin Fanatecia käyttää jatkossakin.
Siis tämä Wheel base side fanatec conversion kit on nimenomaan sellainen, että saat siihen fanan rimmit kiinni ihan ilman että teet rimmeihin mitään modauksia.Tiedän, mutta ei oikein kannata tyyliin 7 yms rattiin tai hubiin alkaa hankkimaan, niiden hinnalla saa sitten se basenkin jo.
Ja toisaalta tuossa etunsa että voi halutessaan polkimet mennä basen kautta, tai varsinkin shifteri, nytkin se Frexin seq suoraan CSW:ssa kiinni.
Näppäimistölle tuki ja katkaisinboxi tulossa vielä lisäksi.
![]()
Immersio huipussaan jos ralliauto menee samaan aikaan ojaan kyljelleen :Hammer:Potentiaalinen ongelma katsoppa kuinka kaus keskelle tukipiste menee sillon kun kummatkin pyörät on sisäänpäi (kuvassa ylinnä).
Kun pyörät on tuossa asennussa pelatessa on riski että kaadut penkeinesi ja ratteinesi kyljelleen jos innostut nojaamaan kaarteessa tms.
En onnistunut kippaamaan kun moista yritin. Ehkä pitää pelin tiimellyksessä koittaa kartturin erikoista, josko se saa kaatumaan. Jos näin käy, pitää laittaa apurattaat kylkiin kiinni. [emoji1787]Potentiaalinen ongelma katsoppa kuinka kaus keskelle tukipiste menee sillon kun kummatkin pyörät on sisäänpäi (kuvassa ylinnä).
Kun pyörät on tuossa asennussa pelatessa on riski että kaadut penkeinesi ja ratteinesi kyljelleen jos innostut nojaamaan kaarteessa tms.