Itsellä oli tuo ja se päästi savut ulos. Siihen saakka olin ollut rattiin ihan tyytyväinen.Vinkkinä ok hintaa ratti, pistin itelle tulemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Itsellä oli tuo ja se päästi savut ulos. Siihen saakka olin ollut rattiin ihan tyytyväinen.Vinkkinä ok hintaa ratti, pistin itelle tulemaan.
Juu tiedossa on thrustmasterin maine kestävyydessä, noh toivotaan että takuut toimiiItsellä oli tuo ja se päästi savut ulos. Siihen saakka olin ollut rattiin ihan tyytyväinen.
Asennettiin tuossa Richmotechin Load cell-modi kaverin Thrustmaster T3PA-Pro polkimiin- Jumaleissön mikä ero! Suosittelen kyllä kaikille kyseisen poljinsetin omistajille
Jep, komppaan tätä. Omissa Thrustmaster T500RS:n polkimissa on ollut kyseinen Richotechin load cell -modi jo useamman vuoden ja erittäin tyytyväinen siihen olen ollut. Aivan eri planeetalta kuin Thrustmasterin polkimien mukana tuleva jarrumodi.
Load cell -modin lisäksi olen muokannut alkuperäisiä T500RS:n polkimia myös siten, että kaasu- ja kytkinpolkimiin on vaihdettu jäykemmät jouset alkuperäisten jousien tilalle (kaasu- ja kytkinpolkimiin vaihdettu jousi on itse asiassa sama kuin T500RS:n jarrupolkimessa oleva alkuperäinen jousi). Nyt niidenkin polkimien tuntuma on mukavan ryhdikäs, toimivat erinomaisesti yhteen load cell -modin kanssa.
Myös poljinpinnat polkimissa on korvattu Sparcon vastaavilla paremman poljintuntuman saavuttamiseksi.
Mistä oot hommannu ne Sparcon poljinpinnat?
edit: Eipä mittään. Pieni googlaus auttoi... Sparco - topit - paidat - nupit
Jarrupolkimen tuntumaan vaikutus.Progressiivinen tarkoittaa loppua kohti kiristyvää/jäykkenevää.Hommasin G29:n vanhan sotaratsun dfgtn tilalle.
Asetuksia etsiessä törmäsin tämmösikn jousi modeihin, mihin ne käytännössä vaikuttaa?
Brake Pedal MOD “Extended” – For progressive springs | 3DRap
Sattuu olemaan tuo 3d tulostin niin voisi harjotella ninjaflexillä tulostusta tuohon..
Rallia ei vielä pysty ajamaan kovin pitkää oculuksen kanssa.
Dirt Rally?
TrackIR toteutettu ainakin siinä oudosti, että en yllättyisi vaikka VR:kin olisi...
Ite en vielä ole lähtenyt VR kelkkaan. Vaikka lähellä alkaa olemaan
Helvata, onkohan tollanen asetus jäänyt huomaamatta :oT
Testaa vaihdella sitä lock to horizon asetusta tms. Itselläni ei tosin ole ollut mitään ongelmia motion sickessin kanssa minkään pelin kohdalla. Mutta ilmeisesti vr:ään tottuu pikkuhiljaa.
Kunhan olisi jotenkin järkevän hintainen. CS2.5 base on jo 550e joten DD ehkä siellä 800-1000e?Fanatecin DD:tä edelleen odotellaan. Josko tänä vuonna julkaisisivat...
Oolrait. Ihan hyvä juttu jos noin menee niin on valinnanvaraa. Tuleva päivitys olisi kiva tehdä suoraan DD-rattiin mutta yli 1ke hintaa täytyy vähän myös hallitukselle selitelläViimeisin tieto on että 2 mallia, halvempi jonkin verran väännökkäämpi kuin CSW:t ja kalliimpi sitten enemmän. Odottavat että halvempi malli se joka myy varsinaisesti ja luksusmalli sitten harvoille menee.
Ei tosiaan enää mikään uutuustesti mutta Barry testannut Fanatecin CS shifterin, jälleen n.50min syväluotaava testi kuten aina testinsä.
Sim Racing Garage - Fanatec Club Sport 1.5 Shifter Review - Bsimracing
FeelVR:stä jotain ensikokeilua, ei mitään varsinaista testiä vielä. Näin tästä iRacingin foorumilla.