Millä kiinnitit polkimet Wheel Stand Prohon? Tilasitko jonkun erillisen kiinnitysosan?
Tilasin osat
Wheel Stand Pro:lta Puolasta:
order(at)wheelstandpro.com
V3 polkimille tulee 4 lattaa, näkyy hyvin tässä kuvassa eli päälle ja alle, eteen ja taakse. Mukana tuli ruuvit ja mutterit.
Tuollaiset toki tekisi helposti itsekin jos on materiaalia.
Vaihdekepille pyysin vain kiinnityslevyn eli se johon keppi tulee kiinni.
Mukana tuli kuitenkin myös se kirkas putki johon tuo latta oli valmiiksi kiinnitetty ja ihan hyvä koska putki oli lyhyempi kuin alkuperäinen RGS:n putki.
Mulla siis oli valmiina
RGS laajennusosa Verkkokaupasta ostettuna, mutta sillä ei Fanatecin shifteriä saa kiinni.
Jos ei ole valmiina, niin kannattaa ostaa tuolta Wheel Stand Pro:sta suoraan RGS-F (59eur).
Omat osat tuli muutamassa päivässä ja maksoin kauppasumman kuljetuksineen eli 28eur PayPal:n kautta jonka tiedot he lähettivät sähköpostitse ennen tilausta.
Käsijarrun voi laittaa vinottain tai pystysuunnassa shifterin kylkeen kiinni, uramutterit ja ruuvit tulee mukana.
edit:
Jos polkimien kiinnityslatat haluaa tehdä itse, niin latan pituus 290mm, leveys 30mm, paksuus ~3mm ja reikäväli 275mm. Jos on senkkiterä, niin tekee myös upotuksen.
Ruuvit 4kpl senkkikanta M5 tai 6x60mm + mutterit ja aluslevyt. Senkkaus alle, mutteri päälle.
Sen vanhan G29 polkimien kiinnityslatan hyödynsin Fanatecin wheel basen virtalähteen kiinnitykseen.
Eli kiinnitin latan pituussuunnassa polkimien alle kiinnityslattojen väliin nippusiteillä.
Latan päälle pistin powerin ja sen ympärille kaksi nippusidettä.
Saa todella siistin paketin johdotusten osalta.
Mulla nyt käytössä csw 2.5 ja siinä v347, base 664 ja motor fw 20, itelle paras combo. Fw18 basen tuulettimet oli todella äänekkäät ja fw22 tuulettimet ei lähteny ollenkaan päälle, ellei restartannu basea hetken ajelun jälkeen.
On kyllä tullu ajeltua aika paljon, postissa tulossa vielä 918 rsr ratti. Nyt mennään alcantara P1:llä ja se on ehkä ainoa miinus koko setissä. Aika lelun oloinen, vaikka toki silläkin pärjää.
Pistin nyt kanssa kokeeksi tuon fw 20 moottorille.
Fanatecin foorumilla joku kirjoitti että moottori oli kärähtänyt 4 tunnin ajosession jälkeen...josko johtui siitä että jollain fw versiolla sitten tuuletin ei toimi tai lämpöjen monitoroinnissa jotain häikkää.
Itellä kuulokkeet päässä ni ei tuuletinmelu haittaa yhtään, mutta turhaan se tietty miltei koko ajan sitten huutaa 100%:lla jos ei oikeasti tarvetta.
edit: Pelattu nyt jonkun verran moottorin fw 20:llä CLS Elite basella.
Voi olla että tuuletin käy vähemmän kuin fw18:lla, mutta kovin suurta eroa ei mielestäni ole.
En tiedä onko jo tottunut P1 rattiin vai onko 20:ssä käytetty vähemmän voimaa kuin 18:ssa, koska nyt tuo ratti tuntui oikein hyvältä DiRT Rally 2.0:ssa samoilla säädöillä.
Ajoin just hetken aikaa DiRT Rally 2:sta tuo em Universal hub + GT ratin kanssa ja oikein hyvältä tuntui omaan käteen.
Voi olla että siinä P1 ratissa tuntuu ne kaikkein pienimmät värinät herkemmin, mutta kyllä tässä CLS Elite basessa ainakin voimaa riittää yllin kyllin myös tälle kombolle.
Pitänee sittenkin katsella jostain myös rallia varten pyöreä 330mm kehä, tuo D-mallinen sopii loistavasti rata-autoiluun.
edit:
Tämä meni tilaukseen, saa nähdä koska tulee.
Tuntuu kyllä aivan mahtavalta tämä ratti ja shifteriinkin pääsi jo tuntumaan, loistotuote sekin